Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-17, 17:32   #421
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg vurderer å melde meg opp til jegerprøven, ser at det lokale JFF har kurs nå. Noen som joiner meg? I stedet for Tvillingjegerne kan vi bli Urbane Hunters og få vårt eget tv-show! inntektene kan vi bygge bunker av!

Jeg har tatt
Aldri brukt den da...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 19:05   #422
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg har akkurat kommet hjem fra skytebanen. Treningen er i full gang.

Mulig jeg kan stille med en minihær. *uteksaminerer 25 jegerprøveelever til uka*.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 19:06   #423
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg har tatt
Aldri brukt den da...

Ikke brukt den til noe? Men du bor jo midt i elgland!

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 19:30   #424
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ikke brukt den til noe? Men du bor jo midt i elgland!

I know. Kommer fra gård, men pappa har aldri jaktet.
Så andre har jakta i skogen vi eier. Men spist mye viltkjøtt da

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 22:04   #425
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Hvordan går de egentlig på do i Walking Dead?

Og hvordan har jeg sett 7 sesonger uten å lure på det?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 22:06   #426
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvordan går de egentlig på do i Walking Dead?

Og hvordan har jeg sett 7 sesonger uten å lure på det?

Forsiktig, I presume.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 22:12   #427
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Eller som polfareren svarte, på samme måte som hjemme, bare fortere.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 22:35   #428
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Burde ikke noen bakekyndige finne den beste oppskriften på barkbrød, teste det ut for deretter å poste det her på FP? Jeg har ubegrenset tilgang på bark, ønsker å være forberedt.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 07:27   #429
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg skal SÅ stacke opp toalettpapir. Vent, jeg har, nabogutten presset jo på meg en pall.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 09:04   #430
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal SÅ stacke opp toalettpapir. Vent, jeg har, nabogutten presset jo på meg en pall.

Skal ikke se bort i fra at idrettslagene får salgsboost i postapokalypsen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 09:09   #431
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg skal SÅ stacke opp toalettpapir. Vent, jeg har, nabogutten presset jo på meg en pall.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Skal ikke se bort i fra at idrettslagene får salgsboost i postapokalypsen.

Håndballaget til 08 modellen sier at det skal kjøpes minst 8 sekker med 32 ruller to ganger i året. 2400,- x 2. En familie på fire bruker i snitt 8 sekker. Papiret fungerer på hyttedoen. Noen som er interessert i et kupp? .

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 21:07   #432
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

War of the worlds på tv2. Pensum?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 22:47   #433
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg leser altså "hvordan foretrekker du......" hver gang jeg leser tittelen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 22:48   #434
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg foretrekker en solstormsomslårutelektrisitetapokalypse. Med zombier på en god nr 2.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 17:52   #435
Tang0
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2017
Innlegg: 8
Tang0 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg foretrekker en solstormsomslårutelektrisitetapokalypse. Med zombier på en god nr 2.

Som i serien Revoloution.
Om strømmen forsvinner blir verden plutselig mye mindre.
https://en.wikipedia.org/wiki/Revolution_(TV_series)

Tang0 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-17, 08:52   #436
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Nå kan man ihvertfall sove trygt om hele huset raser.

https://youtu.be/tCSyKQ5WvaE

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 20-03-17 kl 12:43.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-17, 11:58   #437
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg foretrekker en solstormsomslårutelektrisitetapokalypse. Med zombier på en god nr 2.

Absolutt ikke enig i prioritetsrekkefølgen der, altså.
Zombier bruker ikke våpen og er en klart definert fiende, man unngår i større grad moralske dilemmaer.
Så jeg går helt klart for zombier på førsteplass.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-17, 11:59   #438
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Absolutt ikke enig i prioritetsrekkefølgen der, altså.
Zombier bruker ikke våpen og er en klart definert fiende, man unngår i større grad moralske dilemmaer.
Så jeg går helt klart for zombier på førsteplass.

De er fanden så vanskelige å bli kvitt, da.


Ellers kan jeg melde om at folk er sjuke overalt med en sånn kjip feber/hodepine/halsvondt-greie som virkelig ALDRI GÅR OVER, og en kollega av meg mener at det er et apokalypsetegn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-17, 12:37   #439
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

De er fanden så vanskelige å bli kvitt, da.

Jojo, men et skikkelig gjerde holder dem jo greit i sjakk, jeg har stor hage og ser for meg høyt gjerde med platformer og grønnsakshage på innsiden.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ellers kan jeg melde om at folk er sjuke overalt med en sånn kjip feber/hodepine/halsvondt-greie som virkelig ALDRI GÅR OVER, og en kollega av meg mener at det er et apokalypsetegn.

Hmmm, det er ihvertfall ikke solstormer, så da blir det nok zombier.

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-17, 12:43   #440
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jojo, men et skikkelig gjerde holder dem jo greit i sjakk, jeg har stor hage og ser for meg høyt gjerde med platformer og grønnsakshage på innsiden.


Du har åpenbart ikke sett WWZ.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no