Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-20, 11:10   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.203
Blogginnlegg: 262
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blogginnlegget «Det har klikka for oss»

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg har ikke vært borti problemstillingen med egne barn og opplever at cubus er helt ok.Når det er sagt så er mitt inntrykk at følelsen av utenforskap er et mye større problem enn mobbing. Det ser jeg også på jobb. Der de fleste jeg kjenner er strålende fornøyd med å kjøpe brukt, arve osv, men på jobb møter jeg mange av de som har minst som hater at de er nødt til å velge denne løsningen. Og de føler de er utenfor og at det er urettferdig. De har ikke jobber der barna kan arve jobbtlf av god kvalitet eller at barna bare kan spare det de får til bursdag for å kjøpe den parajumperen de ønsker seg. Vi f.eks prioriterer virkelig ikke klær og kjøper gjerne både elektronikk og sportsutstyr brukt. På den andre siden så får guttene årskort i bakken, vi drar på ferietur hvert år (ikke nødvendigvis til utlandet), de har årskort på Lerkendal osv. Så jeg ser absolutt poenget hennes og synes ikke det er tøys (selv om hun drar det litt langt).

Ja, det er noe annet når det er et valg man gjør enn når man ikke kan velge fordi man ikke har råd. Det kan gjøre noe med selvbildet.

Har forøvrig ikke lest blogginnlegget.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no