Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn - en klovn eller ... ?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 19:54   #1
akel
Nybegynner
 
akel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 12
akel har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ari Behn - en klovn eller ... ?

Ufattelig, Ari Behns siste bok blir omtalt over 4 - fire!!! - hele sider i dagens papirVG . Jeg har bare lest hans første - "trist som faen" - grei nok, men langtfra noe mesterverk. Har overhodet ikke sans for han, hans fremtoning eller hans skriverier. Hvorfor får mannen med de stemte S-ene så mye spalteplass ???

akel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 19:57   #2
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller.....??

Opprinnelig lagt inn av akel, her.

Ufattelig, Ari Behns siste bok blir omtalt over 4 - fire!!! - hele sider i dagens papirVG . Jeg har bare lest hans første - "trist som faen" - grei nok, men langtfra noe mesterverk. Har overhodet ikke sans for han, hans fremtoning eller hans skriverier. Hvorfor får mannen med de stemte S-ene så mye spalteplass ???

....fordi verden trenger folk som ikke er A4?



Jeg synes fyren er en snodig skrue, men har etter hvert lært meg å sette pris på skruene. De er forfriskende synes jeg

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:01   #3
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller.....??

Jeg har ikke lest hans første, begynte på hans andre (kjedet meg bort fra den) og kommer ikke til å lese denne. Tror jeg. I hvert fall ikke pga. hans "interessante" person. Jeg kjenner at tematikken i hans bøker kjeder meg. Smak og behag, tenker jeg. Han er litt sånn, eh, wannabekitch?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:06   #4
Pusurkine
Superaktiv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 405
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller.....??

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

....fordi verden trenger folk som ikke er A4?



Jeg synes fyren er en snodig skrue, men har etter hvert lært meg å sette pris på skruene. De er forfriskende synes jeg

Enig!
...og kan ikke helt forstå hvorfor noen lar seg provosere av Ari - at pressen bruker han for hva det er verdt, kan man vel heller holde pressen ansvarlig for.

Bør man skamme seg om en avis ønsker å bruke 4 sider på en bok man har skrevet?

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:09   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller.....??

Jeg liker folk som ikke er helt A-4 og jeg liker Behn, så de 4 sidene er sikkert skrevet for sånne som meg og Kirsebær.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:17   #6
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller.....??

Jeg tror jeg skal lese denne boken faktisk. Jeg kjenner jeg er litt spent på hva jeg synes om den.

(PS akel: Da aC skrev det om utropstegn i velkomsttråden - så var det ikke ment bokstavelig. )

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:19   #7
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller.....??

Jeg merker at jeg trekker litt på skuldrene av hele Behn. Det plager meg ikke at han får mye plass i media, men jeg skjønner ikke helt hva som er så spesielt med han? Han er ikke A4, (hva man nå legger i det) men er det nok til å gjøre han interessant?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:20   #8
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Jeg liker folk som skiller seg ut jeg og. Det er bra å møte folk som er annerledes og mener annet enn den gemene hop. Det er de som skaper debatt og vi lærer noe av det.

Samtidig så har jeg knapt hørt Ari si noe interessant. Han kommuniserer overfladisk og bruker språket uten at han egentlig har noe budskap..... det blir litt for tomt....

At han får så mye spalteplass sier mest om media.

Jeg har ikke lest noen av bøkene hans og har egentlig ikke noe behov for å lese de heller.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:29   #9
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Jeg synes Ari Behn er en festlig figur. Jeg liker han.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:36   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Jeg starter ikke tråder om ting som ikke engasjerer meg og jeg leser ikke bøker og aviser om ting som ikke engasjerer meg - jeg leser f.eks. aldri sportssidene.

Jeg er en Ari-fan, så jeg leser det jeg kommer over i nettavisene. Du starter du denne tråden, så hele Ari-konseptet engasjerer deg også på et vis. På samme måte engasjerer det lesere både positivt og negativt slik at vi svarer i tråden din og avislesere kjøper avisen og leser de 4 sidene om Ari Behn nye bok.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:56   #11
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Leser du ikke sporten, Veronal? Du som er så sporty! Tenk på alt du går glipp av, ja hvis du ser bort i fra fotballen!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 20:59   #12
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Jeg kaster sportsdelen.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:05   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Jeg er litt sånn "what ever" når det gjelder Ari.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:05   #14
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Definitivt en klovn.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:08   #15
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

....fordi verden trenger folk som ikke er A4?



Jeg synes fyren er en snodig skrue, men har etter hvert lært meg å sette pris på skruene. De er forfriskende synes jeg

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg liker folk som ikke er helt A-4 og jeg liker Behn, så de 4 sidene er sikkert skrevet for sånne som meg og Kirsebær.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:11   #16
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Ari Behn - en klovn eller ... ?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kaster sportsdelen.

Den fungerer også til å tenne i peisen med når man er tom for briketter.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no