Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tips til underholdning

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-13, 10:49   #1
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Tips til underholdning

Jeg skal i utdrikningslag for en venninne på Lørdag. Arrangørene av utdrikningslaget har laget en scene i lokalet der vi skal være på kvelden og vil gjerne at noen av deltakerne skal underholde. Jeg vet at det ikke er så mange som har meldt seg så jeg lurer på å trosse angsten og kanskje finne på noe. Vi skal jo tross alt drikke, så motet er sikkert litt større enn vanlig.. Hehe.. Jeg leter etter tips til hva jeg kan gjøre, jeg er ikke særlig god til synge, men jeg vurderer å skrive en (morsom) sang til bruden og fremføre den iført kostyme (?). Evt skrive ett dikt.. Kanskje.. Eller finne på en eller annen lek som ikke involverer så mange som kan gjøres på en scene. Er det noen som har tips og ideer å dele med meg? Hva hadde du likt hvis det var ditt utdrikningslag?

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-13, 10:52   #2
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Tips til underholdning

venninnen min begynner alltid å synge Tore Tang når det blir litt sent på kvelden, ;-) så jeg tenkte å lage en enkel tekst om henne etter Tore tang melodien og ha musikk i bakgrunnen (det er mikrofon tilgjengelig). Da blir det ikke stivt og de andre kan synge med på refrenget. Forhåpentligvis. Hva tror dere om det?

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no