Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-14, 08:46   #41
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Bytter møbler veldig sjelden, jeg har vokst opp med en mor som er dronningen av gjenbruk, og har nok blitt veldig påvirket av det. Så mitt hus er fylt opp av arvegods og ting kjøpt brukt. Spisestue er arvet av besteforeldre, den er veldig solid og holder nok ut min levetid, jeg tror jeg skal trekke om stolene snart. I stuen har jeg funkismøbler i nydelig flammebjørk, arvet fra mormor, samt en gammel himmelseng jeg fikk til bryllupet av mine foreldre, den er helt nydelig. Har også kjøpt lamper/lysekroner på loppemarked og bruktbutikker og fått dem modernisert. Kommer nok til å kjøpe ny seng etterhvert, og også sofaer, men da kommer jeg til å gå for noe tidløst som holder i mange år.

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 09:18   #42
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Jeg skifter ikke ut før noe er ødelagt, eller så stygt/slitt at jeg virkelig er fullstendig møkk lei. Sofaen er fra 2003, jeg har vært veldig lei den siden 2010, og kjøper ny i forbindelse med flytting nå. Furusenga fra IKEA i 1997 kvitter jeg meg også med i samme anledning, den bråker som et vilt dyr om man gjør noe annet enn å sove i den. Ellers prøver jeg å huske når jeg kvittet meg med et møbel...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 09:24   #43
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi kjøper heller ikke mye nytt. Vi flyttet fra liten leilighet til hus for tre år siden, og da måtte vi nødvendigvis kjøpe litt, f.eks større spisebord (det vi hadde var bittelite og snekret av min bestefar i 1939). Sofaen ble også byttet ut etterhvert ettersom det begynte å bli trangt for oss alle i den. Men den gamle har fått nytt liv på kjellerstua. Vi har bare arvede gulvtepper på stua (dvs to stykker) - jeg gidder virkelig ikke bruke penger på nye gulvtepper med småunger i hus. De ser helt greie ut, men ikke mer enn det. Kjøper litt brukt innimellom.

Vi bytter ikke ut bare for å bytte ut, vi gjør det stort sett kun fordi det vi allerede har er utslitt eller rett og slett ikke er funksjonelt lenger. Neste på lista nå er ny seng, den vi har er virkelig utrolig kjip og jeg storgleder meg til å få nye madrasser og hive ut det vaklevorne skaberakket vi har av en seng.

Fremover nå må vi kjøpe inn en del nye oppbevaringsløsninger for garderobe og gang, og vi trenger virkelig nye spisestuestoler. Beslutningsvegring angående det her også, men det skyldes først og fremst at jeg kjøpte seks stoler på loppis for et par år siden som jeg ennå ikke har fått pusset opp (for det trengs). SÅ jeg må få rumpa i gir til sommeren og pusse dem opp slik at vi får "nye" stoler.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 09:30   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Sjelden. Den ene lenestolen i stua har vi hatt siden vi flyttet sammen for 15 år siden. Den andre i har stått der i ti år. Kjøkkenbordet har vi også hatt i ti år. Sofaen bare i noen få år, men den forrige var fryktelig slitt og stygg etter småbarnsperioden og jeg orket rett og slett ikke å se på den lenger. Sengen vår har vi hatt i 14 år, men den vurderer vi å skifte ut, siden den bærer tydelig preg av at noen har ligget i den hver natt i fjorten år... Det finnes helt sikkert folk som er flinkere til å bevare tingene og ikke kjøpe så mye nytt som vi er, men når jeg sammenligner med folk i min omgangskrets, er nok vi en av familiene som skifter møbler/interiør sjeldnest.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 09:56   #45
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Veldig sjelden.

