Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Frokost til ikke-frokostmenneske?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 21:42   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg er ikke noe frokostmenneske. Det har jeg aldri vært og jeg husker fra barndommen hvor jeg satt og smågnagde på en brødskive og fikk kanskje i meg til slutt en halv skive. (Dette var uavhengig av pålegg.)

Jeg har aldri vært glad i brødmat, bortsett fra fersk loff og foccaccia. Men til og med jeg skjønner at dette ikke er noe jeg kan spise hver dag.

På en vanlig hverdag er første måltid lunsj kl. 11. Av og til ikke før kl. 12. Før dette har jeg kanskje fått i meg en kaffe mocca fra 7Eleven (med ekstra sjokoladesirup i for å dekke over kaffesmaken. Jeg liker ikke kaffe så er kun ute etter koffein) på vei til jobb. Og kanskje en eller to biter twist dersom sjefen har fylt opp bollen på kontoret sitt, for å få opp blodsukkeret litt.

Jeg finnes ikke interessert i mat og matlaging. Moren min pleier å si at jeg "kan dø ved siden av brødboksen", og det er sant. Jeg er ikke noe A-menneske så jeg har mer enn nok med å bare få på meg klær om jeg ikke skal stå og kokkelere i tillegg. F.eks. hadde jeg kanskje klart å få i meg egg og bacon, men jeg synes kl 6 er tidlig nok å stå opp for meg.

Så, poenget er; Jeg innser at det ikke er så lurt å bare spise to store måltider pr. dag og at første måltid ikke bør være lunsjen. Er det noen som har tips til frokost? Det bør gå kjapt å lage om morgenen eller kan lages i stand kvelden før. Og som kan tas med i vesken for å spises mens jeg sitter foran dataen (i åpent landskap) og leser e-post mm.

Jeg er ikke glad i yoghurt, havregrøt (kan til nød gå an med masse sukker og syltetøy på), div. gryn, brødmat og nøtter.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:46   #2
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Smoothie?
Hvis du bruker litt havregryn oppi blir det ganske mettende også.

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:47   #3
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.617
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg er heller ikke glad i yoghurt, men vaniljeskyr funker når appetitten ikke har våknet enda.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:47   #4
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.645
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg er ikke fristet av brød på morgenen. Derimot har jeg omtrent blitt avhengig av Fitness frokostblanding (Nestle... ). Med kald melk er det friskt, mettende og det dekker så absolutt et karbohydratbehov i meg. Ergo er det sikkert et eller annet drit i det. Men ut fra pakningen ser det ikke så allerverst usunt ut (har ikke studert det så nøye siden jeg uansett ikke kommer til å slutte og spise det).

Jeg synes i allefall det er en veldig god, rask og lettvint start på dagen. Jeg spiser en veldig liten skål i 7-tiden, hjemme, og det metter greit til 10-tiden når jeg har første spisepause og er skikkelig sulten og kan spise hva som helst (svette skiver).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:48   #5
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.966
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Omelett laget kvelden før? Fruktsalat?




Croissant og latte?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:48   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg sliter også med brødskiver tidlig om morgenen. Hvis ikke jeg spiser havregrøt med cottage cheese og bær, spiser jeg som regel ett grovt knekkebrød eller to Rugsprø med litt ost og mye paprika.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:07   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.177
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Det er ikke noe i veien for å spise to store måltider altså, og man må ikke spise frokost. Med mindre det fører til at du småspiser søtsaker o.l innimellom da så klart.

Egg og bacon er veldig raskt å lage til hvis man klipper opp bacon med en saks og steker det litt, tilsett et egg eller to og rør rundt så det blir eggerøre. Gjort på 5 minutt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:15   #8
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.401
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Ha en pakke Ryvita (de er overraskende søte og smakfulle) og noe godt pålegg på jobb og spis litt når du kommer på jobb. Jeg har en sånn skviseflaske med jordbærsyltetøy på knekkebrødet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:18   #9
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er ikke noe i veien for å spise to store måltider altså, og man må ikke spise frokost. Med mindre det fører til at du småspiser søtsaker o.l innimellom da så klart.



Med unntak at noen twistbiter blir det ikke småspising på jobb. Det selges sjokolade i kantinen, men det kjøper jeg ikke. Hjemme derimot... Når jeg kommer hjem er jeg så sulten at det blir litt sjokolade her, en neve potetgull der, dvs det som er tilgjengelig av snacks. Og så stappmett av middag fordi jeg er så sulten og spiser fort. Jeg spiser ikke kveldsmat, men kan finne på å poppe popcorn. (Mais er jo en grønnsak. )

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:22   #10
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg er heller ikke noe frokostmenneske. Nå driver jeg og skal ned i vekt, og har blitt fortalt at frokost er viktig for å få igang forbrenningen.
Så jeg har begynt med en shake til frokost. 1/2 banan, en håndfull frosne bringebær, to skjeer Herbalife shake pulver med Cappuchino smak, 3 dl vann, og kjører det i stavmikseren. Drikkes i bilen på vei til jobb, og jeg holder meg mett frem til lunsj.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:28   #11
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Det er litt vane i det også. Hva med å forsøke å huske å spise kvelds og så "tvinge" deg til å spise frokost til noenlunde samme tidspunkt hver dag? Da er det godt mulig kroppen din venner seg og apetitten kommer mer naturlig. Når jeg spiser kvelds/ekstra mye om kvelden er jeg mer sulten om morgenen, så kanskje det starer alt der?

