Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om julebrev?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-18, 12:05   #61
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Vi sender julekort hver år. Dobbelt kort med flere bilder og litt tekst. Å være med på julekortbilde er en forutsetning for å få mat, nett og kjærlighet resten av året. Så barna stiller opp.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 12:12   #62
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Julebrev er koselig, men de behøver ikke inneholde en beskrivelse av alt som har skjedd det siste året. Svigers lager koselige julebrev; én dobbeltside med litt tekst og masse bilder.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 12:16   #63
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

My som ikke liker rim, kan være glad hun ikke får julebrev fra meg, for de er konsekvent skrevet i limerick-form.

Ja, men du kan jo rime, og synes sikkert det er vanskelig å finne ord som rimer på pølse. Noen synes pølse er et enkelt rimeord, til og med julepølse.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:20   #64
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Tally: Eksakt! Spandert frimerke og alt, har de!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:24   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Vi sliter litt i år - jeg ser av kamerarullen min at det er 85% bilder av hunden, 5% av workshops med postits og 10% av barna.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:27   #66
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg syntes det er utrolig koselig å få julebrev i alle former. Lange, korte, skrytete, overfladiske, detaljerte, på rim, mange bilder, ingen bilder .... bring it on!

Jepp! Jeg får aldri brev, så julebrev er bare koselig.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det syns jeg også. Også kan de som syns det er kleint, gammeldags, passer ikke med juledekoen, at det ikke er tilpasset dem SPESIELT eller hva-har-du ta seg en bit julekake og reflektere over hva som er viktig her i verden. Noen har giddet å ta seg tid til deg og tenkt på deg i jula!

Dette! Om det er tante Alma som klager over sykdom, søster som masseproduserer skryt eller venninne med dårlige nødrim, so what? Noen har tenkt på deg og sendt deg en hilsen!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:31   #67
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Samtidig må det være lov å svare hva man synes om julebrev, når spørsmålet er «Hva synes du om julebrev?»

Ja, det blir jo litt rart om man i en tråd hvor det spørres om hva man synes om julebrev ikke skal kunne skrive hva man liker og ikke liker i julebrev, hva man liker best av julebrev og julekort, og hvorfor.

Hvis det spørres "hvordan ville du like å få servert bacalao i selskap", så er det vel også greit å svare om man liker bacalao eller ikke, evt at man liker det hvis det ikke er for sterkt, inneholder for mye oliven, hvitløk eller hva det måtte være. Ikke bare "jeg er kjempeglad for å bli bedt i selskap uansett, og er glad noen i det hele tatt tar seg tid til å lage mat til meg, uansett hva det er, og de som ikke liker det er sutrete og bortskjemt".

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-11-18 kl 15:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:32   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Det er jo ingen som sier at man/dere ikke kan svare hva man synes på spørsmål?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:37   #69
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ingen som sier at man/dere ikke kan svare hva man synes på spørsmål?

Nei, bare at man burde reflektere over hva som er viktig i verden, eller noe sånt, og at det er kjipt å lese at noen liker julekort bedre. Det er jo heller ingen som har skrevet at de ikke vil ha julebrev, eller at de blir misfornøyd med å få dem, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva det reageres på. At man liker det ene bedre enn det andre?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:39   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Nei, bare at man burde reflektere over hva som er viktig i verden, eller noe sånt, og at det er kjipt å lese at noen liker julekort bedre.

Ække det greit å få høre da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 15:47   #71
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ække det greit å få høre da?

Helt greit å høre, helt greit å svare på, og helt greit å være uenig i også. Omtrent like greit som å høre hva folk synes om julebrev tenker jeg? Dette ble en pussig diskusjon.

Det er helt greit at du ikke liker at jeg ikke liker at du ikke liker at jeg mener noe om hva jeg liker og ikke liker i julebrev (føy på ønsket antall ledd).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 16:11   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Jeg er veldig lite opptatt av form og innhold, men synes det er helt topp at noen har tenkt på meg. Og da til og med noen som er såpass übermensch at de får til å sende julekort/brev, og ikke bare la det bli med tanken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 16:23   #73
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Jeg liker å få julebrev og julekort. Og når jeg skriver julebrev, utleverer jeg ingen - jeg synes nemlig det må være greit å skrive "pøbelprinsessen er begynt på videregående og trives". Jeg skriver aldri langt og detaljert.

