Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-24, 15:12   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Brødristeren vår står på spisebordet og brukes daglig. Vi har ikke skap over kjøleskapet heller, så jeg kan ikke egentlig svare for hva jeg ville hatt er, vi har åpent, så det er "ikke ting som ikke tåler å bli nedstøvet etc" i realiteten, søppelsekker, gråpapir, etc.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 17:14   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.439
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Har store kakefat og slike ting der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 19:49   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.409
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Store kakefat, diverse bakegreier, en sånn gjennomsiktig oppbevaringsboks med diverse som ikke blir brukt hver dag (f.eks tacoskjell varmeholderen i tøy.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 20:02   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.859
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Vi har eget skap over kjøleskapet, har brett frokostblandinger, saft og kaffekanne der.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 20:27   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Vi har to kjøleskap med sånne hyller over. Den ene brukes til kokebøker (de jeg bruker mest, står fremme, resten er her) mens den andre er til vaffeljern, toastjern, pastamaskin, popcornmaskin og sånne større greier som vi sjelden bruker. Også har jeg ekstra Nespresso kapsler der

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 20:37   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.355
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

En haug med kokebøker som aldri brukes lenger. Nå bruker jeg bare internett eller hodet når jeg lager mat. Vurderer å kvitte meg med bøkene og utnytte plassen til noe annet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-24, 20:46   #27
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Fikk et brått flashback til barndomshjemmet mitt og et sånt skap. Det inneholdt en flaske campari, åpnet potetgullpose med klesklype på, tørkerull og et par-tre kokebøker.

(Knegger av bokormens proteinpulver-emoji. Føler likt for den den tåpelige megaboksen. )

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-24, 16:49   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.945
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva oppbevare i skap over kjøleskap?

Jeg ble så usikker av trådtittelen at jeg måtte gå bort og se etter.

Over kjøleskapet her som alle andre steder vi har bodd, er det luft opp til taket.

Vi har godt nok med skap og skuffer til alt vi trenger ser det ut til. I hvert fall en skuff er tom faktisk.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no