Smoothie synes jeg var godt tips, oppi der kan du ha omtrent hva som helst; Med eller uten meieriprodukter, egg(for protein sin del, smaker det ikke), nøtter, frukt, bær, grønnsaker osv.

Salat lagd kvelden i forveien med noe du vet du liker i?

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:33   #12
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Dere som lager smoothie til frokost, er det noen som har lyst til å dele en oppskrift eller to?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:38   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Dere som lager smoothie til frokost, er det noen som har lyst til å dele en oppskrift eller to?

Jeg slenger bare oppi det jeg vil ha eller har tilgjengelig, men det jeg alltid har i er frosne bær og bananer. Helst frosne bananer og, kjøper økologiske i bøttevis når de er på tilbud og fryser dem ned i biter. Frossen banan gir en fantastisk milkshake-kremete konsistens. Jeg bruker et par-tre frosne (eller friske) bananer, ca. en halv (eller en tredjedel) pose frosne bær, kanskje en stor neve frisk spinat eller grønnkål (smaker nada, lover!), kanskje en neve mandler, litt iskaldt vann og litt rent vaniljepulver. Kjempegodt!

Rema har kjempebillige frosne bær. En tier for 400 gram frosne jordbær og 56 kr for like stor pose med frosne blåbær! Tror Kiwi ligger på samme pris.

Dere kan også lage is til frokost ved å minke kraftig på væskemengden i smoothien, da blir det sorbet. Eller bare kjøre frossen banan i food processor sammen med feks. litt vaniljepulver og ørlite (begynn med en ss eller to) vann. Det blir softis, I kid you not!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:40   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg spiser forresten ofte kun frukt til frokost nå, er endel kvalm om morgenene så jeg orker ikke noe særlig med mat før jeg har vært på jobb en liten stund. I morges laget jeg en stor bolle fruktsalat til meg og barna, de elsker det. Druer, appelsin (heller saft fra appelsinen over til slutt), banan og eple i biter. Yum!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:40   #15
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg er heller ikke noe frokostmenneske. Nå driver jeg og skal ned i vekt, og har blitt fortalt at frokost er viktig for å få igang forbrenningen.

Forbrenningen din er den samme selv om du spiser fjorten måltider eller bare middag. Men jevnt inntak av sunn mat gjennom hele dagen er med på å holde blodsukkeret stabilt, noe som gjør det enklere å ikke kjøpe en latte pluss en bolle på vei til jobb.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:42   #16
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Her går det i pulver til frokost. Alt fra proteinpulver eller "noka dietten" med sjokoladesmak... Orker ikke tanken på å spise noe, men drikke klarer jeg helt fint. Og pulvergreiene er slettes ikke så ille når man har vent seg til det.

Spiser normale måltider resten av dagen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 22:46   #17
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg er heller ikke noe frokost-menneske. Jeg må være våken litt før jeg greier å spise. For meg hjelper det å ha knekkebrød og pålegg på jobben. Når jeg kommer dit har jeg vært våken lenge nok til at jeg kan ta meg et knekkebrød og et eple.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 23:02   #18
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

I perioder klarer jeg ikke frokost. Spesielt når jeg jobber skift som starter 7, noe som innebærer å stå opp 5 for å rekke bussen. Da har shakes fra herbalife vært redningen min. Enten har jeg drukket den på bussen på vei til jobb, eller under vaktskiftet og rapport. På en shake kan jeg lett gå til lunch uten å bli sulten.

Andre ganger funker det greit med et knekkebrød eller 2, men da må jeg ha litt tid på meg så jeg kan sette meg ned for å spise.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 23:16   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Jeg har selv vurdert å lage smoothie til frokost, men det har ikke blitt til. Kanskje i morgen skal være første dagen!!

Har en kopp som jeg kan drikke av, sånn at jeg kan ha med i bilen.

Jeg synes det blir vassent med vann i, så jeg bruker appelsinjuice, selv om det sikkert blir i meste laget.

Jeg bruker heller ikke oppskrift, men istemmer frossen banan. Frys dem ned etter at de har begynt å bli litt brune, da er de søte og gode. Synes bringebær og blåbær gir god smak. Har planer om å ha i litt havregryn. Det blir bittelitt grynete, men det gjør ikke noe.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-13, 09:31   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.123
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frokost til ikke-frokostmenneske?

Spiser du frukt, da? En banan er veldig lett å ta med seg og metter godt, med både fruktsukker og fett. Og enklere å forholde seg til for B-mennesker enn å begynne å lage smoothie når dette ikke vanligvis er en del av morgenrutinen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no