Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-21, 15:14   #1
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Mange tradisjonelle "kontor"-bedrifter ser på korona som en god katalysator for å diskutere hvordan arbeidshverdagen skal organiseres etter korona. Noen, som for eksempel Telenor, har vel gått så langt at de sier at arbeidstakere selv skal få bestemme om de jobber hjemmefra eller fra kontoret.

Hvis du fikk bestemme, hvordan ville du gjort det? Ville du vært på kontoret hver dag? Jobbet hjemmefra hver dag? Hybrid? Og hvorfor?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:20   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Ice har hatt det sånn lenge at de kan bestemme selv.
Jeg er for å bestemme selv. Tenker det viktigste er ikke lår eller hvor jobben blir gjort så lenge den blir gjort. :enkel:
Men ser utfordringer for de som sitter med kundesupport.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:21   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Blanding. Jeg hater å bare ha hjemmekontor, det er så kjedelig, men jeg liker å slippe å dra på kontoret. Jeg likte det da det var annenhver uke i sommer, men jeg tror at når korona er ferdig kommer jeg til å ha hjemmekontor et par dager i uka, styrt av hva som står på kalenderen.

Man sparer jo mye tid på å ikke reise inn hver dag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:22   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Vårt firma har skissert at "new working normal" blir 2-3 dager på kontor/hjemmekontor hver uke.

Jeg tror det er en løsning jeg kan bli veldig fornøyd med. Jeg har tradisjonelt sett hatt ca 1 dag på hjemmekontor hver uke, så forskjellen blir ikke enorm.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:23   #5
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Nå jobber ikke jeg på kontor, men jeg har lyst til å synse og mene litt uansett. *ler*

For meg hadde en situasjon med hjemmekontor vært genialt. Jeg kunne greid å jobbe med noe der jeg har hjemmekontor, fordi et punkt som ville ført til stress og mindre toleransevindu hadde vært fjernet. (folk).

Men jeg ser jo også at i det lange løp så hadde det nok ikke vært gunstig, men hvis jeg kunne valg mellom sånn det er nå, med uføretrygd, eller hjemmekontor, så hadde jeg valgt hjemmekontor, hvilken som helst dag.
Pr i dag er det ikke mulig, for jeg har ikke utdannelsen.

Men jeg håper litt på at nå som man har oppdaget at hjemmekontor funker fint, så er det kanskje lettere etterhvert?

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:23   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Jeg hadde nok valgt en hybridløsning; litt kontor og litt hjemme.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:24   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.803
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

For meg så er det optimalt å møte på jobb stort sett hver dag, men ha mulighet for å jobbe hjemmefra når det passer best. jeg har bedre kontorfasiliteter på jobben, sitter bedre, trenger miljøskifte og trives best med kollegaer rundt meg. Likevel er det dager der det skjer ting hjemme, eller jeg ikke er helt i form, der hjemmekontor ville være å foretrekke.

Det skal legges til at jeg har en veldig uavhengig stilling, og har friheten til å ta fri et par timer midt på dagen for å gå på ski feks, for så å jobbe litt ut over kvelden. Dette fordrer naturlig nok at jeg forvalter denne friheten på en god måte og er tilgjengelig når det trengs. Jeg setter veldig pris på dette, og vet at også arbeidsgiver gjør det, for de vet at jeg stiller opp utenom arbeidstid om det trengs også.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:26   #8
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hybrid.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:28   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Jeg liker best å møte på kontoret hver dag, men syns selvsagt det er greit å kunne velge en hjemmedag i ny og ne, slik det var mulig for meg pre-korona også. Jeg konsentrerer meg best når jeg har et tydeligere sceneskifte mellom arbeid og fritid, og jeg brainstormer bedre med kollegaer i rommet enn på teams.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:29   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Det er forskjell på hva slags jobb man skal gjøre. Hvis man skal konsentrere seg om å lese eller skrive mye/sammenhengende, er det best å jobbe hjemme. Men det er noe med samhandlingen som vi går glipp av når vi bare sitter ved hver vår skjerm.

De få dagene jeg har vært på kontoret siden mars i fjor har jeg hatt mange opplevelser av "dette hadde jeg ikke fått til hvis jeg hadde sittet hjemme", fordi jeg tilfeldigvis møter noen som har informasjon til meg som jeg vet at jeg ikke hadde fått gjennom formelle kanaler.

Jeg er prosjektleder, og vil veldig gjerne kunne gi føringer for prosjektdeltakerne mine slik at vi alle er samlet på kontoret innimellom. F.eks. en fast dag i uka hvor alle i prosjektet er på kontoret. Men ettersom de fleste er med på flere prosjekter på en gang kan dette fort innebære at mange må møte opp nesten hver dag. (Men jeg spår at mandag og fredag da lett blir hjemmekontordager.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:29   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hybrid, mer hjemmekontor enn jeg hadde pre korona, hvor det var forbeholdt type syke barn, venter en håndverker eller skal kjøre en unge til tannlegen klokken 1230 type situasjoner.

