Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Skal du ha påskeferie?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-20, 09:18   #41
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg hadde avtalt avspasering og vi hadde leid hytte og skulle på fjellet i noen dager.

Jeg regner med at jeg fremdeles avspaserer og vi blir hjemme. Vi har ganske ofte hatt bypåske, så det synes jeg ikke er noe problem. Men vi har også pleid å ha middagsselskap med mye familie og det blir verre.

Nå har jeg omorganisert noe arbeid og det kan være at jeg må ha litt hjemmekontor i påsken, men det er jo heller ikke noe særlig stress. Jeg har vent meg til å arbeide fra denne stolen på soverommet uansett.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:21   #42
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg skulle ha dratt til Sunnfjort første halvdel av påskeferien, med barna +1. Hadde til og med byttet ut elbilen med en hybrid for å klare kjøreturen
Men det blir neppe noe av. Har vurdert å sende ett barn oppover neste uke, siden han er bare én, (men den som blir desidert mest frustrert av hjemmelivet og hjemmeskole) men da blir vel de andre to sure..

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:26   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vi tar ferie. Vi har alltid vært på hytte enten på fjellet eller ved sjøen i påsken, men i år blir vi åpenbart hjemme. Tipper vi får den mest strøkne hagen ever etter denne sesongen. :-)



Jeg har planer om å feie ny terrasse i ettermiddag og sette ut hagemøbler, i mars. Så kanskje hagearbeid i påsken er en god ide!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:27   #44
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Bedriften har påskestengt hele uka, så har fri.
Er ikke vant med annet enn hjemmepåske så det blir som vanlig uansett. Bortsett fra å besøke foreldrene mine som jo ikke blir noe av.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 25-03-20 kl 10:56.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:27   #45
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg får ikke påskefri i år.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:29   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Tenker ta ut ferie som vanlig. Gjør det vel enda vanskeligere for arbeidsgivere om alle skal holde på feriedagene sine til krisen er over.

Jeg må jobbe i påsken fordi arbeidsgiver har skaffet oss masse ekstraarbeid på en omstridt måte, så her synes jeg fint lite synd på arbeidsgiveren.

Vi har ikke hytte, men skulle vært på cup i Stockholm.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:29   #47
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.958
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Vi skulle egentlig på hytta i Sogn og foreldrene mine skulle også komme, men siden det ikke blir noe av så reiser vi nok en tur på svigers sine hytte som ligger her i kommunen. Blir litt stusselig uten Svigermors boller og vafler, men men.
Det er feil å kalle det en hytte, det er en nedlagt skole på over 300 kvm på ett plan og svær skoleplass og med tilhørende naust og båt. Så det kan bli deilig, selv om jeg var mest klar for randonee og snø..
Det som er kjipest er at jeg ikke får være med foreldrene mine, de er litt oppi åra så jeg prøver å benytte alle anledninger til å besøke dem.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:39   #48
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Vi har alltid påskefri, men pleier sjelden dra noe sted. Det vil si, vi pleier dra til foreldrene mine ( som bor 30-40 minutter unna) og overnatte der etpar dager pga ferge. Det blir nok bare dagstur innover dit i år, da på dager med godt vær så vi kan sitte ute. Tiden vil vise hva det blir til.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:46   #49
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Tenker ta ut ferie som vanlig. Gjør det vel enda vanskeligere for arbeidsgivere om alle skal holde på feriedagene sine til krisen er over.

Ja du sier noe, det gjelder for mange arbeidpalasser.

Personlig har jeg planlagt jobbpåske i år og benytte den fritiden som blir til hagearbeid nyhuset. Det er ingen grunn til at jeg skal endre på det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 09:47   #50
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Eg skulle ha fri men er usikker no på om eg får det til med tanke på situasjonen og permitteringer.

Tar eg fri og det er fint vær drar eg på hytta (i samme kommune).

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:21   #51
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg må jobbe i påsken fordi arbeidsgiver har skaffet oss masse ekstraarbeid på en omstridt måte, så her synes jeg fint lite synd på arbeidsgiveren.

Vi har ikke hytte, men skulle vært på cup i Stockholm.

Ojsann. Det hørtes kjipt ut. Eg er lærer så eg har lærarferie, dvs fri men med rettebunker.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:27   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg er usikker. Vi pleier å avspasere, men tipper det ikke blir helt av denne påsken. Vi må nok være tilgjengelige for en del, og besvare henvendelser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:32   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Med fare for å virke heit idiot: Hva mener dere med å «ta ferie i påsken»? Jeg skjønner at mange jobber turnus og skift, men folk med vanlig 7,5-timersdager har vel uansett fri i påsken (som er torsdag-mandag)?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:35   #54
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Med fare for å virke heit idiot: Hva mener dere med å «ta ferie i påsken»? Jeg skjønner at mange jobber turnus og skift, men folk med vanlig 7,5-timersdager har vel uansett fri i påsken (som er torsdag-mandag)?

De fleste, tror jeg, mener mandag til onsdag, sånn at man får ti dager fri. Det er i hvert fall sånn jeg er vant til at folk som vanligvis har fri på helligdager mener.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:37   #55
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Med fare for å virke heit idiot: Hva mener dere med å «ta ferie i påsken»? Jeg skjønner at mange jobber turnus og skift, men folk med vanlig 7,5-timersdager har vel uansett fri i påsken (som er torsdag-mandag)?

De arbeidsdagene som er i den stille uke, altså mandag-onsdag.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 10:43   #56
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg hadde planer om å avspasere. Nå får jeg ikke jobbet opp noe særlig overtid, tror ikke det tillates heller. Så vi får se. Mulig jeg får forferdelig mye å gjøre i mai/juni.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 11:06   #57
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig var planen å jobbe mandag og ta fri tirsdag-onsdag. Men nå må jeg se an hvor mye det er å gjøre på jobb. Hvis det er like mye som jeg har nå så må jeg jobbe disse dagene.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 11:11   #58
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Tenker ta ut ferie som vanlig. Gjør det vel enda vanskeligere for arbeidsgivere om alle skal holde på feriedagene sine til krisen er over.

Jeg tenker som P.K. Jeg hadde planer om å ta ut fra feriedager mandag til onsdag i påsken, men pga. komplikasjoner etter operasjon er jeg delvis sykmeldt ut påsken. Så dermed blir det ikke så mange feriedager som først planlagt.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 11:45   #59
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Jeg hadde planlagt å ta et par dager fri da vi skulle få besøk nordfra i palmehelga. Det blir det ikke noe av nå. Vi bruker å dra og besøke svigers noen dager i påsken, men nå blir det istedet dagstur om været er fint og vi kan sitte ute. Ellers blir det normal hjemmepåske med påskeegg, brettspill, ordne i hagen og ta frem hagemøblene på terassen.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-20, 11:50   #60
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du ha påskeferie?

Vi reiser aldri bort i påsken. I år begynner lamminga samtidig med påsken, så vi kommer til å tilbringe mye tid i fjøsen. I tillegg jobber jeg på sykehjemmet her, så det blir jobbing på meg også.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no