Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-08, 17:11   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Ja det har jeg gitt.
I dag har jeg pakket sammen TO fulle søppelsekker, en stor IKEA-handlebag, og en sånn stor vedpose/handlenett eller hva jeg skal kalle det, og en dynepose fra KID med tøy/sko som har blitt for lite her.
Har samlet sammen ALT vi ikke har bruk for lenger, og skal gi bort til en dame i Oslo.
Jeg må innrømme at jeg rødmet da jeg så hvor mye det var...
Det var ETT skritt på vei mot et ryddigere hjem
Har du noen ryddeplaner i det nye året, og har du noen smarte tips til hvordan få et ryddigere hjem uten at man må slite i timevis hver dag?

  Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:14   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem.

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

har du noen smarte tips til hvordan få et ryddigere hjem uten at man må slite i timevis hver dag?

Ja. Ha det ryddig hele tiden og ikke rot! Legg alltid ting på plass der de bor etter du har brukt dem. La alle ting la en logisk plass hvor de bor. Sånn har vi det, og her er det aldri rotete.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:15   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem.

Jeg har også planer om å bli litt mer ryddig i det kommende året. Første bud må være å kvitte seg med alt unødvendig ræl. Akkurat nå har jeg leiligheten full av folk, men når de drar på lørdag, starter den store oppryddingen. Ellers skal jeg kjøpe flere knaggrekker til å henge over dørene, slik at tøyet havner der og ikke på gulvet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:22   #4
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.961
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem.

Jeg og mannen har vært sparsommelige med julegaver til hverandre fordi vi skal på Ikea og kjøpe oss bokhyller (billy) med skapdører.
Ett år etter at vi har flyttet inn skal endelig kassene med bøker som står på stua opp i hyller og datautstyr (les: ledninger, strømforsyninger x antall tastaturer osv, mannen har dilla på å sette sammen pcer.... ) skal skjules godt.

Kanskje jeg også får en stue som ligner en stue og ikke et dataverksted...
I tillegg skal vi gjøre noe med belysningen, en lampe på hele stua som flombelyser alt... ikke veldig pent...

:gleder meg:

Ellers så vil jeg si at det å holde det ryddig, handler om å kvitte seg med ting som bare er ting, som ikke har noen logisk plass eller funksjon...
Som for eksempel sjokolade smelteren som mannen kjøpte i fjor, har aldri brukt den, eller fem strømforsyninger som er defekte, eller den gamle tven som funker men som ikke blir brukt, og alle klær som man ikke bruker...
Til daglig så prøver jeg å rydde 5-10 min hver kveld etter at poden er lagt, da holder det seg ryddig, (bortsett fra som nevnt over, datadilla til sambo, det rotet er ikke mulig å rydde vekk før bokhyllene er på plass)

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:26   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Det er der jeg har begynt også. Nå skal ALT som ikke er i bruk UT. Ting vi har lagret på loftet og som jeg VET ikke kommer til å bli brukt noen gang - vekk med seg.
Vi har utrolig mye lagringsplass, for har skråtak på kvisten, hvor faren min har laget lemmer på hver side, som kan felles ned. Har da lagringsplass på hver side i gangen der oppe.
Vi har i tillegg ei diger "løe" i 2 etasjer, og med en del for seg selv med boder.
I tillegg har vi full kjeller med 3 store rom og flere boder.
OUCH.

  Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 17:37   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.893
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Ja, jeg glemte å si det som mange her påpeker: Alt som ikke er i bruk må bort! Jeg kaster, selger eller gir bort ting nesten samme dag vi slutter å ha bruk for det, enten det er dresser, vogner, skøyter eller annet utstyr. Og ting vi ikke har bruk for får ikke lov å komme inn til oss engang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:10   #7
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Kristin har mange gode tips. Vekk med rælet! Kast, gi bort og ikke minst: vær restriktiv med hva som kommer inn i huset. Det er lov å si nei takk til svigers, foreldre og andre velmenende sjeler som vil gi bort ting, man MÅ ikek ta i mot for å være grei, man kan si nei når man VET at noe ikke blir brukt.

Jeg synes det er fintå ha vaskehjelp, for da MÅ jeg rydde en gang i uken. Ellers er jo det gamle Flylady-tipset om stoppeklokke og tjue minutter en god idé, eller at man har en uke med superfokus i hvert rom, der man rydder, vasker og ordner. Feks i kjøkkenuken så rydder man i skuffene en kveld, kaster ræl og rask, osv. Neste dag rydder man i hyllene, dagen etter det skrubber man benken og komfyren skikkelig, så tar man veggene kvelden etter og tilslutt kjøleskapet, rydding og avriming.

På badet kaster man alt som er eldre enn et år, rydder i skap, sorterer håndklær, skrubber skikkelig i dusjen osv.

Hovedprinsippet i flylady er vel at man skal ha rene flater, ha et rulleringsskjema som gjør at det ikke ser ille ut noe sted og at ikke noe sted gror ned, og at det er skikkelig ryddig også under overflatene. Ikke sånn som hos min svigermor der man ikke kan åpne et skap uten å få alt mulig i hodet, og ikke en flate er ren, men dekket av små brikker, nips, lamper og lysestaker.

Hm. Kanskje vi skulle ha laget en ryddetråd? Hvordan bør den være?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:17   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Neste tirsdag skal leiligheten vår være ryddig nok til å ta bilder til boligannonse. Vi rydder derfor noe voldsomt om dagen. Forrige gang så bare flyttet vi på alt rotet, men denne gangen skal vi forsøke å faktisk kvitte oss med en del av det.

