Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Supergod og enkel kyllingoppskrift

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 21:00   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Supergod og enkel kyllingoppskrift

Jeg er ingen kokk eller flink til å lage mat, men denne enkle oppskriften her vil jeg gjerne dele med dere. Den er bare kjempegod og den er rask å lage.

Kutte i gode biter:
fersk champinjong (en god porsjon)
1 rød chili (små strimler)
1 stor rød løk
masse presset hvitløk (hvertfall 5 båter)
Dette steker du også heller så over 1 boks matfløte og ca.4 store ss cream fraishe. La det koke opp.

Ved siden av så steker du kyllingfilleter med salt og pepper og har dem oppi sausen når de er ferdig stekt. Denne mengden med saus passer til 4 kyllingfileer. Skal du lage til flere lager du bare dobbel porsjon av sausen. Dette blir mektig, så jeg serverer det bare med ris ved siden av, men kan også serveres med pasta og salat.

Jeg synes i alle fall dette blir kjempegodt, burde prøves.
Det er bare så synd at jeg ikke har prøvd den på lenge, kan ikke spise så mye løk når jeg ammer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 21:03   #2
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Supergod og enkel kyllingoppskrift

Her i gården spiser vi mye kylling, så dette må prøves en dag.
Takk for tips.

Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 21:06   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supergod og enkel kyllingoppskrift

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg synes i alle fall dette blir kjempegodt, burde prøves.
Det er bare så synd at jeg ikke har prøvd den på lenge, kan ikke spise så mye løk når jeg ammer.

Så nå sitter du og drømmer deg vekk?
Det hørtes kjempegodt ut!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 21:37   #4
Cathrine
Ser meg litt rundt
 
Cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Innlegg: 70
Cathrine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Supergod og enkel kyllingoppskrift

Takker for oppskrift.

__________________
Storesøster født januar 04 Lillebror født mars 06
Cathrine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no