Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Vil dele en nydelig oppskrift med dere.

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-06, 14:47   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Vil dele en nydelig oppskrift med dere.

Har vært syk noen dager så jeg har lite mat i hus og i går hev jeg noen greier sammen som jeg fant i skap og skuffer, og det ble helt nydelig. Jeg bestemte meg for å skrive ned oppskriften for det var bare helt himmelsk. Tenk jeg har OPPFUNNET en oppskrift!!

Er litt usikker på hvor mye dette er til men jeg skriver nå ned oppskriften sånn jeg laget den så kan dere øke eller minke etter hva som dere trenger.
dette holdt hvertfall til meg og lillesnupp og det var enda endel igjen.
Hadde ikke noe kjøtt, kylling eller noe annet så det ble bare grønnsaker men det hadde sikkert vært deilig med kylling filet i..

2 boil in bag jasmine ris
1 halv løk
ca 200g fersk champinjong
brokolibuketter.
1 kylling buljong terning
1 halvt beger med lettrømme
1 halv hvitløk
en halv dl vann
olje eller smør til å steke i.

Kok ris.
Kutt opp løken og skjær champingjongen i skiver.
Fres i smør og etter en stund putter du oppi buljongterningen delt i to. hell over litt vann og la det putre litt. så har du over finhakket hvitløk, og rømmen. smak til med litt salt og pepper.

server risen med dette over. mmm
neste gang skal jeg prøve med kylling eller svinekjøttdeig.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 09:55   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil dele en nydelig oppskrift med dere.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 09:59   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil dele en nydelig oppskrift med dere.

Joda, Randi Pandi. Det så godt ut.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 10:23   #4
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil dele en nydelig oppskrift med dere.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Joda, Randi Pandi. Det så godt ut.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no