Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-24, 23:34   #81
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #20

Det der irriterer meg også. Særlig at det ofte står i brevet at man kan bytte time i kalenderen, men det er bare tull. Jeg bruker kun Helsenorge-appen og er ikke interessert i å lagre de brevene på telefonen min.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-24, 23:44   #82
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rutinen min funker normalt sett helt ok (selv om det er latterlig innviklet) nå som jeg er vant til det: lagre avtalen i kalenderen, legge info som forberedelser, oppmøtested og kontaktinfo inn i avtalen. Problemet oppstår når det er endringer, eller ting kommer i andre kanaler sånn at jeg må lete gjennom alt.

Gammel 10-11-24, 23:50   #83
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

For ikke å snakke om at timene ikke er tilgjengelig for foreldrene når barnet er mellom 12 og 16 år og nevnte barn ikke har verken MinId eller BankId. Heldigvis ringte jeg avdelingen som kunne opplyse om timen(e) og innkallingsbrevet kom i posten dagen etter timen(e).

Eller så ringer de og lurer på hvorfor barnet ikke har møtt. For så å sende inkasso sak til samme barn for «ikke møtt» gebyr. Som barnet måtte ha bankid for å kunne bestride.

Fordelen med slike ting er at man som voksen kan få tømt sekken av frustrasjon. Jeg la ikke så mye mellom da jeg ringte inkasso selskapet.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-24, 18:16   #84
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fasit for innkalling til stråling: de bruker ingen digitale flater. Kun lapper/muntlige beskjeder. Så nå har jeg fått en lapp med 15 timeavtaler for de neste 15 dagene, som jeg nå håper jeg har fått riktig inn i kalenderen.

Gammel 11-11-24, 18:17   #85
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir sliten/andpusten av å spise.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-24, 18:19   #86
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herrefred, Polyanna, det kreves jo at man er frisk for å administrere alle de ulike helseavtalene.

Jeg har ingenting å gruffe over idag, faktisk. :kryssitaket:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-24, 18:51   #87
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ropte høyt ved middagsbordet for å illustrere noe/ være morsom. Nå er jeg blitt litt hes.

Gammel 11-11-24, 20:06   #88
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fasit for innkalling til stråling: de bruker ingen digitale flater. Kun lapper/muntlige beskjeder. Så nå har jeg fått en lapp med 15 timeavtaler for de neste 15 dagene, som jeg nå håper jeg har fått riktig inn i kalenderen.

Masse lykke til!

Gammel 11-11-24, 20:20   #89
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skulle demonstrere en balanseøvelse for mannen, og valgte altså en rund puff med bittesmå bein som demoobjekt. Puffen fløy en vei, jeg den andre, og landet og tok meg for med høyre hånd, så nå har jeg en blå og hoven ringfinger på den hånden. Den lar seg bøye, så jeg tror ikke den er brukket, men hele greia er bare idiotisk.

Og balanseøvelsene bør jeg nok øve enda mer på.

Gammel 11-11-24, 21:37   #90
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har stått tre timer i iskald bu på fotballbanen, med NULL salg! Det eneste gode var at det ble tre timer med skravling med mor til en av guttas kompiser, og DET var kos da. Men enda kaldt! Nå sitter jeg i sofaen under pleddet og med vofsen vi passer på godt klistret inntil meg.

Gammel 11-11-24, 21:53   #91
Timar
Klar

Timar sin avatar

Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg skulle demonstrere en balanseøvelse for mannen, og valgte altså en rund puff med bittesmå bein som demoobjekt. Puffen fløy en vei, jeg den andre, og landet og tok meg for med høyre hånd, så nå har jeg en blå og hoven ringfinger på den hånden. Den lar seg bøye, så jeg tror ikke den er brukket, men hele greia er bare idiotisk.

Og balanseøvelsene bør jeg nok øve enda mer på.

Min brukne finger lot seg bøye som normalt i 9 av 10 retninger, og fungerte som "forstuet" i mange dager uten å være veldig vond. Røntgenbildet viste krystallklart skråbrudd.

Anbefaler deg å få en sjekk! Jeg tok meg også for med fingeren. Skikkelig talentløst.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-24, 22:12   #92
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Min brukne finger lot seg bøye som normalt i 9 av 10 retninger, og fungerte som "forstuet" i mange dager uten å være veldig vond. Røntgenbildet viste krystallklart skråbrudd.

Anbefaler deg å få en sjekk! Jeg tok meg også for med fingeren. Skikkelig talentløst.

Kan du bøye fingeren i 10 retninger?

God bedring til Nera!

Gammel 11-11-24, 23:30   #93
Timar
Klar

Timar sin avatar

Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Kan du bøye fingeren i 10 retninger?

God bedring til Nera!

Lett!

Neida, men da jeg endelig gikk til legen så var det et utall ulike stillinger og bevegelser han ba meg gjøre, og alle unntatt en hadde jeg normal bevegelse på. Bruddet ble avslørt av at ringfingeren la seg under langfingeren da jeg skulle knyte hånden.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-24, 01:07   #94
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Syk ungdom. Igjen. Han har fader meg ikke vært noe annet enn syk denne høsten. Er vel det som er realiteten når han endelig begynner å bevege seg litt ut i samfunnet igjen. Forkjølt og ganske høy feber denne gangen. Men jeg har INGEN futt i omsorgen igjen. Drita lei.

Gammel 12-11-24, 08:43   #95
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Halvdårlig søvn i natt fordi jeg var bekymret for katten vår som fremdeles var ute da vi la oss (han pleier å være inne så sent), så jeg sovnet ikke før jeg hørte døren hans kl 2. Jeg har aldri vært hønemor når det gjelder barna, men kattene derimot.

Gammel 12-11-24, 08:50   #96
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 218
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner meg igjen, Myria! Jeg er helt tussete hønemor for hunden, på det nivået at barna blir smått fornærmet.

Gammel 12-11-24, 08:53   #97
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Godt vi er flere.

Gammel 12-11-24, 09:15   #98
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er tom for kaffe!!

Gammel 12-11-24, 10:26   #99
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Ekstremt ufyselig oppførsel av husets yngste i morges. Han har fortsatt ikke skjønt sammenhengen mellom søvn og form/humør om morgenen, og det går ut over meg, primært.

Gammel 12-11-24, 11:54   #100
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Lokale lønnsforhandlinger. Tror faktisk jeg har fått minst av alle og det oppleves urettferdig og lite motiverende. Det er helt klart ikke evnen til å gjøre jobben sin som har blitt avgjørende. Sånn, ferdig.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.