Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ein SUP er ein Sup! Eller?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-21, 14:59   #21
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Har ny våtdrakt fra europris og den virker helt topp den. Ungen på 7 bruker storebrødrenes gamle, også fra europris så de har virkelig vært holdbare.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-21, 16:22   #22
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Har SUP fra Jula, og har vært fornøyd med det. Barnet har også venner med Jula-SUP. Tror det ble fort utsolgt i fjor, da. Men vi fikk. De bruker ikke våtdrakt, her. Godværs-SUP-ere.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-21, 18:53   #23
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Jeg har akkurat kjøpt et til poden på Biltema. Det er ikke testet enda, så vi aner ikke noe om kvaliteten på det. Blir nok bare godværspadling på han. Mest for lek og morro antar jeg. Jeg sliter med krystallsyke, så jeg skal nok ikke oppå der.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-21, 19:39   #24
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Jeg bestilte dette i dag, gleder meg!
https://www.kajakk-fritid.no/northzo...8-inntil-130kg

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 11:13   #25
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Jeg kjøpte et Aqua Marin til når Bauhaus satte ned prisen med 1000,- til 2500,-.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 16:28   #26
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Vi har to oppblåsbare. Stor suksess.

MEN IKKE KJØP FRA COOLSNOW! Ren svindel.

Takk for advarsel, satt og kikket på brett herfra. Hva er greia med de da?

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 18:13   #27
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Brettene er bra men det er fra utlandet så du må betale import moms? Jeg kjøpte to brett til 4500 og måtte så betale 1300.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 19:24   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Aqua Marin: bør man ha det som tar 130 kg, eller holder det mindre til 95?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-21, 23:37   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Brettene er bra men det er fra utlandet så du må betale import moms? Jeg kjøpte to brett til 4500 og måtte så betale 1300.

Ja. Og det opplyser de veldig lite om. De later som om de er en norsk nettside, med .no-adresse, norsktalende reklamefilm, osv. Og de har veldig lang leveringstid. Og vanskelig tilgjengelig kundeservice. Og haugevis med falske positive anmeldelser på trustpilot.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-21, 00:05   #30
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Aqua Marin: bør man ha det som tar 130 kg, eller holder det mindre til 95?

Jeg ville valgt det som tar 130 kg

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-21, 00:10   #31
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.854
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja. Og det opplyser de veldig lite om. De later som om de er en norsk nettside, med .no-adresse, norsktalende reklamefilm, osv. Og de har veldig lang leveringstid. Og vanskelig tilgjengelig kundeservice. Og haugevis med falske positive anmeldelser på trustpilot.

Der fant jeg det, langt nede på siden for vilkår og betingelser. Har gått på en slik bommert en gang før, glad dere advarte meg.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-21, 00:26   #32
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ein SUP er ein Sup! Eller?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jeg ville valgt det som tar 130 kg

Takk! Dessverre har det blitt utsolgt i løpet av dagen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no