Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veien til førerkort - når man allerede har førerkort for lett motorsykkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-21, 14:27   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.841
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Veien til førerkort - når man allerede har førerkort for lett motorsykkel

Arvingen, som blir 18 i år, tok førerkort for lett motorsykkel i fjor. Nå er det førerkort for bil som står på planen. I dne forbindelse lurer jeg på om det er noe av det obligatoriske man slipper unna når man allerede har vært gjenom en ganske omfattende trafikkopplæring? Noen som vet?

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-02-21, 15:05   #2
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veien til førerkort - når man allerede har førerkort for lett motorsykkel

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Arvingen, som blir 18 i år, tok førerkort for lett motorsykkel i fjor. Nå er det førerkort for bil som står på planen. I dne forbindelse lurer jeg på om det er noe av det obligatoriske man slipper unna når man allerede har vært gjenom en ganske omfattende trafikkopplæring? Noen som vet?

Jeg spurte om dette i forbindelse med guttungen sin mopedbillapp og fikk beskjed om at det var en helt annen klasse og krevde dermed full opplæring, selv om også han har vært gjennom mer krevende opplæring enn for vanlig moped, men uten oppkjøring da.
Om det kan være annet for lett motorsykkel er jeg ikke sikker på

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no