Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 19:17   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Takk for tips.

I følge vekt skulle jeg visst hatt en mykere madrass enn det jeg føler er best.

I det siste har jeg følt at ryggen min får hvilt seg bedre på hotell enn når jeg sover i egen seng. Det må da være et tegn på at jeg trenger ny madrass.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:18   #22
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Veldig fornøyd! Acsas rygg trenger myke senger, mens min trives best rett på gulvet. Med dobbel tempur-madrass har vi faktisk en seng som fungerer for oss begge!
Anbefales til alt annet enn turbruk, til tross for prisen.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:19   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

DM: Jeg så at det var -30 % på sånne rammemadrasser fra Tempur nå.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:37   #24
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

LilleT: Hvor?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Anbefales til alt annet enn turbruk, til tross for prisen.

Hæ?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:47   #25
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

DM: Beklager. Det var nok ønsketenkning fra min side. Minus 15-20 % på alle Tempur-produkter står det jo.

http://www.tempur.no/

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:50   #26
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Tempurmadrassen består av høykvalitetsskum, og tempurmaterialet på toppen, så om du allerede har gode madrasser og kunne tenke deg å prøve, holder det med bare overmadrassen, det er like tykt tempurmateriale i den, som i selve madrassen. :har solgt tempurprodukter:

Trenger du uansett ny madrass, kan det lønne seg å kjøpe hele madrassen.

Jeg har overmadrassen, og hadde ikke klart meg gjennom de siste månedene av begge graviditetene uten den.
Nå bruker jeg den ikke, men hadde jeg hatt den i 90 cm og ikke 75, så skulle jeg hatt den i senga.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:58   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.946
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Synser, men er det ikke best med litt hard madrass når man har vond rygg?

Min fysioterapeut sa at dette ikke stemmer. Han anbefalte meg en myk madrass. Jeg har forøvrig en vanlig Sultan-madrass og overmadrass fra Ikea, og ligger som en prinsesse.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:03   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Jeg har hatt mye ryggproblemer (flere prolapser og generelt litt trøblete rygg), og jeg har vært superfornøyd med Tempurmadrass. Jeg brukte den som overmadrass, men den var vel 12-15 cm tykk. Jeg var lett som en fjær da jeg kjøpte den for ca. 10 år siden, litt tyngre nå. Men nå har jeg faktisk nettopp kastet den, den var rett og slett utslitt og hadde mistet mye av spensten. I tillegg skapte den litt rot og skjevhet i 180-seng, siden den var i 75 cm bredde ble jeg liggende et nivå høyere enn mannen min. Nå er ryggen min veldig bra, så det går fint uten. Mebn hvis jeg får problemer igjen kommer jeg nok til å kjøpe ny Tempur.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:04   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har tempurpute, og tror at tempurmadrass ikke funker. Når det er kaldt i rommet vil jo madrassen bli hard, så du kjenner hver bevegelse du tar. nja, skeptisk

Den er hard med en gang når det er kaldt i rommet, men den effekten forsvinner etter få minutter når man har lagt seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:07   #30
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hæ?

Jeg mente bare at Tempur er styggdyrt, og at er kjent for å ha en egenvekt som bly bare litt mer uhåndterlig og for å ikke kunne brettes uten skade, så som liggeunderlag på telttur er det nok et spektakulært dårlig valg. Men i alle andre henseende er det et glitrende madrassmateriale som jeg anbefaler på det varmeste i alle senger som står stort sett i fred. Burde jeg ha lest tråden?

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:11   #31
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.423
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Jeg tror ikke heller det stemmer at de som har ryggproblem skal ha harde madrasser. Dels er det som flere andre skriver avhengig av vekten din. Det andre som er viktig å tenke på er hvilken sovestilling du pleier å sove i.

