Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg er hodestups forelsket ...

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-13, 21:47   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hodestups forelsket ...

I en bil.

Det er så utypisk meg. Bil er transport, ikke følelser.
Vel, etter at jeg fikk ny jobb tilbringer jeg adskillig mer tid i bilen hver dag. Noen dager blir jeg også stående i kø, så det var først automatgir som fikk meg på tanken at jeg vil ha ny bil. Sammen med ønsket om integrert handsfree.
Bilen jeg har er en driftsikker, stødig, kjedelig og traust Mitsubishi Lancer fra 2005. Den gjør jobben sin og tar meg dit jeg vil, men uten ekstra komfort og helt blottet for stil.

Bilen jeg har forelsket meg i har både stil og sjarme. Men den er jo så jålete!
En Mercedes. Jeg som hånflirte av min søster når hun snakket varmt om Mercedes. Hva skjer? Mercedes hadde noe år som ikke var helt heldige, men ser ut til å være på rett spor igjen. Det er mange av bilene jeg kunne tenkt meg, men jeg er såpass fornuftig opp i alt dette at jeg innser at A-klasse er den som er det eneste oppnåelige. Mannen tenker fabrikkny bil til meg, men jeg tenker jeg er villig til å ofre ett eller to år for denne.

Noen som har bilen? Er den ikke lekker?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (242,4 KB, 155 visninger)
__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 21:51   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Hmmm. Jeg er nok der du var før og klarer ikke helt se hvordan man blir forelsket i en bil. Men kos deg, du! ;-)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 21:55   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Æsj, det er litt fjortisfakter over meg nå altså.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 21:56   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg skjønner absolutt følelsen, men ikke for den bilen. Gi meg en BMW heller.


__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 21:58   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg blir forelsket i møbler, til og med besatt, så jeg skal ikke si noe, jeg, altså.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 21:59   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.873
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg er forelsket i mine Ford Fiesta Sport. Jeg savnet den når vi var på ferie i sommer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 22:05   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er forelsket i mine Ford Fiesta Sport. Jeg savnet den når vi var på ferie i sommer.


Takk, nå føler jeg meg litt bedre.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 22:13   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg var på lanseringen av den nye A-klassen. Det var den røde som ble avduket, så jeg skjønner hva du mener.
Den er for liten for oss, vi kikker på en litt større MB.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 22:19   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Jeg var på lanseringen av den nye A-klassen. Det var den røde som ble avduket, så jeg skjønner hva du mener.
Den er for liten for oss, vi kikker på en litt større MB.

Det blir evt. nr. 2 bil hos oss...
Mannen skal bytte bil i januar, og vi ender sannsynligvis med stasjonsvogn igjen (muligens A6).

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 22:55   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Eg forstår. Forelskelsen i hondaen vår har gått over til evig kjærleik. Så me kjøpte ein til så dei kunne ga det koselig saman i garasjen

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 23:08   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.150
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg kan forstå at man blir forelsket i en bil? Men i en Mercedes?! Å kjøre dem er jo omtrent like spennende som å ta oppvasken?


__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 23:24   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg ville selvsagt mye heller hatt en BMW (eller en Mini som jo er en BMW in disguise), men jeg prøvekjørte en Mercedes her i vår og den var vidunderlig. Nesten like bra som BMW . Og det eneste automatgiret som var kjørbart av alle bilene vi prøvde- og det er mange (forutenom i X3).

Og jeg kjenner helt klart til følelsen av forelskelse. Jeg trodde ikke jeg ville ha BMW, og var motstander. Det er jo så harry, bare folk med for mye gull og for bleika hår kjører de bilene. Vel, nå driter jeg i stigmaet det evt. er å kjøre rundt i en sånn bil . De som sier det vet bare ikke hva de går glipp av. Det er fantastiske biler, jeg er helfrelst og vil helst aldri eie ett annet bilmerke igjen. Fiiine, fine bilen vår med masse plass, fantastisk kjørecomfort, stor motor som jeg kan kjøre fra alle med og det vidunderlige veigrepet

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-13, 23:30   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.429
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg skjønner godt at du ønsker deg automatgir, for det eeeeeelsker jeg! Stilig bil, ja men jeg ønsker meg noe så traust som en Ford S-Max.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 08:30   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.354
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg forstår deg.

Jeg lider ennå av kjærlighetssorg over min gamle RAV4, som måtte byttes ut til fordel for en mer tvillingvennlig bil.



Akk, ja.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:06   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Åjo, jeg synes det er mange lekre biler nå. Liker formen på de nye modellene. Ikke sånn type som Porsce eller Porsce Cayenne men vanlige bruksbiler. De koster da nok, de også..
Men er ikke villig til å bruke så mye penger på bil selv.

Er særlig svak for røde biler. Bilen din er lekker.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 10:27   #16
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Jeg skjønner deg ikke. Du er selvsagt gal. Men gi meg en flott kaffekopp. Da snakker vi forelskelse og lidenskap.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 12:11   #17
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Eg skulle gjerne hatt BMW igjen. Dei får vere så Harry dei berre vil - det kan ikkje eg ta ansvar for. Men makan til herleg bil.... Det er snart 10 år sidan vi hadde ein BMW da.

Eg får aldri nok av Leaf'en vi har nå - elbil. Den er ikkje noko å sjå på (i det heile tatt), men er så komfortabel, sterk, solid, at eg blir lykkelig av å sette meg bak rattet.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 12:13   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.746
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket...

Mercedes?
Nei, takke meg til min lille røde Peugeot 307. Mannen har stor og støyende familiebil, jeg kan kjøre morsom bil.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 19:18   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.873
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket ...

Forresten så merker jeg en gryende forelskelse i en Tesla. Får hjerteklapp når jeg ser en.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 19:26   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er hodestups forelsket ...

Teslaen er rålekker.

Mannen har sett seg ut Mitsubishi ASX til meg (strengt tatt var det vel jeg som pekte i den retningen først) og er ikke helt med på Mercedes enda, så vi får se hva det blir til. Jeg må tenke litt fornuftig og økonomisk også, jeg vil ikke bruke alle penger på bil. Men jeg tror den bilen ville gjort meg veldig lykkelig.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no