Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-08, 20:05   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Som en flittig bloggleser har jeg et lite ønske:
Kan ikke det øverste blogginnlegget, aka " Tilfeldig utvalgt blogginnlegg" heller vise det siste blogginnlegget? Det er så kjedelig med hauggamle blogginnlegg. Eller er dette ment som en ekstra sjanse til å stifte bekjentskap med "gamle klassikere"? Går det kanskje an å bruke plassen til å vise "beste innlegg" basert på "Ranger dette innlegget" -funksjonen?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:06   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Jeg har tenkt på det samme. Jeg fikk se et innlegg en dag og tenkte "dette stemmer da ikke" og fikk deretter se at innlegget var fra november.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:08   #3
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Er det virkelig noen som bruker ranger-funksjonen på blogginnlegg? (Jeg skullet rigget en poll, men jeg er altfor opptatt med å drikke vin).

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:26   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er det virkelig noen som bruker ranger-funksjonen på blogginnlegg? (Jeg skullet rigget en poll, men jeg er altfor opptatt med å drikke vin).



"Er det noen som bruker tagging av tråder?" Det kunne vært spørsmålet for noen uker siden. If you build it, they will come ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:29   #5
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er det virkelig noen som bruker ranger-funksjonen på blogginnlegg? (Jeg skullet rigget en poll, men jeg er altfor opptatt med å drikke vin).

Skål , - sjenker i et glass her selv.
Avspåring delux.


Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:30   #6
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Forresten enig - siste innlegg kunne vært noe.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:31   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.



"Er det noen som bruker tagging av tråder?" Det kunne vært spørsmålet for noen uker siden. If you build it, they will come ...

Men atte, jeg er virkelig nysgjerrig. Jeg er ikke motstander av muligheten for å rangere, jeg bare lurer på om det er noen som faktisk husker å rangere. Funksjonaliteten har vært der siden vi fikk blogger her inne, men fortsatt er det ingen vits i å velge sortering etter "beste blogger" eller "beste innlegg":

Sitat:

There are not any entries with enough ratings to display. Start rating the blogs that you visit by clicking on 'Rating' in the upper right corner of the entry. In no time at all, your ratings will help establish this list.

Hm, der var det forresten en engelsk tekst, HP.


Sist redigert av torsk : 08-03-08 kl 20:44.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:34   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Men atte, jeg er virkelig nysgjerrig. Jeg er ikke motstander av muligheten for å rangere, jeg bare lurer på om det er noen som faktisk husker å rangere.

Jeg tror ikke det blir å ta av. Grunnen til jeg tror det er at det er muligheter for å rangere tråder også, og dette er lite i bruk. Den som lever får se. (En skikkelig glad-uttrykk, det der. )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:39   #9
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Hm, hvorfor har innlegget mitt (#7) fått en tommel opp på seg? Kan man rangere enkeltinnlegg også? :lete:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:42   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm, hvorfor har innlegget mitt (#7) fått en tommel opp på seg? Kan man rangere enkeltinnlegg også? :lete:

Det trodde ikke jeg. Jeg røper vel neppe en statshemmelighet når jeg sier at det er jeg som har gitt denne tråden fem stjerner.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:43   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel ned

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm, hvorfor har innlegget mitt (#7) fått en tommel opp på seg? Kan man rangere enkeltinnlegg også? :lete:

Innleggsikoner ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:45   #12
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Innleggsikoner ...

Ah, jeg har kløna borti dem, ja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 20:46   #13
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ah, jeg har kløna borti dem, ja.

Fiskesuppe .. Godt sammen med rødvin, har jeg hørt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 21:12   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Tilfeldig utvalgt blogginnlegg" heller vise det siste blogginnlegget?


Da kan man jo risikere at den prøver å vise en blogg som er lukket, vel?
Den viser bare tilfeldige innlegg fra de åpne bloggene.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 21:13   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.


Da kan man jo risikere at den prøver å vise en blogg som er lukket, vel?
Den viser bare tilfeldige innlegg fra de åpne bloggene.

Kan den ikke vise siste innlagte åpne blogginnlegg?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 21:17   #16
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Dere får leve med den tilfeldige intill videre, jeg har ikke så mange innstillinger å velge i, dessverre. Jeg er ikke fornøyd med den siden selv, så en ny, egenutviklet en kommer kanskje en gang.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 21:19   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.476
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

For en snusket og søt tagging. Prøver du å fortelle oss noe HP?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 21:42   #18
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Opprinnelig lagt inn av him, her.

For en snusket og søt tagging. Prøver du å fortelle oss noe HP?

Det er ikke meg som har tagget, men den er jo riktig da.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 03:11   #19
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilfeldig utvalgt blogginnlegg

Jeg synes det er helt er greit med tilfeldige (også gamle ) blogginnlegg, jeg...

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
blogg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no