Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Snart for lange øyenvipper!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-13, 10:05   #61
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Når kommer bildene!

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 12:39   #62
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg har jo lagt ut bilde, og kan gjerne laste opp igjen - lett stirrende.

Som sagt, jeg synes de er helt på grensen selv.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (33,7 KB, 195 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 12:48   #63
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.875
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har jo lagt ut bilde, og kan gjerne laste opp igjen - lett stirrende.

Som sagt, jeg synes de er helt på grensen selv.

De er fine - jeg la merke til dem da vi møttes.

Jeg prøvde et slik serum som jeg kjøpte i parfymeri i sommer, men jeg fikk skikkelig røde øyne som jeg er usikker på var på grunn av serumet eller ikke - men det varte i mange uker etter at jeg sluttet, så det er jo ikke sikkert det var serumet. Men jeg så helt jævlig ut.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 13:22   #64
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Gooood Hvor kjøper du? Er et merke bedre enn annet?

Jeg bruker StimuLash nå, som kan kjøpes både i parfymerier og på nett. Kjempefornøyd med det, og i motsetning til NeuLash, som ga meg litt kløe og misfarging av øyelokkene, har jeg ikke merket uønskede bivirkninger av førstnevnte.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 13:24   #65
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

, har jeg ikke merket uønskede bivirkninger av førstnevnte.

Ja, altså ikke annet enn for lange vipper. Jeg ser freaky ut med mascara, synes jeg nå, så det droppes, men jeg bruker av og til litt fargeløs øyenbrynsgele også på vippene for å definere dem litt mer (jeg har mørke vipper fra naturens side).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 13:25   #66
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg har ikke mørke vipper, men vurderer å farge dem og droppe mascara, jeg også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 13:42   #67
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.841
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Herlighet! Dette ante jeg ikke at fantes en gang og nå kjenner jeg at jeg bare MÅ ha det!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-13, 13:44   #68
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg har (hadde!) jo lange vipper fra naturens side, og guttungen har virkelig freaky lange - de er 2 cm lange (seriøst, jeg har målt!!) og stikker rett ut! Jeg har alltid hatt problemer med at vippene gnur på solbriller etc., men etter siste svangerskap har de blitt veldig stusselige ifht hva de var. Jeg farger dem, men ble veldig nysgjerrig på dette. Tror jeg må prøve. Hmmm ...venninne er i USA as we speak, få henne til å kjøpe noe tro!?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 00:30   #69
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Jeg bruker NeuLash, og vippene blir helt ekstreme. Jeg bruker det ca to ganger i uka nå, for det tok jo helt av. Har brukt siden juli.
Nå er jeg tom for den gamle NeuLashen, og har kjøpt den nye. Den funka IKKE i det hele tatt, og jeg ble skikkelig skuffa.
Har fått tak i den gamle igjen, men den produseres ikke lenger pga den mulig skadelige ingrediensen. Man kunne reagere på det stoffet, derfor fjernet de det. For meg var det ultrakjipt.

Såh, er det sånn at Stimulash funker altså? Like bra som Neulash? For jeg gidder ikke gjøre enda et bomkjøp til 1500 kr..

De har ikke fjernet stoffet. De bare sier de har det, og bytta navn på det...

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 00:55   #70
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Finnes det noe som funker på hodehår? :håper:

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 06:15   #71
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Finnes det noe som funker på hodehår? :håper:

Jeg har tenkt at vippeserumet også funker på hodehår, men når det koster såpass som det gjør for en teskje med vippeserum, blir det vel noe sånt som fem millioner kroner per hårvask.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 19:19   #72
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

De har ikke fjernet stoffet. De bare sier de har det, og bytta navn på det...

Men den nye virker ikke i det hele tatt!! Så noe må de ha gjort. Øyevippene mine faller nå av, og jeg må raskt som fy få tak i den gamle igjen. De har mer i Bogstadveien.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 19:58   #73
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

tinkadott: jeg bruker Prevage fra Elizabeth Arden (samme som LashFusion, men ikke så tyntflytende), den koster 990 i parfymeri men jeg ser at den koster 745 på taxfree:

http://www.heinemann-dutyfree.com/os...serum-4ml.html

Kjøpte denne i dag. Så nå satser jeg på at det virker!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-13, 20:25   #74
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Kjøpte denne i dag. Så nå satser jeg på at det virker!

Den har jeg også fått, heilt fra uniten og hjem med snill svigerinne! Blir spennende å teste ut.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 18:46   #75
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Da svei jeg av 1500 Kr IGJEN, denne gangen på den gamle NeuLash. Den nye funker så absolutt ikke, så da blir det den gamle igjen. Stakkars meg når jeg ikke får tak i den lengre..

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 19:29   #76
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Da svei jeg av 1500 Kr IGJEN, denne gangen på den gamle NeuLash. Den nye funker så absolutt ikke, så da blir det den gamle igjen. Stakkars meg når jeg ikke får tak i den lengre..

Hvordan ser man forskjell på ny og gammel type?

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 19:49   #77
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.367
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Da svei jeg av 1500 Kr IGJEN, denne gangen på den gamle NeuLash. Den nye funker så absolutt ikke, så da blir det den gamle igjen. Stakkars meg når jeg ikke får tak i den lengre..

Men prøv StimuLash, da, den virker i hvert fall til de grader på meg. Og jeg har den gamle NeuLash å sammenligne med.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 20:01   #78
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Jeg har kjøpt meg Mary Kay sin. Blir spennende å se om jeg får tilbake mine en gang lange vipper.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 22:20   #79
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Hvordan ser man forskjell på ny og gammel type?

Den gamle har gått ut av produksjon, og selges ingen steder lenger. Jeg fikk tak i den i Bogstadveien, de hadde tatt inn siste parti.
De er belt like, men på den nye står det NEW FORMULA eller noe sånt. Rød klistrelapp.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 22:21   #80
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Men prøv StimuLash, da, den virker i hvert fall til de grader på meg. Og jeg har den gamle NeuLash å sammenligne med.

Ja jeg får prøve den kanskje.. Hvor kjøpes den?

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no