Våre julebrev er korte og konsise - hvis de i det hele tatt blir skrevet

Og de som ikke liker julebrev, kan virkelig ta seg en bolle. Folk har tenkt på deg/dere og sendt et brev for å fortelle litt om hva so skjer og for å opprettholde relasjonen. jeg må bare si at jeg synes det er utrolig lite raust å ikke like julebrev fordi de er for lange eller for skrytete eller for detaljerte. Det samme med bilder med ferdigtrykket tekst - det er da bedre å få det, enn i ikke få noe?

Jeg mener at når noen gjør noe for å være genuint hyggelige, kan man la v ære å like det på rommet sitt. Man må ikke berøver sine medmennesker for alle illusjoner.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 16:30   #74
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, noen av de over-the-top skrytete kan være riktig så underholdende. Ikke at det har havnet så mange av den sorten i min postkasse, akkurat.

My som ikke liker rim, kan være glad hun ikke får julebrev fra meg, for de er konsekvent skrevet i limerick-form.

Sikker på at det blir veldig bra med et illustrert julebrev, Susse!

Jeg elsker limerick julebrev fra Bluen! Og håper jeg får stå på mottakerlisten i år også...

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 16:32   #75
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Og så kjente jeg at jeg elsket Pøblis litt nå!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 16:41   #76
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Og så kjente jeg at jeg elsket Pøblis litt nå!



Og jeg skulle også veldig gjerne hatt limerick-julebrev. VI er jo nesten nær familie også, Bluen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 17:08   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg liker å få julebrev og julekort. Og når jeg skriver julebrev, utleverer jeg ingen - jeg synes nemlig det må være greit å skrive "pøbelprinsessen er begynt på videregående og trives". Jeg skriver aldri langt og detaljert.

Våre julebrev er korte og konsise - hvis de i det hele tatt blir skrevet

Og de som ikke liker julebrev, kan virkelig ta seg en bolle. Folk har tenkt på deg/dere og sendt et brev for å fortelle litt om hva so skjer og for å opprettholde relasjonen. jeg må bare si at jeg synes det er utrolig lite raust å ikke like julebrev fordi de er for lange eller for skrytete eller for detaljerte. Det samme med bilder med ferdigtrykket tekst - det er da bedre å få det, enn i ikke få noe?

Jeg mener at når noen gjør noe for å være genuint hyggelige, kan man la v ære å like det på rommet sitt. Man må ikke berøver sine medmennesker for alle illusjoner.

Huff, det høres jo helt forferdelig ut når dere sier det slik da. Det er jo ikke mer alvorlig ment (for min del i alle fall, jeg kan ikke svare for de andre) enn som at hvis jeg får pepperkaker i gave så liker jeg dem best hvis det ikke er alt for mye melispynt på. Selvsagt ikke noe jeg ville sagt til giveren, men noe jeg kunne ha svart i en tråd hvor det ble spurt om folks mening.

Det betyr jo ikke at jeg ikke blir 100% glad over omtanken og at noen har gjort noe hyggelig for meg. Enten det gjelder julebrev eller pepperkaker eller hva som helst annet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 19:41   #78
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Jeg synes alle slags julekort er koselige å få. Om det er ett langt julebrev eller ett enkelt kort med God jul på, koselig at noen har tenkt på oss uansett.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:06   #79
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Jeg liker all post som ikke er regninger eller reklame! Er utrolig dårlig på sånt selv, men liker å motta. Pappas søskenbarn med familie sendte alltid julebrev og skal innrømme at vi ofte humret godt. Var litt sånn grenseløst ang hva som ble delt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-18, 21:36   #80
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

En venninne av meg som bor på andre kanten av landet, sender alltid så morsomme julebrev. Og gjerne en oppskrift på noen gode julekaker.

Kusinen min og mannen lager hvert år bildebrev - med fotografier av hva de har gjort i løpet av året. I fjor rekonstruerte de et familiefoto fra 1990. Det var veldig morsomt.

Vi har kjøpt bildeprinter som kan kobles rett på iPhonen, så i år tror jeg vi tar bilde av oss tre med rart filter på Snap og skriver ut som polaroidbilde og limer inn i julekort.

Jeg pleier kjøpe Unicef-kort og lime inn bilder selv de årene jeg faktisk sender julekort/brev.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no