Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Tips og erfaringer med foreldregruppe på FB?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-21, 20:17   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Tips og erfaringer med foreldregruppe på FB?

Jeg har blitt klassekontakt i klassen til 2.klassingen min! Rett etter påske i første klasse så gjorde de om på de 3 parallelle klassene slik at foreldrene og barna ikke kjenner hverandre så godt.

Det er altså 3 paralleller og vi klassekontaktene jobber med å få foreldrene inn i riktige facebookgrupper nå. Jeg er usikker på hva vi skal bruke denne gruppa til. Jeg tenker på å sette i gang noen diskusjoner, evt be alle presentere seg selv, men er usikker på om jeg får noe napp eller om folk syns det er kleint. Jeg kan bli litt overivrig i slike situasjoner. men det viktige er jo at vi blir kjent og finner ut hvem som er foreldre til hvem.

Har noen tips, evt gode eller dårlige historier om slike foreldregrupper? Vi vurderer å ha en felles gruppe for trinnet også, men er usikker på om det blir bare kaos med to grupper? En for klassen og en for hele trinnet?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no