Ikke 100% hjemmekontor, det går ikke, men å ha det litt oftere, jatakk, men da bør vi egentlig finn en annen plass å ha et enn enden av spisebordet. I mangel på det/inntil det kan ordnes, så blir det nok trolig reelt sett at jeg drar inn på kontoret. Men jeg skulle grunent ettermiddagslogistikken gjerne hatt noen flere dager hjemme og utnyttet timene bedre der, kjenner jeg. Mlig jeg derfor ender med legge om tl noen timer kveldsarbeid igjen, slik jeg hadde en periode før, for å kunen ha kortere dager og mer fleksibilitet der.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:29   #12
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Jeg ville ideelt sett vært på kontoret tre dager i uken og sørget for at så mange møter som mulig var lagt til de tre dagene. Så ville jeg hatt to dager hjemme der jeg kunne tatt med meg hjem mer konsentrasjonskrevende arbeid.

Jeg ville helst at så mange som mulig av mine nærmeste kollegaer var på kontoret de samme dagene som meg, slik at det skjedde noe hyggelig både faglig og sosialt de dagene jeg var på kontoret.

Det vi hadde hos oss (til vi nå plutselig ble sendt hjem igjen (Bergen)) var to dager i uken på kontoret, men det var selvsagt ulike dager for ulike personer, så selv om jeg hadde glede av å være på kontoret og hadde min nærmeste kollega der, så var det likevel mindre sosialt.

Vi skal til høsten flytte over på aktivitetsbasert arbeidsplass og når vi har med oss disse erfaringene så tror jeg at det kommer til å bli utstrakt bruk av hjemmekontor. Det jeg er redd for er at det kommer til å føre til at arbeidsmiljøet blir dårligere fordi vi aldri er alle på jobb samtidig. Ny leder har innført kontormøte annenhver uke (en nyvinning hos oss) og jeg håper at hun kommer til å være streng på at vi skal ha det og at folk skal delta fysisk så snart det blir mulig slik at vi i hvert fall ser alle to ganger i måneden. Vi er en ganske liten avdeling og det er sånn sett uproblematisk å samle folk, samtidig som det veldig lett pulveriseres.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:35   #13
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hvis jeg får beholde eller kjøpe ut den store PC skjermen så velger jeg sikkert to til fire dager på kontoret, resten hjemme, litt varierende med møtevirksomhet og sykkelføre. Hjemmekontor med bærbar er et alternativ i nøden, som da jeg hadde syke småbarn.

Jobben har flyttet og avstanden er økt fra 13 til 20 km. Kollektivtilbud er det, men det tar 65 til 70 min hver vei, uaktuelt. Jeg skal sykle. Vi kan parkere gratis nær 2 km fra jobben og ta matebuss. Men det koster ihertfall seks bompasseringer, går i nøden. Det er ett stort åpent landskap hvor det ikke er plass til alle samtidig. Jeg aner ikke hvordan det fungerer, har ikke vært på arbeidssted på snart ett år.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:47   #14
Cabrel
Aktiv
 
Cabrel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 230
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Jeg ville vært på kontoret hver dag. Vi sitter i landskap og er avhengig av å ha tett kontakt og kommunikasjon, så det fungerer best når vi sitter sammen.
Det går an å gjøre en del ting hjemmefra også, men det føles mer plundrete, så det er ikke en løsning jeg ville valgt flere ganger i uka. Men av og til er det greit.
Nå er alle permittert enten helt eller delvis, og vi savner både jobben og å være sosiale sammen.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:50   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Jeg vil bestemme selv når jeg er hvor.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:50   #16
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hybrid, gjerne 2 dager hjemme hver uke og 3 dager på jobb.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 15:51   #17
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hvis jeg kunne bestemt hadde det blitt en hybrid. 1-2 dager i uka med hjemmekontor passer meg bra. Har mye samarbeid og opplæring i min jobb, så den egner seg best på jobb. Mens mer administrative og daglig arbeid kan jeg gjøre hjemmefra.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 16:00   #18
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

Hovedsaklig på kontoret. Jeg er mer effektiv, det skiller jobb/privatliv og jeg får møte kolleger.
Dersom jeg har hele dager med møter, kan jeg ha hjemmekontor.
Jeg håper møter over skjerm har kommet for å bli.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 16:04   #19
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

De jeg jobber tettest sammen med sitter uansett ikke i samme by som meg, så noen dager hjemmekontor og noen dager på kontoret hadde vært perfekt. De dagene jeg har mange møter kan jeg like godt sitte hjemme, de er stort sett digitale.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-21, 16:12   #20
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kontorfolk: Hvordan er din drømmearbeidshverdag

har litt pendlevei, så 2 dager hjemmekontor og 3 dager på kontoret passer meg bra. Gjennom pandemien har det vist seg at de fleste av de jeg jobber sammen med også fortrekker noe liknende, så håper vi får samkjørt så vi er på kontoret mest mulig samtidig så vi får møttes.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no