Det er vel ikke noe nyttårsforsett, men ryddigere blir det i hvert fall.

At jeg noensinne skal bo i et skikkelig ryddig hjem er vel en utopi, men litt ryddigere kan det i hvert fall bli.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:22   #9
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Ja i år har jeg for første gang et mål-
Når jeg slipper å sove så mye så skal jeg orke mer i huset og.
Håper det blir mer ryddig her da. Gubben ser jo ikke rotet.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:22   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Vi jobber også stadig med bedre organisering av huset, for å gjøre det lettere å holde det ryddig. Jeg har nettopp fått et nytt ekstra klesskap; det at jeg hadde for liten plass til klærne gjorde det rotete både inni skapet og ellers på soverommet.

Og så skal vi pusse opp den lille ekstrastua vår, der der ikke lenger skal være tv, bare en myk sofa og skrivebord med mange hyller. Her skal vi få organisert mye av det som nå ikke har noen grei plass: Kvitteringer og papirer som må tas vare på, ledninger og andre dingser, tegnesaker, post... Mannen min har fått en ide om å bygge hyller selv, med innslag av skuffer i ulike størrelser. Planen er å skaffe små skuffer fra gamle kommoder i bruktbutikker/loppemarkeder etc., som gjerne kan se litt forskjellige ut. Alt blir malt i samme hvitfarge som resten av rommet, og får like knotter. Blir spennende å se hvordan dette blir.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 18:25   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Jeg har også et lite forsett om å klare å ha det litt ryddigere, men det nytter ikke så lenge alt av skap, hyller og skuffer er så rotete i tillegg. Jeg burde hatt noen til å bli kvitt alt rælet sammen med meg, for jeg er forferdelig dårlig på å kvitte meg med ting. Jeg får begynne i det små, og ta for meg en og en hylle eller skuff.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 18:53   #12
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Kan ikke dy meg Plukker frem denne tråden igjen jeg. Vet godt hva som skal til for å ha det ryddig... Men så er det så mye kjekt å ha... Ikke akkurat nå...

Men, nå er jeg spent. Hvordan gikk det? Fikk dere kvitta dere med alt som ikke er i bruk? Har dere det ryddig nå?

Nå vet jeg i hvert fall hva mitt neste nyttårsforsett bør være
Jeg har et loft som er stappfullt. Skapene nede er ikke akkurat tomme de heller...

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:02   #13
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.843
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Noen med ekstra ryddeoverskudd kan gjerne komme hjem til oss.
Vi har alltid vært flinke til å kaste og rydde da vi alltid har hatt liten lagringsplass.
Nå kommer vi rett og slett ikke inn i boden vår.
Og vi skal ha container her i borettslaget nå til uka.

Jeg trenger overskudd

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:03   #14
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Vi skal, straks været er mer stabilt, flytte ut alt som er i kjelleren og i garasjen, for å sortere / gi bort / kaste.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:12   #15
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Det hadde jeg planer om å gjøre på loftet i fjor sommer også...
Unnskyldinga får være at det var dårlig vær stort sett hele sommeren...
Får prøve på nytt i år

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 19:21   #16
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Syns ikke jeg gjør noe annet en å rydde, sorterer og kaster ting. Men det rare er at det blir like fult igjen. Så nå er det på en igjen med å samle, sortere og kaste ting igjen.

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:24   #17
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.058
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Noen med ekstra ryddeoverskudd kan gjerne komme hjem til oss.
Vi har alltid vært flinke til å kaste og rydde da vi alltid har hatt liten lagringsplass.
Nå kommer vi rett og slett ikke inn i boden vår.
Og vi skal ha container her i borettslaget nå til uka.

Jeg trenger overskudd

Jeg må innrømme at jeg en liten Hilde Hummevoll i magen, men hun kommer lettest frem når det gjelder andre menneskers ting&tang. Jeg har ledig kveld torsdag, skal jeg ta meg en tur

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:30   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Vi skal ta et kjempegrep nå og bygge på og om. Mye av ombyggingen gjøres for å få bedre skapplass og mer oversikt. Da er håpet at vi også skal få ryddet og kastet og gitt bort og solgt unna en masse, når alt vi eier og har skal gjennomgås. Etterpå skal alle ting ha sin plass og så kan vi alltid ha det ryddig. :drømmer:

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:31   #19
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Vel - i huset vårt er det ganske ryddig, men det er av den enkel grunn at vi nesten aldri er der
Men i leiligheten skal det også bli andre boller. Nå har vi bare tauet inn, inn og inn, uten å ta noe særlig ut, så nå holder det kjenner jeg. Til helgen skal vi hjem, for å begynne sjauen med å klargjøre for utleie, og da skal mye av det vi har her bli med for en liten ferie på låven.
Jeg får omtrent kvelningsfornemmelser når det blir så fullt rundt meg, og det er smårot over alt fordi vi har for dårlig plass.
Bare klær... oh... alt for mye. ALT som ikke brukes regelmessig skal nå UT.

  Svar med sitat
Gammel 04-05-08, 20:50   #20
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter om et ryddigere hjem

Vi har vært flinke nå. For noen uker siden tok jeg badet. Kastet alt av gamle kremer og slikt. Og vasket alle skap grundig.

På rommet ved siden av badet har det blitt rene lagerplassen. Der har vi også vært flinke å rydde skikkelig. Kastet mange søplesekker. Det var ting som bare har ligget der i årevis som vi viste vi ikke kom til å bruke igjen.

Ja man burde virkelig ta rom for rom.

Men vi er nå godt i gang.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no