Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har Oda enkeltleveringer?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-24, 19:21   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Har Oda enkeltleveringer?

Må man binde seg til abonnement for at Oda skal levere mat til seg, eller kan man bestille enkeltleveringer også?

Gammel 11-11-24, 19:38   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har Oda enkeltleveringer?

Enkeltleveringer!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 08:25   #3
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 37
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Som sagt over. Null binding hos Oda.

Sitat:

For å handle på Oda må du ha en brukerkonto. Vi har ingen krav til minimumshandel og vi har ingen bindingstid. Vi er ikke et abonnement, så du kan kjøpe så lite eller mye og så sjelden eller ofte du vil. Her kan du lage brukerkonto

#svært fornøyd Oda-bruker

Gammel 12-11-24, 08:34   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 218
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det aller beste ved dem, det er bare å handle så ofte eller sjelden du vil.

Gammel 12-11-24, 09:35   #5
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er det aller beste ved dem, det er bare å handle så ofte eller sjelden du vil.

Er det ikke alltid sånn på leveringstjenester for dagligvarer? Alle jeg har prøvd i alle fall.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 09:52   #6
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 218
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mulig, vi har ikke prøvd annet. (Ikke noe å velge i på bygda). Antar at Ine lurte på om det var samme opplegg som for eksempel ved HelloFresh eller andre lignende tilbud.

Gammel 12-11-24, 16:24   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Mulig, vi har ikke prøvd annet. (Ikke noe å velge i på bygda). Antar at Ine lurte på om det var samme opplegg som for eksempel ved HelloFresh eller andre lignende tilbud.

Her i bygda Norges tredje største by har vi ikke Oda.
Men vi har Meny da.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 22:07   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Oda er vel enda bare på sentrale østlandet?

Vi har bare Meny her i Bergen. Savner veldig muligheten å velge.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 22:45   #9
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Elsker Oda. Så fleksibel og punktlig og bra varer!! Men er det sant at de er i faresonen for konkurs? Håper inderlig ikke det.

Gammel 12-11-24, 23:25   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Elsker Oda. Så fleksibel og punktlig og bra varer!! Men er det sant at de er i faresonen for konkurs? Håper inderlig ikke det.

Ja, det sa min mann her om dagen.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 23:53   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kommer ikke til å overleve uten Oda. Jeg har handlet derfra så godt som hver eneste uke siden august 2013.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-24, 08:36   #12
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Enig. Vi har handlet derfra hver uke i flere år og kan telle på én hånd når de har kommet for sent (da var det sykt mye snø, så veldig forståelig) eller har manglet varer. Vi er veldig fornøyde. Men jeg har også hørt at de er i fare for konkurs og det overrasker meg ikke. Jeg skjønner ikke at det er mulig å både ha konkurransedyktige priser og ekstremt billig (eller gratis) levering er holdbart. Samtidig sier det jo seg selv at å sette opp prisene på varer og levering vil føre til at mange kunder slutter å bruke dem, så det er en balanse der.

Gammel 13-11-24, 15:06   #13
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Oda er vel enda bare på sentrale østlandet?

Vi har bare Meny her i Bergen. Savner veldig muligheten å velge.

Vi har (heldigvis) Oda på bøgda i Agder iallfall

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-24, 17:26   #14
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg brukte Oda mykje før eg blei skilt men var ikkje fornøgd med frukt og grønt, så det plukka eg sjølv på butikken.

Etter at eg gjekk frå husholdning på 2 voksne og eit barn, til 1 voksen og barn annakvar veke, blei Oda for dyrt. Det er ganske høge gebyr på innkjøp under visse beløp og når eg kjøper frukt og grønt utanom, kjem ofte vekeshandelen min under det gebyret og blir uforholdsmessig dyr.

Men for større husholdninger er det heilt genialt!

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-24, 17:29   #15
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Men må du gjøre det en gang i uka? Jeg tar storhandel på Oda hver fjortende dag og kommet alltid over gebyrgrensa. Også fryser jeg ned og sper på med noe punkthandling innimellom ved behov.

Gammel 13-11-24, 18:35   #16
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Brukte Oda i hele fjor høst da jeg ikke fikk kjøre bil pga skade. Veldig fornøyd.

Gammel 13-11-24, 20:22   #17
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Men må du gjøre det en gang i uka? Jeg tar storhandel på Oda hver fjortende dag og kommet alltid over gebyrgrensa. Også fryser jeg ned og sper på med noe punkthandling innimellom ved behov.

Neida, men det blei så mykje punkthandling at det funka ikkje for meg. Hender eg gjer ei storbestilling innimellom, altså. Men eg bruker det ikkje i kvardagen lenger. Ein faktor er at dei vekene eg ikkje har barn er såpass ustrukturerte at det er vanskeleg å planlegge innkjøp og.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-24, 22:07   #18
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Neida, men det blei så mykje punkthandling at det funka ikkje for meg. Hender eg gjer ei storbestilling innimellom, altså. Men eg bruker det ikkje i kvardagen lenger. Ein faktor er at dei vekene eg ikkje har barn er såpass ustrukturerte at det er vanskeleg å planlegge innkjøp og.

Skjønner!

Gammel 14-11-24, 23:14   #19
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Frukt og grønnsaker er ufattelig ferske, slår butikkene her på det! Jeg er ekstremt nøye på akkurat det, det er jo hovedretten min som veggis.

Gammel 15-11-24, 00:05   #20
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også begynt å kjøpe frukt og grønnsaker derfra, og de har blitt betraktelig bedre enn i starten. Det er kun avokado og tomater vi kjøper andre steder nå, og jeg er EKSTREMT kresen på tomater. Ellers hadde vi sikkert kjøpt de på Oda også.

Før kjøpte vi også brød andre steder, men nå har de fått veldig gode halvstekte grovbrød, så nå kjøper vi det der også. Er sjelden innom butikken nå, og det er veldig digg, siden vi stort sett sykler og det er veldig ork å stoppe på veien hjem når jeg må låse sykkelen. Hilsen verdens lateste

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.