Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

McCain eller Obama?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: McCain eller Obama
Obama 184 96,34%
McCain 3 1,57%
Ingen av dem 4 2,09%
Deltakere: 191. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 18:14   #41
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg tror faktisk at Naders politikk ville vært bedre USA og verden enn Obamas og demokratenes, men ville nok ha stemt på Obama likevel.

Ben "Freak Power Party" Murphy



Jeg dulter på innlegget ditt unntatt den siste (del)setningen.

Ellers håper jeg på Obama, men jeg er langt ifra redd for McCain. Jeg tror ikke McCain ville gjort stor skade. Jeg er derimot livredd Sarah Palin, og det er utelukkende pga. henne at jeg virkelig vil få vondt i magen om det ble republikansk i år.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 18:18   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.



Jeg dulter på innlegget ditt unntatt den siste (del)setningen.

Ellers håper jeg på Obama, men jeg er langt ifra redd for McCain. Jeg tror ikke McCain ville gjort stor skade. Jeg er derimot livredd Sarah Palin, og det er utelukkende pga. henne at jeg virkelig vil få vondt i magen om det ble republikansk i år.

Jepp, det er jo Palin som er problemet her (dette minner meg forresten om sesong 4 eller 5 av 24 der presidenten, som er domm såm et brø, lar seg styre av sinnssyke jævler som tar de mest hårreisende valgene).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 18:22   #43
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Jeg synes helt ærlig at folk som omtaler amerikanske presidentkandidater som "domme som brød" og av ren prinsipp synes at alle republikanere er domme og faalige mens demokratene er de som vil bygge veien til verdensfred bør sette seg litt mer inn i tematikken.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 19:55   #44
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Ville nok stemt Obama jeg også. Ikke for at jeg har satt meg så veldig inn i denne valgkampen, men jeg blir litt mørkeredd av en voksen mann som står og geiper til motstanderen sin.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:06   #45
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

(…) alle republikanere er domme og faalige mens demokratene er de som vil bygge veien til verdensfred (…)



Ben "none of the above" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:15   #46
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Oi, den pollen var tydelig.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:17   #47
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.



Ben "none of the above" Murphy


__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:20   #48
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Obama, men helst Hillary.

Signerer denne.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:29   #49
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Jeg syns Reagan var bra, hvor ble det av han?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:34   #50
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg syns Reagan var bra, hvor ble det av han?

Han stiller til valg i Louisiana iallefall.



Ben "Braiiiins!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:34   #51
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Jaja, så lenge det ikke blir Bartlet igjen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:39   #52
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jaja, så lenge det ikke blir Bartlet igjen.

Han stiller jo ikke. Han er rådgiver for Paris Hiltons kampanje.

Ben "try too keep up" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:45   #53
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ville nok stemt Obama jeg også. Ikke for at jeg har satt meg så veldig inn i denne valgkampen, men jeg blir litt mørkeredd av en voksen mann som står og geiper til motstanderen sin.

Han gjorde ikke det altså, selv om det er morsomt å se det slik. Han var på vei av scenen etter debatten, og gikk feil vei. Så han skar en grimase til familien sin, litt sånn "woopsie", og så klarte en fotograf å ta bilde akkurat da. Til forlystelse for mange.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 20:47   #54
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Han var på vei av scenen etter debatten, og gikk feil vei.

Det er jo veldig mye mer betryggende.

Ben "Alzheimers; a hell of a disease" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 22:09   #55
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om at 1 sekunds uoppmerksomhet blir til egne nettsider som kun inneholder redigerte bilder av det ene øyeblikket.

Media (internett) har fryktelig mye makt på godt og vondt.

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 22:16   #56
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg tror vi har noen få Frp-velgere her?

Eller noen kristne mørkemenn.

Denne pollen er like åpenbar som "liker du gulrøtter eller godteri best?" i barnehagen.

  Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 22:19   #57
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Obama, definitivt.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 22:53   #58
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Denne pollen er like åpenbar som "liker du gulrøtter eller godteri best?" i barnehagen.[/quote]

Så naiv kan man være når man starter en poll. Trodde det ble litt mer variasjon.... Har ledd godt underveis. Min første poll - total uinteressant

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-08, 23:35   #59
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: McCain eller Obama ?


Fant vi ut hvem "de to" er ? Har ikke orket å lese innleggene.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 00:05   #60
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: McCain eller Obama ?

Amerikanere og deres måte å snakke politikk på skremmer meg uansett.
I denne pollen valgte jeg Obama, uten at jeg har satt meg veldig inn i valgkampen. Det er nok min anti-Bush-holdning som farger meg aller mest, og skulle jeg faktisk ha stemt hadde jeg måttet håpe på at Obamas evner og kunnskaper var bedre enn ryktene vil ha det til, og at retorikken og tale-evnene hans var et " i tillegg" (evt. sette meg ordentlig inn i det, men det antar jeg at hadde vært mer nærliggende hadde jeg vært amerikaner med stemmerett )

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no