Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Se c905

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-08, 23:35   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Se c905

Noen som har den??

Jeg er en utålmodig sjel, og klarer ikke vente til den dumper ned i postkassa mi, så derfor spør jeg: Er det smilyer på den??

*spent*

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 22:09   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Se c905

Henter frem en gammel tråd.

Noen som har denne?

Tenkte å kjøpe denne istedet for nytt kompaktkamera. Trenger også ny mobil, siden den gamle har tatt førtidspensjon uten å si i fra. Er den bra? Den kommer bra ut i alle tester jeg har lest, men jeg har ikke prøvd den selv.

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 01:18   #3
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se c905

Nå har jeg den.

Er kjempefornøyd med den, enkelt og greit. Og kameraet holder mål med sine 8,2 MP.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:54   #4
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se c905

Gleder meg! Jeg får den i julegave av mannen når bindingstida på den har går ut.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:04   #5
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Se c905

Den har jeg også planer om å kjøpe meg. For meg er kamera på mobilen veldig viktig. Leste at den var litt stor, synes dere den er plagsom stor, eller?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 14:45   #6
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Se c905

Jeg vil og ha denne. Syns også det er veldig greit med ordentlig kamera på mobilen.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 14:52   #7
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Se c905

Ønsker meg en sånn....

Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 15:42   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se c905

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Den har jeg også planer om å kjøpe meg. For meg er kamera på mobilen veldig viktig. Leste at den var litt stor, synes dere den er plagsom stor, eller?

Nei, jeg synes ikke den er stor.

Hadde en SE K810i før, og det er ikke så stor forskjell egentlig. C905 er noe tykkere, men det merker jeg meg ikke noe til.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 22:56   #9
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Se c905

Denne har jeg lyst å kjøpe meg nå.
Dere som har den, er dere fortsatt fornøyd?
Er det smilyer på den?

Er den i det hele tatt verdt pengene?

(skal bruke den mye som kamera nr2, har speilrefleks ved siden av)

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 00:22   #10
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se c905

Opprinnelig lagt inn av Trollet, her.

Denne har jeg lyst å kjøpe meg nå.
Dere som har den, er dere fortsatt fornøyd?
Er det smilyer på den?

Er den i det hele tatt verdt pengene?

(skal bruke den mye som kamera nr2, har speilrefleks ved siden av)

Jeg er fornøyd med min. Den har hatt litt småproblemer med at andre sier den hakker innimellom uten at jeg har merket noe. Har ikke orket å sende den inn på rep. Og ja det er smilyer på den

Jeg synes den er litt stor men det er fordi jeg hadde en supertynn w880 før denne.

Kameraet er veldig bra

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 01:01   #11
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Se c905

Jeg er veldig fornøyd med min, til tross for at jeg har måttet inn med den til reparasjon to ganger...

Den ene gangen streiket en tast, og så røk bryteren i skyveklaffen på den. I følge de jeg leverte den hos, så hadde de hatt endel reparasjoner på denne modellen, men det var vist helt vanlig når nye modeller kom. Barnefeil og startvansker, rett og slett.

Men jeg er som sagt ellers veldig fornøyd med den. Menyer som jeg liker, helt grei størrelse, veldig godt kamera, og i det hele tatt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no