Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gylne tider

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-06, 21:59   #21
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gylne tider

Det er en smakebit nå i dag om ikke altfor mange minutter.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:14   #22
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gylne tider

Hahaha, Glenn Medeiros har i hvert fall forandret seg.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:19   #23
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.922
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gylne tider

Fikk ikke med meg smakebiten, men så litt i går på Thomas og Harald.

Nothing's gonna change my love for you, you wanna know how much I love you ...

Run Johnny, run ...

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:19   #24
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gylne tider

Jeg forstår at jeg så absolutt bare MÅ se dette. Dette er jo hele ungdomstiden min.

Vi leide Dynastiet på video, og vi hadde ikke VHS maskin, vi hadde Video 2000 maskin!

Min far sa alltid at det var fremtidens videomaskin, men VHS tok jo helt over etterhvert.

Husker dere movieboxene?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:20   #25
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.922
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gylne tider

Satt og så på Dynastiet, ja. Det var ikke mange kanaler å velge mellom da, nei. Alle så de samme seriene, ikke som nå, hvor barn i dag ikke ser samme barne-tv og får den samme plattformen av underholdning.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:27   #26
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Sv: Gylne tider

Jeg kjenner at jeg savner åttitallet

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:48   #27
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gylne tider

En kombinasjon av litt for ung alder og strenge foreldre har gjort at jeg ikke har fikk fulgt med på Dynastiet så mye som jeg ville.

Jeg fikk derimot med meg nesten hver eneste episode av Dallas da det gikk på Tv2 for snart 10 år siden.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 22:55   #28
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.


Husker dere movieboxene?

Gjett om! Skikkelig tung å bære hjem, og så satt vi i en evighet og skrudde på TV'n for "å stille inn videon"

Leide filmer som: Karate Kid, The goonies, the Outsiders og Politiskolen

...også Purple Rain!

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:12   #29
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gylne tider

Fillern!! Jeg glemte hele greia jeg.

Går det i reprise mon tro?

Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:13   #30
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Fillern!! Jeg glemte hele greia jeg.

Går det i reprise mon tro?

Det var bare en smakebit de sendte i kveld.
Selve programmet er i morgen, 21.45 tror jeg det var.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:13   #31
AvivA
Prøver så godt jeg kan :)
 
AvivA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 389
AvivA er litt kulAvivA er litt kul
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Gjett om jeg skal ha med meg dette, og mimre mimre...

http://pub.tv2.no/TV2/program/article784024.ece

Her kommer jo alle "heltene", til og med Pat Sharp så jeg.


Tror jeg er for ung til å huske noe av dette...

AvivA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:15   #32
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Tror jeg er for ung til å huske noe av dette...

Da har du gått glipp av mye gøy

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-06, 23:16   #33
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Da har du gått glipp av mye gøy

Enig, tror aldri vi får et slikt 10år igjen.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:36   #34
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gylne tider

Jeg gleder meg som en liten unge til serien begynner!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 00:51   #35
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gylne tider

Dette blir en høydare!
Litt surrealistisk blir det å se gamle helter, ja........ som gamle.

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 07:21   #36
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Gylne tider

gleder meg som en unge på julaften! Tror jeg må ta opp hele serien.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 08:34   #37
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Gylne tider

Ååå gleder meg jeg også.
Den Glenn Medeiros sangen var populær da jeg traff mannen min for første gang i 87..Har mange minner til den ja Men det var første gangen vi var sammen,var fra hverandre i flere år etterpå.
Bruse Boxleitner lekte jeg var pappaen til dukkene mine da jeg var liten.Var vel i bunn og grunn min første "kjærlighet"

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 08:39   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Dette blir en høydare!

Jepp, jeg teller timer!

Sitat:

Litt surrealistisk blir det å se gamle helter, ja........ som gamle.

Eller skremmende! Hvis de er gamle, så må vel det også bety at jeg er tilsvarende gammel!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 08:47   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gylne tider

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.


Husker dere movieboxene?

Haha ja!! Vi hadde heller ikke video da jeg var liten, og mamma og pappa leide hele tiden moviebox og en haug med filmer i helgene. Helgens høydepunkt.

Nyere tid: morfar mente forresten at internett kun var et moteblaff.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 09:06   #40
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gylne tider

Gleder meg til å se det i kveld.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no