Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

300

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 18:20   #1
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Tommel opp

300

"300" er basert på en storslagen tegneserieroman signert Frank Miller.
Filmen er en forrykende gjenfortelling av et stort slag ved Thermopylae i det gamle Hellas.


Der slåss kong Leonidas (Gerard Butler) og 300 spartanere mot kong Xerxes og han enorme persiske hær. Spartanernes heltemot og oppofrelse stilt overfor nærmest umulige odds ble en inspirasjonskilde som førte til at et samlet Hellas reiste seg mot sin felles persiske fiende i en innbitt kamp for demokratiet.

Filmen gir liv til Millers anerkjente roman ved å kombinere virkelige skuespillere med digitale bakgrunner og landskaper. Millers visjon for denne oldtidshistorien uttrykkes på unikt vis.

Se traileren i HD her

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:31   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: 300

En av tidenes beste tegneserier og definitivt årets mest etterlengtede film!!

(bonusjubel, vi gir ut tegneserien på norsk til filmen, i en praktbok)

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:36   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 300

Skal sees ja!

Liker alt av Frank Miller, og filmatiseringen av Sin City synes jeg var vellykket også, så jeg har tro på denne.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:37   #4
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 300

Da kan vi også glede oss til Sin City 2 og 3 som kommer i 2008...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:44   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 300

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Da kan vi også glede oss til Sin City 2 og 3 som kommer i 2008...

Absolutt! Du vet ikke tilfeldigvis hvilke av albumene som skal filmatiseres? Family Values er vel kanskje storfavoritten min.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 20:57   #6
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 300

Plot outline Sin City 2:
It's one of those hot nights, dry and windless. The kind that makes people do sweaty, secret things. Dwight's thinking of all the ways he's screwed up and what he'd give for one clear chance to wipe the slate clean, to dig his way out of the numb gray hell that is his life. And he'd give anything. Just to cut loose. Just to feel the fire. One more time.
Album: A Dame To Kill For

Plot outline Sin City 3:
On a dark night in Sin City, an ex-Navy SEAL named Wallace saved a young woman, Esther, from killing herself. After a night on the town, she was kidnapped by mysterious people. May God have mercy on those who stand in Wallace's way
Album: Hell And Back (NB: Ikke bekreftet, kun rykte)

Spekulasjonene er om Hell And Back har en storyline god nok til å fylle en hel film. Kanskje denne blir slått sammen med Family Values

Men som jeg skriver, dette er kun de siste ryktene iflg IMDb.com.
Ryktene sier også at Angelina Jolie på et punkt var knyttet til Sin City (for å spille Ava), men at det er nå snakk om at Rachel Weiss skal fylle de skoene.

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:00   #7
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 300

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Plot outline Sin City 2:
It's one of those hot nights, dry and windless. The kind that makes people do sweaty, secret things. Dwight's thinking of all the ways he's screwed up and what he'd give for one clear chance to wipe the slate clean, to dig his way out of the numb gray hell that is his life. And he'd give anything. Just to cut loose. Just to feel the fire. One more time.
Album: A Dame To Kill For

Plot outline Sin City 3:
On a dark night in Sin City, an ex-Navy SEAL named Wallace saved a young woman, Esther, from killing herself. After a night on the town, she was kidnapped by mysterious people. May God have mercy on those who stand in Wallace's way
Album: Hell And Back (NB: Ikke bekreftet, kun rykte)

Spekulasjonene er om Hell And Back har en storyline god nok til å fylle en hel film. Kanskje denne blir slått sammen med Family Values

Men som jeg skriver, dette er kun de siste ryktene iflg IMDb.com.
Ryktene sier også at Angelina Jolie på et punkt var knyttet til Sin City (for å spille Ava), men at det er nå snakk om at Rachel Weiss skal fylle de skoene.

Å steike, det blir bra!

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 21:29   #8
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 300

Og God of War 2 kommer til Playstation 2 ca en uke før 300 kommer på kino her. Jeg vet hva jeg skal gjøre for å komme i den gode greske stemningen til filmen .

Ben "ARES!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:12   #9
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: 300

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Og God of War 2 kommer til Playstation 2 ca en uke før 300 kommer på kino her. Jeg vet hva jeg skal gjøre for å komme i den gode greske stemningen til filmen .

Ben "ARES!" Murphy

Da får jammen min PS2 kjørt seg en siste gang før den ender sine dager (Noe som sammenfaller med at Guitar Hero endelig kommer ut på Xbox 360). En konsoll mindre i stua = en god ting!

Etter å ha sett video fra Demoen av God of War 2 så må jeg jo bare si at jeg gleder meg vilt!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 12:33   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 300

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Jeg vet hva jeg skal gjøre for å komme i den gode greske stemningen til filmen .

Har ikke PS2 jeg.
Jeg får vandre rundt i toga og spise druer i mellomtiden jeg da.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 13:38   #11
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 300

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Har ikke PS2 jeg.
Jeg får vandre rundt i toga og spise druer i mellomtiden jeg da.

Det er også en mulighet!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no