Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 19:37   #21
to hen
***al-logisk
 
to hen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
Innlegg: 132
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Kanskje litt kjedelig men den ultimate snacks er Smash! som kombinerer det beste fra to verdener!

http://www.nidar.no/eway/default.asp...25:1:0:0:::0:0

__________________
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 19:44   #22
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Rømmegrøt og hvitløk?

Rømmegrøt og sjokolade?

Hvilken velger du? Og hvor kommer da rødvinen inn? *spent*

Jeg tror ikke jeg ville hatt hvitløk på rømmegrøten, altså burde den være i sjokoladegruppen. Jeg finner riktignok ikke noe i litteraturen om sjokolade til rømmegrøt, men jeg finner revet brunost, og det syns jeg er så nær at det bør godtas.

Rødvinen kommer ikke inn her i det hele tatt. Den er ikke en matgruppeindikator, bare et eksempel på et det fins ting som hører til begge gruppene.

Ben "sjokoladedryss" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-06, 15:26   #23
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Rømmegrøt og hvitløk?

Rømmegrøt og sjokolade?

Hvilken velger du? Og hvor kommer da rødvinen inn? *spent*

Rømmegrøt med sjokoladestrø og et glass rødvin.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 03:03   #24
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg oppdaget akkurat den ultimate snacks med tilbehør:

Ja hver for seg ja. Men sammen :sureoppstøt:

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no