Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The Handmaid’s Tale

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-19, 21:14   #121
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg skjønte jo hele tiden at The Waterfords ble lurt inn i Canada. Men hvorfor skjønte de det ikke selv? Ellers er jo serien strålende som alltid. Og valget av musikk! Hele Cloudbursting, jo

Ble de lurt da? Det var vel bare mr Waterford som ble lurt?
Serena flytter til Canada og prøver å bli en del av Hollys liv.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-19, 22:23   #122
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Ja, jeg lurte litt på hennes rolle i det hele. Jeg husket nemlig ikke helt hva Mr. Tullo sa og ga til henne den siste gangen de møttes. Men hun har jo alltid tidligere endt med å være lojal. Men som Mr. Lawrence sa: «Vi hadde ikke regnet med morskjærligheten. Stor tabbe.»

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-19, 22:36   #123
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Dere snakker for ordens skyld om episode 11, ikke 10. Jeg finner den ikke på HBO!!

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-19, 22:37   #124
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det henger ikke på greip. De er så nøye med å fôre opp handmaidsene med melkeprodukter og kjøtt for fruktbarheten (jmfr. kolesterolproblemet til Emily), og så vandrer de rundt med gjenstiftet munn? Da gir jo faktisk tungekuttingen i sesong 1 mer mening, for man ville fremdeles kunne tygge mat.

Sant!?! For dumt ... Evt kappe stemmebåndet .. Og hvorfor la handmaidsa løpe rundt i byen dessuten? Husarrest, fotlenke ...

Og hele vinglnglen med Nicole. WTF. Man kunne fint ha hoppet over episode 6 til 10 (jeg gadd ikke se 09 og 10 ..)

Typisk HBO-serie som roter det til fordi serien skal skrives av 100 personer i parallell som ikke snakker med hverandre.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-19, 22:59   #125
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Helt klart den svakeste sesongen til nå, men jeg synes det er spennende likevel.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 08:29   #126
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Dere snakker for ordens skyld om episode 11, ikke 10. Jeg finner den ikke på HBO!!

Ahh.. ja. Episode 11 - Liars.
Jeg må innrømme at jeg syns en del av de tidligere episodene har vært litt treige. Men jeg syns likevel at serien står seg godt med å bygge opp under desperasjonen og smerten. Og nå, den siste episoden. Herregud, den er jo bare fullstappet med hendelser.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 12:42   #127
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg skjønte jo hele tiden at The Waterfords ble lurt inn i Canada. Men hvorfor skjønte de det ikke selv?

Jeg tenker at det er Serena som lurer Fred inn i Canada sammen med Tuello. Var usikker, men håpet det da jeg så episoden i går, men da jeg så hva som skjedde ble jeg sikker på at det var som jeg håpet. Så episoden en gang til nå i dag for å kunne se Serenas oppførsel i klart lys og nyte det.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 12:48   #128
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg tenker at det er Serena som lurer Fred inn i Canada sammen med Tuello. Var usikker, men håpet det da jeg så episoden i går, men da jeg så hva som skjedde ble jeg sikker på at det var som jeg håpet. Så episoden en gang til nå i dag for å kunne se Serenas oppførsel i klart lys og nyte det.

Ja, jeg var usikker mens det sto på, men i ettertid er det lett å se at det var det som skjedde. Men når snudde Serena da, tror dere?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 12:51   #129
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Ja, jeg var usikker mens det sto på, men i ettertid er det lett å se at det var det som skjedde. Men når snudde Serena da, tror dere?

Hele sesongen har jo vært preget av at Serena har vært sint, fortvilt og nærmest desperat etter å få "datteren" tilbake. Jeg tror det snudde når hun nok en gang prøvde å ta det opp med Fred om at nå har hun vært tålmodig i månedsvis og ingenting fører frem.

Må nå blander jeg litt. Fred ble ført bort i kanadisk bil, mens Serena satte seg inn i en amerikansk? Eller var det omvendt?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 13:02   #130
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Jeg tror hun startet å snu da hun hilste på Nichole, i vanlige klær i Canada. Hun møtte jo Tuello under det første besøket i Canada, og så var det han som møtte henne igjen da hun fikk møte Nichole. Hun fikk kjenne på friheten utenfor det strenge regimet, med vanlige klær etc. Dessuten tror jeg det at hun fikk kappet av fingeren for å ha lest fra bibelen og fikk avslag på forslaget om at jenter skal få lov til å lese i Gilead også har bidratt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 14:31   #131
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Ja, jeg ser jo at det har bygget seg opp, men hun har jo hele tiden endt opp med å velge troen og ektemannen. Så jeg lurte på om det bare ble for mye for henne til slutt, eller om vi kan peke på én hendelse og si at den var den utløsende faktoren.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 17:11   #132
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Ikke som jeg kan komme på nå. Jeg synes det virker som om hun har gått fram og tilbake. Kanskje hvis man ser på de siste episodene så kan det være at det er noe som kan virke som var den utløsende faktoren, sånn in hindsight?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 21:10   #133
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Bra oppklaring. Jeg synes hun så litt for tilfreds ut og stusset på at de ble skilt i to biler.
Har han ikke blitt veldig maktsyk? Og så har han en gang etter June. Serena føler jo det. Spent på fortsettelsen. 😊

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 21:37   #134
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Det tok seg opp i episode 11, heldigvis.

Jeg er forundret over alle som snakker om en sterk karakterutvikling hos June denne sesongen. Hun har jo vært like sta, egenrådig og bestemt hele serien.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 22:34   #135
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Jeg synes vel at vi har sett andre sider ved June i denne sesongen, mer sårbare sider. Som da det tørna for henne på sykehuset og nå etter at hun drepte kommandanten og ble helt lammet. Sterk har hun vært i alle sesongene synes jeg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 22:38   #136
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Bra oppklaring. Jeg synes hun så litt for tilfreds ut og stusset på at de ble skilt i to biler.
Har han ikke blitt veldig maktsyk? Og så har han en gang etter June. Serena føler jo det. Spent på fortsettelsen. 😊

Jeg synes de bygget opp til arrestasjonen veldig bra, i situasjonene på reisen der Serena både nærmet seg Fred og utfordret ham, og han var så varm mot henne, unnskyldte at hun måtte ofre så mye av det hun likte i Gilead, lot henne kjøre bil, sa at alt han egentlig trengte var henne, ikke makten. Det holdt meg på pinebenken og lot meg lure på om hun ville forråde ham eller om det faktisk var slik at de skulle forhandle om Nichole.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-19, 23:18   #137
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Jeg gleder meg til sesong 4!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:17   #138
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Var dette siste episode??



Det var et øyeblikk der de snakket sammen ute, der han innrømmet at han vet at han ikke er fruktbar, og det betyr jo også at han vet at han helt sikkert ikke er Nicholes far. Vet ikke om det betød noe for for beslutningen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:24   #139
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Det er to episoder igjen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-19, 09:24   #140
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The Handmaid’s Tale

Puh!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no