Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva skal vi si til dette? (Veronica Orderud i P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 09:36   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal vi si til dette? (Veronica Orderud i P3)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147465

Sitat:

SKIEN (VG) - Hei, dette er Veronica Orderud, og jeg hører på Mina hver dag. Og hvis ikke DU gjør det, så dreper jeg deg.

Dette utsagnet fikk NRK P3-lytterne servert av Veronica Orderud selv, ved lunsjtid tirsdag formiddag. Og reaksjonene har ikke latt vente på seg.

Jeg hører ikke på Mina, det blir for "vulgjært" for meg. Da får heller Veronica komme .

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 16-11-06 kl 09:37. Årsak: Beklager: skriveleif i overskrift. Veronica med "c"
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:43   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Har hun gått med på å spille inn det der? :sjåkka:

Det er jo nesten en tilståelse.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:44   #3
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Jeg synes i grunnen det sier ganske mye om intelligensen og modenhetsnivået hos Veronica Orderud. Det er vel ikke akkurat en passende replikk for en som sitter inne for trippeldrap, og dessuten hevder sin uskyld.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:45   #4
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Jeg tror ikke den dama der eier empati. I såfall skjuler hun det godt. Hun må da skjønne at det finns noen som sørger etter drapene. Alt for å få litt oppmerksomhet........

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:46   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Har hun gått med på å spille inn det der? :sjåkka:

Det er jo nesten en tilståelse.

Syns vi skal legge på 10 år på dommen, ja,

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:47   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Det var da litt av en ytring hun kom med.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:47   #7
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Gjorde hun det? Det hadde jeg aldri turt om jeg hadde vært dømt for mord

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:49   #8
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Gjorde hun det? Det hadde jeg aldri turt om jeg hadde vært dømt for mord

Hun har vel ikke så mye å tape.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:51   #9
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Programlederen er så fantastisk vulgær at jeg føler meg skikkelig oldis. Pleier å høre på P3, men når hennes program går, bytter jeg stasjon...

tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:52   #10
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Ekstremt usmakelig!!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:53   #11
Mumriel
Perspektivutvider
 
Mumriel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 272
Mumriel er populærMumriel er populærMumriel er populær
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Går det ann?

__________________
Ikke la ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak dette innlegget.

~ Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gjør du?
Mumriel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:54   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Jepp, skikkelig usmakelig.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:55   #13
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Jeg ikke hørt om Mina. P3 synes jeg ikke er noen seriøs kanal.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:55   #14
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Det var selvfølgelig ikke særlig smakfullt gjort, men jeg måtte nå le litt lell, jeg da. :ufølsom:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:56   #15
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ekstremt usmakelig!!

enig

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:03   #16
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Det får så være, men det jeg synes er det dummeste er at det er en skikkelig kopi av en jingel Radio 1 hadde for noen år tilbake:
"Dette er Espen Lie, du hører på Radio 1, jeg vet hvor du bor, så ikke skift kanal.." Eller noe i den duren.

Mina blir patetisk, hun skal liksom ikke ha grenser. Jeg tåler det meste som er vulgært, mye av det hun sier blir bare flaut

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:09   #17
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Jeg har aldri hørt på Mina, så jeg skal ikke uttale meg om programmet. Men når det gjelder kommentaren til Veronica, er jeg nok dessverre like ufølsom som Tinetoff. Jeg trakk litt på smilebåndet av dette, jeg. For meg hadde det vært verre hvis hun faktisk hadde tilstått drapene, men så lenge hun fremdeles hevder sin uskyld, blir dette mer selvironisk enn forferdelig grusomt, sånn jeg ser det. (Tinetoff, er det riktig kommabruk i siste setning? )

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:11   #18
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Det som ER morsomt er Kommisjonen på Kanal24, med Antonsen og Golden. Man må kanskje være litt :ufølsom: der også, men innimellom ler jeg så jeg griner. Oagiee...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:14   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Må egentlig bare le litt, jeg...MEN usmakelig er det jo, selvsagt.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:16   #20
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal vi si til dette? (Veronika Orderud i P3)

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Det som ER morsomt er Kommisjonen på Kanal24, med Antonsen og Golden. Man må kanskje være litt :ufølsom: der også, men innimellom ler jeg så jeg griner. Oagiee...

Og det geniale er at Kommisjonen utgis som podcast også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no