Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rundtur Kreta?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-20, 21:49   #1
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Rundtur Kreta?

Sommerferieplanene for 2020 er utsatt, så nå måtte vi finne på noe nytt. Vi har vært på Kreta 2 ganger, begge ganger på charter. Nå har jeg lyst å se mer av øyen og bo flere plasser. Og da vil jeg gjerne ha råd og tips om fine mindre plasser, både for dagsbesøk og for hotell. Jeg tenker ca 2 uker og 3, maks 4 overnattingsplasser. Mannen vil bade på østsiden, vi kjørte forbi en veldig kul strand når vi bodde i Magriagolos og var på dagstur til Vai/Bai og vi hadde ikke tid til det da.

Med store unger så er vi ikke avhengig av at hotellet har et stort badeanlegg, men vi vil gjerne ha basseng.

Hvilken av byene er mest spennende? Vi har egentlig bare vært i Chania. Er de to andre store byene verdt et besøk?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no