Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Retningslinjer for sosialt samvær nå

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-20, 19:58   #381
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Eldste (21 år og bor i studentleilighet 5 min unna) var innom 2 min i dag og hentet noen ting før jeg og 16 åringen gikk tur sammen med henne en times tid. Det føltes nesten rart å ha en annen enn oss vanlig 4 i huset igjen... og det er min egen datter... Vi tok ikke med 5 åringen på tur siden hun hoster og klarer ikke å skjønne at hun ikke skal løpe i armene på storesøster. Det var litt trist, men eldste jobber nå i hjemmetjenesten og jeg kan ikke la minsten smitte henne med noe. (Ingen av oss skjønner hvorfor minsten har begynt å hoste som ikke har truffet noen på 3-4 uker)

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 20:08   #382
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Eldste (21 år og bor i studentleilighet 5 min unna) var innom 2 min i dag og hentet noen ting før jeg og 16 åringen gikk tur sammen med henne en times tid. Det føltes nesten rart å ha en annen enn oss vanlig 4 i huset igjen... og det er min egen datter... Vi tok ikke med 5 åringen på tur siden hun hoster og klarer ikke å skjønne at hun ikke skal løpe i armene på storesøster. Det var litt trist, men eldste jobber nå i hjemmetjenesten og jeg kan ikke la minsten smitte henne med noe. (Ingen av oss skjønner hvorfor minsten har begynt å hoste som ikke har truffet noen på 3-4 uker)

Det siste: allergi?

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 20:12   #383
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.023
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Det har jeg ikke hørt noe om. Lenke?

Folkehelseinstituttet: https://www.fhi.no/sv/smittsomme-syk.../corona/sprak/

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 22:49   #384
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Det siste: allergi?

Ingen av oss har noen allergier, men har ikke tenkt den tanken. Men hoste som eneste allergisymptom?
Er hun ikke bedre til tirsdag ringer vi fastlegen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 22:57   #385
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.776
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Jeg sosialiserer med kjæresten, selv om vi ikke bor i samme husstand. Vi holder oss inne og er nøye på å begrense omgang med andre, men det er klart vi får mange kontaktpunkter. Vi er begge friske, det er en forutsetning.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 23:38   #386
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Vi sosialiserer ikke med noen. Jeg jobber i helsevesenet, med svært syke mennesker. Om jeg ikke er bekymret for egen helse, så er jeg bekymret for de svake og syke som jeg jobber for. Ungene kommuniserer med vennene sine digitalt, og jeg skal innrømme at jeg har blitt mye mer ivrig på snapchat i denne tida. Det er min sosialisering. Jeg har også gått tur utendørs med en venninne. Med god avstand.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 23:41   #387
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Eldste (21 år og bor i studentleilighet 5 min unna) var innom 2 min i dag og hentet noen ting før jeg og 16 åringen gikk tur sammen med henne en times tid. Det føltes nesten rart å ha en annen enn oss vanlig 4 i huset igjen... og det er min egen datter... Vi tok ikke med 5 åringen på tur siden hun hoster og klarer ikke å skjønne at hun ikke skal løpe i armene på storesøster. Det var litt trist, men eldste jobber nå i hjemmetjenesten og jeg kan ikke la minsten smitte henne med noe. (Ingen av oss skjønner hvorfor minsten har begynt å hoste som ikke har truffet noen på 3-4 uker)

Nei, det er merkelig, jeg har et par kollegaer som ikke har vært sosiale med NOEN utenom jobben vår som har fått voldsom forkjølelse fire uker etter påbegynt selvpålagt karantene. Alle har testet negativt for COVID-19. Jobben vår er isolert, og ingen andre enn pasientene og oss kollegaer er innom der. Likevel blir vi forkjølet og syke.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-20, 23:43   #388
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Ingen av oss har noen allergier, men har ikke tenkt den tanken. Men hoste som eneste allergisymptom?
Er hun ikke bedre til tirsdag ringer vi fastlegen.

Hoste kan være tegn på mulig (pollen)allergi, og pollenet er i gang allerede 🙂

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 00:00   #389
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.890
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Eldste har vært sammen med en kompis i dag som bor på en gård. De har for det meste vært ute og filmet til en oppgave, men han hadde visst vært inne og spist sammen med familien. Besteforeldrene bor også på gården, så de tar nok ikke så mange sjanser. Eldste har så og si ikke vært ute av huset vårt siden dette startet, kan telle det på en hånd.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 09:34   #390
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.609
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg sosialiserer med kjæresten, selv om vi ikke bor i samme husstand. Vi holder oss inne og er nøye på å begrense omgang med andre, men det er klart vi får mange kontaktpunkter. Vi er begge friske, det er en forutsetning.

