Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor streng er skolen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-15, 10:25   #101
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

selvsagt ville du fått lov på en Bærumsskole, noe annet skulle da tatt seg ut.

Skjerpings, rine. Den var for teit.

I Bærum må for øvrig alle fraværssøknader, om det så bare er én dag, søkes via kommunens sider. Litt komplisert opplegg ved at man må skaffe seg brukernavn i kommunen og fyller ut flere sider med informasjon, men jeg synes det er greit nok. Det får fram poenget med at å ta seg fri ikke er bare-bare, i alle fall. Vi søkte om én dag fri, men torde ikke kjøpe billetter før vi visste at søknaden var innvilget. Siden vi hadde hørt at de hadde strammet inn reglene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 10:34   #102
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Vel, hvis brudgommen er utenlandsk er det vel ikke rarere at man velger hans hjemland enn eget?

Neida, men om man ønsker/forventer at folk skal komme, bør man jo tilpasse seg og legge det til ferien. Eller i det minste til en helg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 10:39   #103
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Neida, men om man ønsker/forventer at folk skal komme, bør man jo tilpasse seg og legge det til ferien. Eller i det minste til en helg.


I det landet de skal gifte seg kan man ikke vies i helgen. Og i vår sommerferie er det altfor varmt der. Og som sagt forventer ikke søsteren min at det kommer noen.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:10   #104
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Jeg aner ikke om man hadde fått ja her eller ikke, men jeg synes helt klart man burde det. Et bryllup i så nær familie er en større begivenhet enn det meste annet.

Jeg synes faktisk ikke det er så rart at noen klager inn disse vedtakene heller, det blir ekstremt ulikt praktisert. Det er i seg selv bra at intensjonen og gjennomføring av regelverket blir klargjort. At det er en helt håpløs ressursbruk skjønner jeg jo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:15   #105
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Reglene og retningslinjene har jo nå nærmest blitt en slags vits. Vi får ikke innvilget fri på vår skole. Rektor er ganske kategorisk på at han ikke innvilger fri til ferier, langhelger på hytta eller andre begivenheter men vi får beskjed om at vi kan ta ut barnet og "reise på eget ansvar". Og det gjør mange, fryktelig mange. Så på skolen vår er vi nok tilbake til samme tilstander det var før disse reglene dukket opp.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:16   #106
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Veldig ulik praksis ja, vi har fått fri en uke utenom skoleferiene hvert år utenom et år tror jeg. Kun for å feire rundt tall for besteforeldre etc som spanderer ferie. De gjør da selvfølgelig ukens lekser og ligger fint an faglig og har ellers lite fravær.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:18   #107
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Jeg er ikke generelt for at ting skal være likt noe sted, men akkurat på dette punktet er det alt for store forskjeller. Det blir så uprofft og tullete.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:19   #108
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Veldig ulik praksis ja, vi har fått fri en uke utenom skoleferiene hvert år utenom et år tror jeg. Kun for å feire rundt tall for besteforeldre som spanderer ferie. De gjør da selvfølgelig ukens lekser og ligger fint an faglig og har ellers lite fravær.

Men syns du det er greit å gjøre dette? Det er det jeg syns er så rart, at mange (ikke nødvendigvis deg, altså) omtrent mener at de ti dagene er en rett, ikke noe til bruk i "nødstifeller", slik jeg mener det opprinnelig ble innført. Om våre besteforeldre hadde invitert midt i skoletiden hadde vi gjort dem oppmerksom på at skulle vi alle ha mulighet til å bli med måtte det skje på at annet tidspunkt. Særlig om det er noe de drev med hvert eneste år.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 22-02-15 kl 11:26.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:21   #109
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Her hadde man fått et klart nei. Osloskolen er streng på dette...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:25   #110
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Skjerpings, rine. Den var for teit.

.

