Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Black week - hva kjøper du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-21, 07:22   #101
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

For min del blei det ny hodepute, noko eg har tenkt at eg treng i snart eit år. I tillegg har eg bestilt ein del forbruksvarer innan kosmetikk frå ein nettbutikk med 25% avslag. Dette er ting eg uansett ville kjøpt i løpet av nokre månadar.

Eg boikotta då eg levde i parforhold med romslig økonomi. Det har eg ikkje råd til lenger og dei hundrelappene eg sparer på å leite etter ting eg likevel treng på salg, kjem godt med.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 07:23   #102
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg kjøpte også en vintertights, en vertinnegave og litt julepynt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 08:44   #103
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Fasiten ble en stor itty bitty tekopp (en greie med dukke og mye annet småsaker oppi, spinnoff fra lol?) som minstemor ønsker seg.

Ah, for et godt tips! Nå fikk jeg bestilt en på Obs jeg også.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 09:21   #104
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Ny stekepanne med belegg, den gamle er utslitt. Kalender til meg selv. 40% på Boots sin. Det er definitivt i kategorien unødvendig, men jeg ønsker meg den.

Det ble kær til minsten da det var 30% på det han trengte i den butikken vi uansett hadde handlet i. Han ønsket dress og har vokst ut av barneavdelingen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 09:47   #105
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Fryseskapet vårt tok brått kvelden på mandag, så da ble det nytt fryseskap årets black week-kjøp.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 10:00   #106
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.531
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Vi har tydeligvis tabbet oss ut med denne boikotten, for det vi skulle kjøpe til storebror til bursdagen er utsolgt alle steder. Til pass for oss kanskje.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 10:28   #107
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg kjøpte også en vintertights, en vertinnegave og litt julepynt.

Hvilken vintertights kjøpte du? Jeg er på utkikk etter den perfekte.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 11:29   #108
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Kjøpt det jeg manglet av julegaver, jeg boikotter definitivt ikke, for jeg vil da ikke betale mer enn jeg må for ting jrg uansett skulle kjøpt.

Så jeg har kjøpt tv, trådløse øreplugger, ett par gensere , julekjole og ett par andre julegaver.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 12:49   #109
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Nå har jeg gjort noen kupp, ting jeg skulle ha, og nå fikk på tilbud.
Kubbelys (LED) fra Uyuni (Royal Design)
Stekepanne Tefal (Jernia)
Calida-trøyer (Miinto og Zalando)
Sengetøy fra Halvor Bakke (Sengemakeriet)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 13:50   #110
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Hvilken vintertights kjøpte du? Jeg er på utkikk etter den perfekte.

En med ullinside fra Johaug. Har ikke fått den enda, så vet ikke om den er perfekt…

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 14:13   #111
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Har kjøpt ny TV og nye jakker til ungdommene. Ting vi uansett skulle ha kjøpt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 17:21   #112
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

En med ullinside fra Johaug. Har ikke fått den enda, så vet ikke om den er perfekt…

Det er den jeg har sett på også.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 17:45   #113
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Klær til julebord. 30% på Floyd.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 18:10   #114
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg bestilte en ytterjakke på nett, det var -40%. Ikke fått den ennå,så jeg vet ikke hvordan den er i str osv. Og så var det 50% på laken og putevar på Kid,så da kjøpte jeg det også.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 18:29   #115
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

En med ullinside fra Johaug. Har ikke fått den enda, så vet ikke om den er perfekt…

Den er superdeilig, har hatt den selv (og slitt den ut).

Jeg handlet sengetøy på 25% hos Høie i julegave, og litt kalendergaver på Panduro. Jada, jeg vet at de ikke kommer frem til onsdag, men siden noen var litt seint ute med å ønske seg kalendergaver er de også inneforstått med at ikke alle pakkene henger klare 1.12.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 18:50   #116
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.808
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Klær til julebord. 30% på Floyd.

Kos deg på julebord! Vårt ble avlyst…

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 19:25   #117
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Finner ikke tights fra Johaug med ullinnside. Bare fleece. Finnes det en med ull (fra sau)? Eller mente dere fleece/ syntetisk?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 20:47   #118
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.160
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Det ble vinterjakke til yngste på salg i dag. Så ikke at den var på salg før jeg fikk rabatt i kassa.

Jeg har litt mixed feelings når det kommer til black friday. For oss som har god råd (min familie) har det ikke så stor betydning og det er lett å boikotte. For en familie med trang økonomi kan man få handlet til gode rabatter. Det må være ekstra vanskelig da å bli beskyldt for kjøpefest. Man skal kunne handle med god samvittighet. Men overforbruk trenger vi ikke bidra til.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 22:38   #119
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.840
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Tja, ikke veldig masse. Jeg kjøpte en kjole på match, som jeg skulle ha uansett. Noen Odysse rødvinsglass som jeg trengte. Et ullpledd i julegave til jentungen. Og så har jeg handlet noen gavepakker m toalettartikler på apoteket, som guttungene mine får til jul. I tillegg har jeg handlet bøker på jobbudsjettet. Har blant annet fornyet den totalt utleste Harry Potter-samlingen vår. Må barelaminere bøkene, siden tilbudet var pocketutgave.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-21, 23:49   #120
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black week - hva kjøper du?

Jeg skulle ikke kjøpe noe. Men så kom goretex-jakka jeg har ønska meg på halv pris. Og siden det var 40% på alt på apoteket, sparte jeg litt på å kjøpe den gode bodylotion-en som jeg bruker.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no