Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

40-åringene tabber seg mest ut på nett

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-10, 10:58   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av favoritten, her.

40-åringene tabber seg mest ut fordi de er midt i en 40 års krise som de ikke vil vedkjenne seg og ikke vil vite noe av.

Kult. Kan jeg sitere deg på den?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:07   #22
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Her på jobb morer 20-åringene seg med å se på enorme mengder selvdiggerbilder av sine venninner. Bilder der de nesten flasher puppene, bl.a. Slike bilder legger vel ikke 40-åringer ut?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:10   #23
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Her på jobb morer 20-åringene seg med å se på enorme mengder selvdiggerbilder av sine venninner. Bilder der de nesten flasher puppene, bl.a. Slike bilder legger vel ikke 40-åringer ut?

Det kommer i alle fall mer an på puppene. 40-åringer har nok utviklet mer kritisk sans.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:12   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Her på jobb morer 20-åringene seg med å se på enorme mengder selvdiggerbilder av sine venninner. Bilder der de nesten flasher puppene, bl.a. Slike bilder legger vel ikke 40-åringer ut?

Jo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:13   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Her på jobb morer 20-åringene seg med å se på enorme mengder selvdiggerbilder av sine venninner. Bilder der de nesten flasher puppene, bl.a. Slike bilder legger vel ikke 40-åringer ut?

Aaaaldri hørt om voksne damer (eller menn) som flasher BH-ene sine. Ikke her på FP i alle fall.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:19   #26
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Jeg er nok en gammal kyniker med et ikke ubetydelig paranoid beredskap. Jeg har nemlig blokkert for alle venneforespørsler på FB.

Hilsen atypisk Retz 56 år.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:28   #27
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Her på jobb morer 20-åringene seg med å se på enorme mengder selvdiggerbilder av sine venninner. Bilder der de nesten flasher puppene, bl.a. Slike bilder legger vel ikke 40-åringer ut?

Ja, helt enig. Ser på min 20-årige ste-datter sin FB-side og alt de legger ut, og de er venner med sikkert 200-300 personer som de kanskje ikke kjenner noe særlig engang.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:30   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Ja, helt enig. Ser på min 20-årige ste-datter sin FB-side og alt de legger ut, og de er venner med sikkert 200-300 personer som de kanskje ikke kjenner noe særlig engang.


Jeg er også venn med veldig mange jeg ikke kjenner noe særlig. Dog legger jeg ut svært lite puppebilder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:37   #29
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Jeg synes det er nok med ett forum å tabbe seg ut på, så jeg er ganske enkelt ikke på FB. :gamlis:

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-10, 11:51   #30
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: 40-åringene tabber seg mest ut på nett

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er også venn med veldig mange jeg ikke kjenner noe særlig. Dog legger jeg ut svært lite puppebilder.

Samme her. Ingen puppebilder i det hele tatt, faktisk.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no