Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 15:28   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Gammelost og rødvin!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:28   #2
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Gådd!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:29   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Det frister så aldeles ikke. Gammelost. :usj:

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:29   #4
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

De utfyller hverandre helt perfekt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:29   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Jeg tror jeg må ned og hente mer.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:48   #6
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Usj, gammelost

  Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:53   #7
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Himml. Og så sper du på med en beta tørrfisk innimellom, tenker jeg? Note to self: Vær mett før du takker ja til middagsinvitasjon hos Safran.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:55   #8
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Kan trygt si at det IKKE frister.
Har ikke smakt på gammelost, men lukta holder i masevis
Og rødvin liker jeg ikke.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 15:59   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Rødvina skal jeg nok kunne dele med deg, men gammalosten... den får du ha for deg selv!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:00   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Gammalost med rømme er veldig god snaks.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 16:09   #11
Pølse&Makaroni
Skumla
 
Pølse&Makaroni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 19
Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Å fytti....:kvalm:

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:20   #12
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Å fysj a meg ! Har hørt av sjokolade og rødvin visstnok skal være en slager, og selvsagt ost og rødvin. Men gammalost, den kan jeg godt unnvære ja. Men god fornøyelse da ! Kanskje du får ligge alene i natt .

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:24   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Du tar selvsagt feil. Rødvin skal nytes med brie og kjøleskapskald stratos.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:49   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Har hørt av sjokolade og rødvin visstnok skal være en slager,

Jeg elsker både sjokolade og rødvin, men det er ikke spesielt godt sammen, synes jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 17:58   #15
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg elsker både sjokolade og rødvin, men det er ikke spesielt godt sammen, synes jeg.

Sjokolade og rødvin er fantastisk sammen!!

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:03   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Sjokolade og rødvin er fantastisk sammen!!

Nei, jeg synes bare det er å be om sure oppstøt.... Rødvin foretrekker jeg med f.eks. ost, middag etc, eller simpelthen alene. Sjokolade nytes best med annen drikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 18:17   #17
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Sjokolade og rødvin er fantastisk sammen!!

Mat kan som kjent deles inn i to hovedgrupper:
Hvitløksmat og sjokolademat. Alt passer med enten hvitløk eller sjokolade.

Og rødvin er en av tingene som passer i begge gruppene.

Ben "riktignok ikke helt sikker på lutefisk" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:22   #18
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Mat kan som kjent deles inn i to hovedgrupper:
Hvitløksmat og sjokolademat. Alt passer med enten hvitløk eller sjokolade.

Hill deg, Ben "matorakel" Murphy.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:25   #19
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Mat kan som kjent deles inn i to hovedgrupper:
Hvitløksmat og sjokolademat. Alt passer med enten hvitløk eller sjokolade.

Og rødvin er en av tingene som passer i begge gruppene.

Ben "riktignok ikke helt sikker på lutefisk" Murphy

Rømmegrøt og hvitløk?

Rømmegrøt og sjokolade?

Hvilken velger du? Og hvor kommer da rødvinen inn? *spent*

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:29   #20
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Nja etter 10/12 flasker rødvin kansje...

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no