Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

eBay-shoppingtråden!

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-12, 23:38   #81
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg kjøpte den blå kjolen i fjor på denne tiden og har brukt den to ganger.. Den ble alt for "tantete" til meg..

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-12, 09:13   #82
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.860
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Kanskje jeg skal tøffe meg opp og tørre å bestille noe på eBay. Har jo bestilt fra Biit og det gikk supert.
De Justin B. T-skjortene er vel supre som julegave til jenter på 8,5 og snart 13.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 17:51   #83
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Dette kan bli skummelt, jeg har visst plutselig ebay-app på mobilen, så vips mens jeg egentlig var på jobb kjøpte jeg to Cliviafrø. TI, jeg som vel egentlig bare skulle ha 2 eller 3. Men det var rimligere for disse ti enn tilsvarende sort i firepakk, så da ble det ti... til den totale pris med porto på 16 usd, sånn like under hundrelappen. Hvilket ikke er så ille det altså, jeg har betalt 15 kroner stykket, pluss porto innenlands. (Ja, og slike frø er ikke så lett å få tak i sånn hvorsomhelt akkurat) Jeg betalte dem med paypal direkte fra appen og... ehh... det kan fort bli en del små og store kjøp når det er så lett...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:01   #84
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Malama! Den appen må jeg holde meg unna! Men, er det lov å bestille frø fra utlandet da?

Tror jeg blir å få tre hæppi hæppi tenåringer 1.desember når de får One Direction adventskalender

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:04   #85
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Kanskje jeg skal tøffe meg opp og tørre å bestille noe på eBay. Har jo bestilt fra Biit og det gikk supert.
De Justin B. T-skjortene er vel supre som julegave til jenter på 8,5 og snart 13.

Det tør du Suksessgaver tenker jeg det blir

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:05   #86
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Mener frø skal være greit lov ja, med planter blir det straks annerledes med sunnhetssertifikater etc, men frø er grei skuring så vidt jeg vet. Veldig vanlig å kjøpe frø fra utlandet, i alle fall.

Appen kan nok bli.... spennende/utfordrende.

Jeg kjenner at jeg i alle fall skal slette snarveien fra hovedskjermen min, at jeg aktivt må lete den opp er nok et minimum.

Ja, også har jeg stengt mobilen for datatrafikk nå. Altså, som ikke går over nettverket hjemme og sånn. Sånn siden jeg på et eller annet vis har klart å bruke 2/3 av månedskvoten min allerede denne mnd. Så da trenger jeg en pause. Pluss at jeg TRENGER jo virkelig ikke egentlig å surfe ebay når jeg er på jobb, nei!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:13   #87
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Fant dette Malama!

Sitat:

Posten hindrer deg i å handle der hvor du vil....
Etter at avgiftsendringene på postopkravsendinger fra utlandet ble endret den 1. mars i år, har det blitt svært dyrt å bestille frø fra utlandet (inkludert Sverige og Danmark) Hvor en før kunne ta hjem frø for totalt kr. 200.- momsfritt, må en nå betale moms fra første krone uansett om en i tillegg må betale pågjeldende lands moms. Akkurat momsen kunne vel være til å leve med, men i tillegg til momsen må en ut med kr. 80.- i fortollingsgebyr uansett størrelse på beløpet. Forstå det den som kan...

Bestiller man en frøporsjon som koster £3.00 fra England vil det bety, omregnet til norske kroner, at frøpakken kommer på 34.00 + forsendelse på 15.00 + 23% moms 11.50 + gebyr på 80.00 - totalt kr. 140.50 - for EN pose med frø !!!!

Fra denne siden

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:16   #88
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Og mens jeg søker på de frøene til Malama, så finner jeg ut at det er noe som heter norsk cannabis forum....usj

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:21   #89
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Og på den siden du liker til står det også i en lysende, gul rute: Nå har heldigvis myndighetene besinnet seg og tillater import av bl a frø for inntil kr. 200.- toll- og momsfritt.

Norsk cannabis forum... fysj, DET har jeg ikke kommet borti.

Jeg vil bare få fine, lekre, skjønne potteplanter av det helt lovlige viset. Clivia. (Den vanligse sorten ofte kjent som "mønjeklivia" her til lands)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-12, 22:37   #90
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Ja jeg såg det også, men forstod det slik at det var forandret- igjen. Men det går vel gjerne bra skal du se

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 06:54   #91
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Vet ikke, men jeg er med på et hagebruk hvor folk i alle fall handler frø fra Sverige og England "hele tiden", og har ikke hørt noe om at det er ekstrem-avgifter.

Uansett så ville jeg ha disse frøene, og de var ikke å oppdrive andre steder, så da ble det sånn, hva nå enn posten sier om det.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 07:37   #92
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg samler på My Little Pony og har akkurat kjøpt disse.





MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 07:54   #93
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg skal arrangerer filmbursdag og har shoppet div. til det.

Popcornbeger


Godteposer


Mushroom popcorn


Og kjole til bursdagsbarnet

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:31   #94
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Har kjøpt Messi, Ronaldo og Nani fotballkort til poden i julegave. Det han faktisk ønsker seg mest av alt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:36   #95
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg har endelig funnet noen som sender den fine Pouchee purse organizer til Norge. Jeg lette i fjor før jul, men det var ingen som hadde noen fine. Nå blir det julegave til veskebærerne i familien:

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:38   #96
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Link maggypop? Den var fin.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 08:41   #97
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Her for eksempel:
http://viewitem.eim.ebay.no/POUCHEE-...395460554/item
Jeg kjøpte hos en selger som heter hinz1, og kjøpte i flere ulike farger. Jeg har ikke mottatt ennå, men har fått beskjed om at det er levert til USPS.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 23:00   #98
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Denne har jeg også i skapet, men på meg er den ikke fin *for mye mage og pupper*

Siste som er på vei i posten her, er julegaver til niesene





Link?

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 23:03   #99
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg har fått meg overtransportør til den nette sum av kr 135,- inkl porto.
I en norsk butikk skulle de ha kr 670,- for den lille dingsen! Me love Ebay.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-12, 23:07   #100
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: eBay-shoppingtråden!

Jeg handler så å si kun fra uk.ebay.com. Veldig rimelig porto, stort utvalg, og også mange fra Asia som bruker det. Det er gjerne enda rimeligere produkter. Om noen ikke sender til Norge, kan man ofte spørre.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no