Min mann får ganske lett prolaps (om han ikke holder ryggen i form gjennom å trene) og han har kommet frem til at han sover best på myk madrass. Nå er han ganske lett for sin lengde så det har vel litt å si også. Jeg har myk madrass (men vi har felles overmadrass) og i en periode så skiftet vi seng for at han sov bedre i den. Jeg sover som regel på siden og han sover som regel på magen. Snart skal vi flytte til Miami og da tror jeg at vi kommer å satse på myke madrasser, men vi kommer selsagt å prøveligge lenge i butikken.

Min pappa og hans samboer har en tempurmadrass som vi sover i når vi er der. Jeg sover veldig godt der.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:11   #32
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Veldig fornøyd! Acsas rygg trenger myke senger, mens min trives best rett på gulvet. Med dobbel tempur-madrass har vi faktisk en seng som fungerer for oss begge!
Anbefales til alt annet enn turbruk, til tross for prisen.

Det er sånn vi har det her hjemme. Tror hoftebredde også har mye å si i tillegg til vekt.

Vi må definitivt få kjøpt oss ny seng. Rammemadrassene vi har nå er for myke for mannen og for harde for meg. Det til tross for at han ligger på den faste siden og jeg på den "myke".

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:15   #33
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Tror hoftebredde også har mye å si i tillegg til vekt.

Hvorfor det? :nysgjerrig:

Er det noen som vet hva slags madrasser det er vanlig å ha på "moderne" hotell?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:16   #34
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har vanlig seng med tempur overmadrass og er veldig fornøyd med det. Jeg kjenner veldig stor forskjell når jeg sover andre steder som ikke har tempur.

Jepp, vi også. Min trøblete rygg tåler dårlig å sove borte, er helt avhengig av tempuren. Pute har jeg også, og den er også en lifesaver.
Ikke bare rygg forresten, både rygg, nakke og skuldre har godt av tempurovermadrassen og puten.

Jeg ante ikke at det fantes reisetempurpute, det må jeg ha meg!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:16   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.423
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvorfor det? :nysgjerrig:

Er det noen som vet hva slags madrasser det er vanlig å ha på "moderne" hotell?

Ikke mer enn at de som regel er for harde for meg og mannen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:40   #36
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Dette er egentlig ikke noe svar da på HI sitt spørsmål.

Jeg sliter fortsatt med bekkenet og har gjort det siden jeg ar gravid med eldste.
Nå har jeg en myk seng med sånn latex madrass øverst (tror det er det)
Den former seg perfekt etter kroppen min og for første gang på lenge sover jeg godt om natta.
Før jeg fikk denne sengen måtte jeg gjerne et par ganger i måneden vekke eksen (vi ar gift på den tiden) for å få han til å snu meg. Jeg hadde havnet på siden og alt låste seg totalt for meg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:42   #37
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.689
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

*skriver overmadrass på ønskelisten*

Har tenkt på det lenge om vi skal begynne å spare til tempurmadrass. Jeg sliter med bekken og mannen med prolaps. Akkurat nå ligger vi på noen 12 år gamle madrasser. De er bedre en sengen fra jysk vi hadde, men ikke spesielt gode.

På slutten av graviditeten gikk jeg annen hver dag til fysioterapi og ble ofte liggende en stund etter massasjen bare for å slappe av litt på tempuren.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:47   #38
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Takk for innspill!

Jeg synes dette med madrassvalg er ekstremt vanskelig! Det er jo en voldsom investering, og man kan da ikke få kjent godt nok etter om det er riktig madrass ved å prøveligge i butikken.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:50   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Nei, det er veldig vanskelig. Og Tempur krever litt tilvennig også for mange, det er ikke sikkert man syns den er fantastisk med en gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:18   #40
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vondt i ryggen og fornøyd med Tempur-madrass?

Ryggtrøbbel og kjempefornøyd med Tempursengen vår.
Jeg får vondt i ryggen med en gang jeg ligger på noe annet, så her var det en super investering.
På vinteren legger jeg en eller to varmeflasker i sengen så den ikke skal være så hard når jeg legger meg.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no