Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave gullbryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-22, 19:43   #1
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.900
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Gave gullbryllup?

Hva er gjengs ved gullbryllup og gave? Egne foreldre, bortreist på dagen, skal ikke feire på annen måte. Er det innafor med en blomsterbukett og en god champagne eller noe? Eller er det vanlig med noe mer ekstravagant?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 20:11   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Hva er gjengs ved gullbryllup og gave? Egne foreldre, bortreist på dagen, skal ikke feire på annen måte. Er det innafor med en blomsterbukett og en god champagne eller noe? Eller er det vanlig med noe mer ekstravagant?

Vel. Da mine svigers hadde gullbryllup, sa de ingenting til oss, så jeg fant det ikke ut før året etterpå.

Mine foreldre har ikke hatt, men de pleier å ta oss med på tur ved slike anledninger. Da betaler jo de, da, og ikke vi… Men hvis de arrangerer selskap, ville vi nok gitt vin og blomster. Har ikke grunnen ikke tenkt på det. Men ikke noe ekstravagant.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 20:51   #3
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.599
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Helt ærlig, så tror jeg ikke engang jeg hadde tenkt på at foreldrene mine eller svigerforeldrene mine skulle fått gave på deres bryllupsdag.
Om det hadde vært en feiring, så kanskje, men ikke ellers.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 20:57   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.900
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Takker, da er jeg ikke far off, her. Google ga meg litt voldsomme alternativer, men FP kan man stole på .

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 21:05   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.215
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Broren min og jeg spleiset på 7-retter med vinpakke på Staatholdergården.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 21:07   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.951
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Mamma og pappa gjorde ikke noe spesielt ut av den dagen. Eller, pappa kjøpte muligens en litt større bukett med blomster enn han pleide.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 23:19   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.915
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Mine svigerforeldre ønsket seg bilde av sine to barn med ektefeller og barn. Jeg tror det var noe de hadde sett hos noen, vi fikk iallfall utførlig beskrevet hvordan bildene skulle være. Jeg og min mann (altså deres sønn) sto sammen og holdt en stor, tom bilderamme foran oss i brysthøyde eller noe. Vi tok også et bilde av våre tre barn og dette ble photoshoppet inn i rammen. Det samme gjorde min manns søster. Disse to bildene ble visstnok igjen photoshoppet inn i et bilde av svigerforeldrene mine som holdt hver sin ramme. De har nå et bilde av seg selv og alle sine etterkommere på veggen sin.

Fant en link: https://mariskabrounsfotografie.nl/w...GO-200x300.jpg

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-22, 23:25   #8
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.867
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Morsom idé.

Til gullbryllup ville jeg tenkt «ingen kake, ingen presang». Hadde ikke gjort noe ut av det om de ikke gjør det selv. Dersom de markerer dagen, lite eller stort, ville jeg enten gitt en liten oppmerksomhet om de markerte, eller en større gave om de feiret stort. Aktuell gave kunne fort vært en opplevelse, teaterbilletter, at vi tok dem med på noe med barnebarn osv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-22, 08:46   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.573
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Foreldrene mine inviterte meg og broren min med familier ut på middag. Vi laget et innrammet gratulasjonskort, med brudebilde og et bilde av dem nå også fikk de penger i tillegg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-22, 23:01   #10
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 11.115
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Folk som kan feire gullbrullyp har vært gift/etablert så lenge at de har det de trenger, unntatt forbruksvarer, det trenger man alltid. Og opplevelser. Og en fest kanskje. En andre tar ansvar for å arrangere, det hadde jeg ønsket oss. Den generasjonen pleide å kunne det med å danse på fest, så å få en DJ noen timer hadde kanskje vært gøy?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 18:51   #11
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.480
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Broren min og jeg tok med foreldrene mine, oss, samboeren hans og mine barn på Mamma Mia. Veldig vellykket!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 19:23   #12
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.215
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Broren min og jeg spleiset på 7-retter med vinpakke på Staatholdergården.

Og på torsdag brukte de gavekortet og var strålende fornøyde!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 19:33   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.738
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave gullbryllup?

Vi laget middag og hadde fest med oss i nærmeste familie da, svigerforeldrene mine hadde bryllupsdag. Hadde det ikke vært korona hadde vi nok invitert til stor fest med utvidet familie og venner.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no