Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

HJELP! Jeg trenger en plan

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-12, 15:18   #1
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

HJELP! Jeg trenger en plan

Eksamensperm: skal inn mandag 26 november..er jeg i nærheten av ferdig? Nei.
Fysfoseksamen: 30 november. Har jeg rukket å lese? Nei.
Tredagers hjemmeksamen i pedagogikk: 5-7 desember. HAr jeg rukket å lese til den? Hah. Nei.
Norskeksamen: 10 desember. Men den har jeg lest til? På ingen måte..

Husarbeid: Jeg har funnet en ny rase hybelbøfler...

Snille jenter, hjelp meg til å sette opp en plan her! Kjenner panikken lurer bak øret, og Trassapa og Bråkmons er ikke videre hjelpsomme med å la mamma få gjort noe som helst!!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:21   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HJELP! Jeg trenger en plan...

Har du ikke mulighet til å melde deg ut? Dra på en hytte eller noe?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:23   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HJELP! Jeg trenger en plan...

Jeg ville gjort ferdig den permen så raskt som mulig nå, og deretter satt opp timeplan for lesing til eksamen den 30. nov.

Det gir deg ikke mye tid til å lese til hjemmeeksamen, men den takler du. Hjemmeeksamen krever mer konsentrasjon og tilstedeværelse enn pugging.

Og etter den 30. nov bør du vel lese til norskeksamen også?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:24   #4
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: HJELP! Jeg trenger en plan...

Ingen hytte eller tilgjengelige barnevakter. Eneste er de helgene ungene er på pappahelg, og det er en sånn før første runde skal leveres. Arg...jeg ønsker med strukturgener til jul!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:26   #5
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: HJELP! Jeg trenger en plan...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ville gjort ferdig den permen så raskt som mulig nå, og deretter satt opp timeplan for lesing til eksamen den 30. nov.

Det gir deg ikke mye tid til å lese til hjemmeeksamen, men den takler du. Hjemmeeksamen krever mer konsentrasjon og tilstedeværelse enn pugging.

Og etter den 30. nov bør du vel lese til norskeksamen også?

Hjemmeeksamen regner jeg med går fint, har fått barnevakt de tre dagene. Permen må jeg nok ta først ja.

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:31   #6
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HJELP! Jeg trenger en plan...

Eksamensperm: skal inn mandag 26 november.. Den gjør du ferdig så fort som mulig, helst innen fristen!
Fysfoseksamen: 30 november. Den leser du til når eksamenspermen er innlevert.
Tredagers hjemmeksamen i pedagogikk: 5-7 desember. Hjemmeeksamen, er jo hjemme, lesing til den gjør du underveis i besvarelsen, så da har du ferie 30-5
Norskeksamen: 10 desember. Det er jo norsk, hvem gidder å lese til det, opphold på flisespikkerforumet er påkrevd, ellers er det mer enn nok lesing å være på FP!
Husarbeid: Det er for pyser, evt. så lar du barna gjøre det mot bestikkelser, eller som kunstneriske oppdrag; ala hvem klarer å lage det største hybelkaninbildet, utstyr de med et ark en limpistol og kanskje en lommelykt for å trylle frem alle hybelkaninene (det meste blir gøyere med lommelykt).

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-12, 15:34   #7
PåskeHeksa
Off with their heads!!
 
PåskeHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
Innlegg: 130
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Sv: HJELP! Jeg trenger en plan...

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Eksamensperm: skal inn mandag 26 november.. Den gjør du ferdig så fort som mulig, helst innen fristen!
Fysfoseksamen: 30 november. Den leser du til når eksamenspermen er innlevert.
Tredagers hjemmeksamen i pedagogikk: 5-7 desember. Hjemmeeksamen, er jo hjemme, lesing til den gjør du underveis i besvarelsen, så da har du ferie 30-5
Norskeksamen: 10 desember. Det er jo norsk, hvem gidder å lese til det, opphold på flisespikkerforumet er påkrevd, ellers er det mer enn nok lesing å være på FP!
Husarbeid: Det er for pyser, evt. så lar du barna gjøre det mot bestikkelser, eller som kunstneriske oppdrag; ala hvem klarer å lage det største hybelkaninbildet, utstyr de med et ark en limpistol og kanskje en lommelykt for å trylle frem alle hybelkaninene (det meste blir gøyere med lommelykt).


Den kan jeg klare!

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no