Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Leker i bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 22:01   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker i bryllup?

Jeg?

Men seriøst, jeg tror lillepjokken hadde likt det. En kul bil å kjøre/bli kjørt hjem/hvor nå enn de skal etter bryllupet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 22:11   #22
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leker i bryllup?

Et pent album der folk kan skrive hilsninger er en fin ide. Kanskje kan dere lime inn et par bilder og skrive noen dikt der også?

Da venninna mi giftet seg, ordnet den andre forloveren og jeg dette:
Ut på kvelden/natta ble det sørget for at brudeparet befant seg i et annet rom enn der dansegulvet var. Vi formet et stort hjerte av aluminiumsfolie og tente telys som vi satte på folien. Lyset ble slukket, "parets sang" ble spilt og de ble hentet inn. Jeg vet det høres fryktelig klissete ut, men det var veldig fint. De takket oss etterpå (ja, jeg tror det var oppriktig ment) i alle fall. De var så søte der de danset inne i det lysende hjertet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 22:44   #23
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: Leker i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg?

Men seriøst, jeg tror lillepjokken hadde likt det. En kul bil å kjøre/bli kjørt hjem/hvor nå enn de skal etter bryllupet.

helt klart. God idé!!

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:15   #24
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leker i bryllup?

Viss du vil gå for en lek, så gjør dette.

To papp-plater som du fyller med oppblåste ballonger (tape fast).

Del bryllupsgjestene inn i to lag (gjerne brudens og brudgommens gjester). Still dem opp i kø, og lever ut 1 pil til den som står først på hvert lag.
Så kastes en pil mot lagets plate og nestemann i køen må plukke opp pilen, og kaste osv osv helt til man har et vinnerlag.

Dette var en av to leker i vårt bryllup, og det skapte masse latter blant gjestene. Faktisk veldig morsomt for både store og små, og ikke en veldig pinlig lek.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:46   #25
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leker i bryllup?

Alle selskapsleker er pinlige.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no