Vel, det var vel komboen "Jeg ville laget et hælvete" og "Bærumsskole" som fikk meg til å himle litt ekstra mye, antar jeg. Og så himler jeg litt over Lykken som tar ungene ut av skolen en uke i året. Er det mulig?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:26   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her hadde man fått et klart nei. Osloskolen er streng på dette...

Noen Osloskoler.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:26   #112
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Veldig ulik praksis ja, vi har fått fri en uke utenom skoleferiene hvert år utenom et år tror jeg. Kun for å feire rundt tall for besteforeldre etc som spanderer ferie. De gjør da selvfølgelig ukens lekser og ligger fint an faglig og har ellers lite fravær.

Dette synes jeg er veldig rart å gjøre som en regel. At det kan komme anledninger i løpet av barnas skolegang synes jeg forsåvidt er greit, men ikke hvert år. Eller annethvert for den del. Her sliter vi med feriedager og samvær. Ungene har ikke høst og vinterferie samtidig og ungene her må belage seg på å være på SFO de gangene søstera er her i sin ferie. De må da på skole når hun kommer. Dette er kjiptt og ser for meg at vi en sjelden gang tar de fri for at de skal få ha ferie med søstera si. Hun er her så sjelden.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:37   #113
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men syns du det er greit å gjøre dette? Det er det jeg syns er så rart, at mange (ikke nødvendigvis deg, altså) omtrent mener at de ti dagene er en rett, ikke noe til bruk i "nødstifeller", slik jeg mener det opprinnelig ble innført. Om våre besteforeldre hadde invitert midt i skoletiden hadde vi gjort dem oppmerksom på at skulle vi alle ha mulighet til å bli med måtte det skje på at annet tidspunkt. Særlig om det er noe de drev med hvert eneste år.

Enig med deg.
Besteforeldrene vil be med storebror på en tur nå og har spurt om det er aktuelt med fri en fredag dersom flyet dit de skal går da (fredag før en ferie), men jeg sier at det synes jeg egentlig ikke det er. Aktuelt altså. Håper flyet går onsdager eller noe sånn (eller helst lørdag) så jeg slipper ta stilling til det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:41   #114
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Jeg skjønner vel ikke helt greia med at "flyet går da" heller, jeg. Det er den som bestiller som bestemmer når flyet går-enten får man punge ut, eller la barnebarna bli hjemme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:42   #115
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skjønner vel ikke helt greia med at "flyet går da" heller, jeg. Det er den som bestiller som bestemmer når flyet går-enten får man punge ut, eller la barnebarna bli hjemme.

Det er noen destinasjoner hvor det ikke går fly hver dag, da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:44   #116
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er noen destinasjoner hvor det ikke går fly hver dag, da.

Og da må man reise dit i skoleferien.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:44   #117
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er noen destinasjoner hvor det ikke går fly hver dag, da.

Ja, det er det som er greia her. Men besteforeldrene er enige med meg egentlig og skifter nok heller reisemål.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:46   #118
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skjønner vel ikke helt greia med at "flyet går da" heller, jeg. Det er den som bestiller som bestemmer når flyet går-enten får man punge ut, eller la barnebarna bli hjemme.

Tja, jeg hadde nok godt kunne ta en enkeltdag for noe sånt. Stor forskjell på en dag og en uke. Junior er ferdig til tolv på fredager så det er veldig lite han går glipp av. Dette slipper vi å ta stilling til for sjansene for at besteforeldre tilbyr seg å ta med ungene noe som helst sted alene er ikke-eksisterende.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:47   #119
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Og da må man reise dit i skoleferien.

Jada, jeg er i prinsippet enig der altså, selv om jeg syns en eller en halv dag en enkelt gang er ok, så sant det ikke kræsjer med tentamen eller gjøres il en vane. Det var mer en kommentar til din "pay up!". Det er ikke alltid man reiser på visse dager fordi det er billigere, men fordi det er da det går et fly.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-15, 11:48   #120
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Enig i at det er forskjell på tre-fire timer og en uke, ja.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no