Faste partnere er uansett innafor leste jeg et eller annet sted fra offisielt hold.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 09:43   #391
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

I dag har svigers invitert oss til hagen deres for å spise kake. Vi svarte at vi heller vil gå en tur sammen, men det vil ikke de, da de mener det er for mange ute og går.... Vi mener da at vi kan komme og la være å spise, men det klarte selvfølgelig ikke svigermor å svelge. Jeg kjenner jeg er sliten av besteforeldre som maser... hva gjør man med sånt?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 09:55   #392
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.064
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Det er vel ikke noen risiko i å spise kake i hagen? Med litt ekstra forsiktighet mtp servering og sånt?

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:04   #393
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det er vel ikke noen risiko i å spise kake i hagen? Med litt ekstra forsiktighet mtp servering og sånt?

Blir det ikke veldig rørete ift servering? Hvis vi skal spise av bestikk og service som svigers har tatt i? Og kake de har tatt på?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:05   #394
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

I dag har svigers invitert oss til hagen deres for å spise kake. Vi svarte at vi heller vil gå en tur sammen, men det vil ikke de, da de mener det er for mange ute og går.... Vi mener da at vi kan komme og la være å spise, men det klarte selvfølgelig ikke svigermor å svelge. Jeg kjenner jeg er sliten av besteforeldre som maser... hva gjør man med sånt?

Takk ja, hold avstand og kos dere.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:06   #395
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.838
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Blir det ikke veldig rørete ift servering? Hvis vi skal spise av bestikk og service som svigers har tatt i? Og kake de har tatt på?

Si at dere tar med eget bestikk og tallerker. Det er vel begrenset hvor mye de har tatt på en kake? Jeg tror jeg lett hadde takket ja til en sånn invitasjon.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:06   #396
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.488
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Blir det ikke veldig rørete ift servering? Hvis vi skal spise av bestikk og service som svigers har tatt i? Og kake de har tatt på?

Ta med eget i så fall.

Min sønn skal sove i hengekøye i natt i skogen med to venner og en mor. Hun skal steke pannekaker. Tenker det går fint.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:08   #397
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

I dag har svigers invitert oss til hagen deres for å spise kake. Vi svarte at vi heller vil gå en tur sammen, men det vil ikke de, da de mener det er for mange ute og går.... Vi mener da at vi kan komme og la være å spise, men det klarte selvfølgelig ikke svigermor å svelge. Jeg kjenner jeg er sliten av besteforeldre som maser... hva gjør man med sånt?

Er i besteforeldrene kontakt med mange folk, og du er redd for at dere vil bli smittet av dem via kake?

I følge Mattilsynet er smitte via mat lite sannsynlig.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:10   #398
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.064
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Blir det ikke veldig rørete ift servering? Hvis vi skal spise av bestikk og service som svigers har tatt i? Og kake de har tatt på?

Hvis vi forutsetter at svigers vasker hender når de lager mat, og at alle på besøk vasker seg eller spriter hender, tenker jeg det er innafor. En person kan jo skjære opp og legge på tallerkner, så kan folk hente seg en og en? Det er vel besteforeldrene som primært skal beskyttes, så vil tro det er bedre at dere spiser hos dem enn omvendt? Har ikke gjort dette i praksis selv altså, men kan ikke se at det skal være helt umulig å få til på en sikker måte.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:12   #399
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Dette er vanskelig synes jeg.
Ungene har hatt fint lite kontakt med venner bortsett fra på sosiale medier.
Men, de bor i to hus, allerede der er det jo en "fallgruve".
Jeg jobber i bhg og har jobbet hele tiden. Så dermed har vi egentlig mye sosial kontakt. Jeg regner jo med at om ikke allerede har vært syke (ingen symptomer) så blir vi vel syke.
Utenom jobb og barn som bytter bosted så har jeg møtt svært få, og da har det vært en gåtur ute, min søster en gang og en venn.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-20, 10:15   #400
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.072
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Retningslinjer for sosialt samvær nå

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Si at dere tar med eget bestikk og tallerker. Det er vel begrenset hvor mye de har tatt på en kake? Jeg tror jeg lett hadde takket ja til en sånn invitasjon.

Ta med eige bestikk, kopper ikkje minst, og tallerkner ja. Eg hadde sagt ha til det.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no