Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bytte filplassering (TVtorrents)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 11:35   #1
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Bytte filplassering (TVtorrents)

Jeg må laste alt jeg har lastet ned fra Tvtorrents over på en ekstern harddisk, men hvordan forandrer jeg plassering i forholdtil TV torrents??
Er det nok at jeg går inn på innstillinger og retter der inne, i forhold til mapper(da snakker jeg om Utorrent) eller er det andre ting jeg må gjøre?

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 11:50   #2
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte filplassering(Tvtorrenst)

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener. Skal du endre plassering for filer som er aktive og ligger til opplasting? Eller skal du gjøre den eksterne harddisken til standard filplassering for fremtidig nedlastede filer? Eller noe helt annet?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 11:53   #3
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Bytte filplassering(Tvtorrenst)

Jeg skal gjøre begge deler.
Flytte eksiterende filer over på ekstern harddisk og sørge for at fremtidige filer blir lastet rett over til den.
det siste har jeg skjønt, men er usikker på om det er nok å endre innstillinger på utorrent og flytte de eksisterende filene til ekstern harddisk. Vil de fortsatt være åpne for opplasting da? Prøvde å flytte en fil engang før, da skjærte det hele seg skjønner du.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 12:01   #4
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte filplassering(Tvtorrenst)

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Jeg skal gjøre begge deler.
Flytte eksiterende filer over på ekstern harddisk og sørge for at fremtidige filer blir lastet rett over til den.
det siste har jeg skjønt, men er usikker på om det er nok å endre innstillinger på utorrent og flytte de eksisterende filene til ekstern harddisk. Vil de fortsatt være åpne for opplasting da? Prøvde å flytte en fil engang før, da skjærte det hele seg skjønner du.

Nei.
Du må.. skal vi se... Og jeg som er så god på å forklare...
Det er to måter å gjøre det på.

1. Du sletter alle torrentene fra µ-torrent og legger dem til på nytt med den nye filplaseringen.

2. Du høyreklikker på hver torrent og velger "Advanced" og så "Set Download Location" og velger den nye plasseringen av filen.

For begge disse alternativene så skal det i noen få sekunder stå "Rechecking" eller noe sånn i statusbaren til filen. Hvis den da ikke setter seg til 100% har noe gått galt og du må begynne på nytt, for å unngå å laste ned filen på nytt.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 12:17   #5
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Bytte filplassering(Tvtorrents)

Tusen hjertelig takk. da skal jeg prøve dette.
Har allerede fjernet en del fra utorrenten, så da skal jeg prøve å legge de inn på nytt.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no