Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Smil

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 21:26   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Teofelia kom meg i forkjøpet.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:03   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er jeg veldig uenig ut. Jeg synes det ser uferdig (og bitte litt barnslig) ut når man ikke setter punktum eller annet sluttegn for setningen før man setter inn en smiley.

Så uenig at du gikk ut?

Jeg tipper jeg er yngre enn deg også, så barnslig er helt ok

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:07   #23
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Smil

Jeg bruker smil som punktum når og om det skulle passe meg og kan ikke fatte at noen skulle plages av det. Det er da kommunikasjon vi bedriver her, ikke regelrytteri?!

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:07   #24
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smil

Enig med Teofelia (men jeg går ikke ut for det ...).

Oj, det ble mange prikker. Uestetisk, zol?

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:07   #25
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Smil

Ehm.... annet enn i dette underforumet da...

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:08   #26
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Jr., her.

Det er da kommunikasjon vi bedriver her, ikke regelrytteri?!

Flisespikkeri, ikke regelrytteri.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:08   #27
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er jeg veldig uenig ut. Jeg synes det ser uferdig (og bitte litt barnslig) ut når man ikke setter punktum eller annet sluttegn for setningen før man setter inn en smiley.

Da slapp jeg å skrive det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:11   #28
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Jeg tar forresten ikke folk så veldig seriøst når de ikke engang gidder å fremstå som voksne nok til å i det minste forsøke å skrive skikkelig. Så vet dere det.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:14   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Så uenig at du gikk ut?



Sitat:

Jeg tipper jeg er yngre enn deg også, så barnslig er helt ok

Når ble barnslighet relatert til alder, om jeg tør spørre?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:15   #30
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Jeg er helt enig med Sitron, Beglijot, Teofelia m.fl.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:15   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Når ble barnslighet relatert til alder, om jeg tør spørre?

Nå nettopp. Merket du ikke det?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:16   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Heller enn hehe

Hvis jeg MÅ velge mellom onder.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:19   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Nå nettopp. Merket du ikke det?

Ehh … Jo, jeg gjorde visst det, men jeg bestrider det veldig, bare så det er sagt. (Tviholder på min rett til barnslighet på tross av min sterkt fremskredne alder.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:20   #34
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tar forresten ikke folk så veldig seriøst når de ikke engang gidder å fremstå som voksne nok til å i det minste forsøke å skrive skikkelig. Så vet dere det.

Var den myntet på meg? Og er det du som har enerett på å definere hva som er riktig og bestemme hva jeg forsøker å gjøre når jeg skriver? Jeg har aldri forsøkt å skrive Skikkelig. Språk er for meg et redskap og et leketøy. Og det går an å ha et bevisst forhold til språk selv om man ikke skriver det mange kaller Skikkelig.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:24   #35
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Var den myntet på meg? Og er det du som har enerett på å definere hva som er riktig og bestemme hva jeg forsøker å gjøre når jeg skriver? Jeg har aldri forsøkt å skrive Skikkelig. Språk er for meg et redskap og et leketøy. Og det går an å ha et bevisst forhold til språk selv om man ikke skriver det mange kaller Skikkelig.

.

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:49   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Den var myntet generelt, som en opplysning. Føler du deg truffet, så er det nok en grunn til det.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:50   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den var myntet generelt, som en opplysning. Føler du deg truffet, så er det nok en grunn til det.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 15:30   #38
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den var myntet generelt, som en opplysning. Føler du deg truffet, så er det nok en grunn til det.

Jeg følte meg truffet, men flaks for meg at jeg ikke bryr meg.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:24   #39
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men estetisk sett ser det bedre ut når man

avslutter setningen slik
enn når man avslutter den slik.

Mener jeg.
I mitt hode blir både punktum og smiley smør på flesk. Som oftest.

Uenig. :-)

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 01:00   #40
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smil

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Men estetisk sett ser det bedre ut når man

avslutter setningen slik
enn når man avslutter den slik.

Mener jeg.
I mitt hode blir både punktum og smiley smør på flesk. Som oftest.

Nei, nå må du gi deg. Makan.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no