Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-24, 09:07   #421
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.941
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

I går: På vei hjem, siste strekning, klarer jeg å snuble i en kant som ikke var der før påske. Den gikk i et, både farge- og strukturmessig, så kanten er så og si usynlig. Er sånt lov? Joda, men er det lurt?

I dag: Nå har jeg vondt i ene stortåa og begge hendene og leggen og venstre overarm. Det er vondt å gå og jeg er på vei til en undersøkelse avtalt for lenge siden. Helten kan ikke bistå, han dro et annet sted i dag tidlig. Ævvvvv.

To uker senere er fortsatt venstre fot og stortå ubrukelig. Jeg går nå på krykker innendørs, jeg hadde heldigvis et par sånne fra før, og jobber kun på hjemmekontor. Jeg har i dag tatt kontakt med legekontoret med spørsmål om dette bør følges opp.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-24, 10:45   #422
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.012
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg fryser. Med 4 lag ull.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-24, 11:20   #423
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.523
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Har du oppdatert stivkrampe, Floksa?

Jeg har heldigvis lite erfaring med måker, men i forfjor var det uholdbart mange måker på kafeen i Frognerparken, og én av dem stal brødskiva til Lillesøster. Den var gigantisk, mye større enn hodet hennes, men heldigvis kastet hun brødskiva fra seg da hun så måken kommen flyvende.

Vanskelig å si faktisk. Siste registrerte er i 1990.
Men jeg har tatt den jevnt og trutt så jeg har landet på at det sannsynligvis er i orden. Jeg får hver gang jeg skader meg og det gjør jeg jo jevnlig

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-24, 08:26   #424
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Rådyrene har spist alle de hvite krokusene, og alle skudd. Jeg har tulipaner som de liker, men også narsisser, allium, hvitløk, gult og hvitt. De spiser alt. Ikke pent med gjerde rundt blomsterbed heller.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-24, 09:58   #425
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Jeg skal holde kurs i ettermiddag for en hel gjeng på jobben om noe jeg egentlig ikke kan noe om, som er litt upraktisk. Satser på typ fake it till you make it, men håper ingen stiller noen spørsmål. Hadde vært fint om de ga meg bittelitt opplæring først.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-24, 10:25   #426
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nei, så 1990 lizzom. Er det noen det går an å si fra til, som kan ta det med talerne? Det høres ikke greit ut.

Stakkars deg, Kaija! *pjusker på* Er du sikker på at det ikke skulle vært sydd?

Takk. Nei, så ille var det ikke. Renset, smørte, tapet og plastret da jeg kom hjem, så det ordner seg. Har dårlig grokjøtt, så det får ta sin tid og se ut som det blir seende ut.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-24, 22:20   #427
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.418
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Er i en jævlig jobbmiddag med eviglange sexistiske taler.

Har dere en kanal på jobb hvor dette kan rapporteres inn? Det er jo langt over streken.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-04-24, 23:20   #428
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.125
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har dere en kanal på jobb hvor dette kan rapporteres inn? Det er jo langt over streken.

Det var ikke i regi av jobb.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-24, 23:34   #429
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.743
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

At det ikke er helg ennå...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 06:56   #430
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.575
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det er NY SNØ på bakken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 12:18   #431
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.743
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Dette er skikkelig langfredag. Klar for helg nå.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 12:23   #432
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.207
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er NY SNØ på bakken.

Og det gruffet jeg over, men gikk likevel ut for å få tatt meg en liten tur. Da begynte det å hagle. Faen hans oldemor!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 14:32   #433
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.418
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er NY SNØ på bakken.

I april! Dette hører virkelig hjemme i gruffetråden.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 14:35   #434
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.563
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

I april er snø ventet.

I Mai.... not so fun. Men det skjer.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 14:49   #435
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.477
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Det kommer jo alltid litt snø i april da, som heldigvis forsvinner igjen med det samme. Det er jo slik april er. Men selvsagt kjedelig med kaldt og dårlig vær, selv om det er både ventet og vanlig, så all sympati. Her synes jeg det har vært uvanlig lite snø i mars og april, sammenlignet med det som er normalt. Men jeg tar det som en bonus, og klager ikke!

I dag gruffer jeg over at jeg er så utrolig trøtt, noe jeg ikke burde være, for jeg la meg tidlig i går kveld og har sovet i mange timer. Tror det er fordi det er så varmt på kontoret.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 21:59   #436
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråd #18

25.april i fjor så kom det 30 cm snø. Just sayin’.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-24, 22:18   #437
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

25.april i fjor så kom det 30 cm snø. Just sayin’.

Men i fjor startet ikke vinteren i oktober.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-04-24, 00:34   #438
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.477
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

April tar dessverre ikke hensyn til hva som skjedde i oktober, så fortsatt ikke sensasjonelt eller overraskende, men skjønner at det ikke er særlig velkomment. Det er det jo aldri på den her tiden. Nok vinter nå. Så jeg skjønner godt gruffet, "Gaah! det snør IGJEN ", men ikke helt overraskelsen "HÆ? Det SNØR?! I april! "

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 20-04-24 kl 09:51.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-24, 08:02   #439
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.941
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #18

veldig enig med My.
Her har det snødd i natt. Det er ikke så uvanlig at jeg gruffer over det. Men kommer det en halv meter i mai, da blir jeg sur her.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-24, 08:45   #440
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men i fjor startet ikke vinteren i oktober.

Ikke overraskende nei, men bare ekstra kjipt fordi denne vinteren virker evigvarende.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no