Vi har vel knapt kjøpt et møbel, bortsett fra spisebordet. Resten har vi fått.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 09:56   #46
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Jo, senga vår har vi kjøpt. Den er vel 13 år gammel.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 11:19   #47
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi kjøpte ny sofa da vi flyttet inn i den leiligheten vi bor nå, den gamle sofaen var falmet og upraktisk i forhold til planløsningen. Ellers har jeg ikke for vane å skifte ut møbler. Vi har en del arvemøbler som begynner å bli rimelig slitt, f.eks noen biedermeyerstoler i flammebjerk til spisestuen. Men de tenker jeg å pusse opp og stoppe om. Da vi flyttet malte jeg de brunbeisede billyhyllene våre i en lys blå farge, og de ble som nye.
Det eneste jeg gjerne skulle ha byttet ut er salongbordet, da det er litt i største laget. Men det sitter langt inne så lenge det bordet vi har er fullt brukbart.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 12:46   #48
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.406
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi bytter møbler når de er ødelagte eller ikke lenger fungerer for vår bruk. Det har med både økonomi og interesse å gjøre.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 12:50   #49
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når ting er ubrukelige, da blir de erstattet gjerne med noe pent brukt fra andre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-14, 12:53   #50
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Ikke ofte i alle fall.
Sofaen er 3 år gammel tror jeg. Vi kjøper ny når ungene blir litt større.
Ellers er det jo mest ungene som får nytt, ettersom de vokser.

Vi kjøper ikke nytt bare for å kjøpe.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:10   #51
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi har de siste årene gradvis byttet ut møblene vi kjøpte som studenter, og har da investert i tidløse kvalitetsmøbler som vi nok kommer til å ha i mange, mange år. I tillegg har vi spedd på med nye eller arvede møbler de to gangene vi har flyttet til større boliger.

Geitrams er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:48   #52
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi kjøpte så å si alt vi har av møbler etter at vi flyttet hit i 1997. Det eneste vi har byttet ut siden da er spisestuestolene, fordi flere av de gamle gikk i stykker, og den drøyt førti år gamle sofaen, som vi ikke orket å spandere omtrekking og re-stopping og i det hele tatt total overhaling av. Vi er ikke spesielt sparsommelige av oss, men akkurat når det gjelder møbler har vi ikke valgt å bruke penger på å bytte dem ut. (Spør om hvor ofte vi bytter datamaskiner, iDingser, TV og slikt i stedet en gang. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-14, 23:57   #53
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.979
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Når de gamle blir ødelagte.

Nei nei, det kan da repareres lissom, der er vi

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så sjelden som mulig. Vi kjøper møbler av god kvalitet og foretrekker tidløs design fremfor mote. Sofaen kjøpte vi i 2001, og den tenker jeg fortsatt på som ganske ny. Jeg håper å kunne ha den i minst 10 år til.

Vi har en tendens til å handle først når vi finner nettopp det vi tenker oss. Fordi vi begge hater å kjøpe noe som helst, sørger vi for at særlig funksjonalitet og kvalitet er det vi har sett for oss.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Sofaen min kjøpte jeg i 2008, den forrige kjøpte jeg i 1986. Så bytter ikke ofte, nei.

Vi kjøpte toseter og treseter billig skinnsofa på IKEA i 1986. Litt slitt utseende, men fortsatt veldig god å sitte i og dermed helt uaktuelt å bytte ut.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Spisestolene våre er virkelig overmodne for utskifting, og der er det ren beslutningsvegring som gjør at vi ikke får skiftet.

Den kjenner jeg igjen. Våre kan egentlig ikke repareres mer og begynner å bli vaklevorne å sitte i. Kan komme av at samtlige er mer enn femti år gamle.

Vi bytter sjeldent ut møbler fordi det sjeldent trengs, men jeg har akkurat kjøpt nytt pultunderstell til meg selv, sånn heve/senkegreie. Eldste (22) manglet understell til sin pultplate så bortkastet var det ikke.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 00:46   #54
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Når jeg gjør kupp på brukten bytter vi ut. Eller når jeg går kloa i et dødsbo. #skrotnisse

(Men bytte ut er feil, jeg supplerer.)

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 07:52   #55
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.361
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Svært sjelden, og uansett ikke før møblene begynner å bli slitne. Vi satser på kvalitet og tidløshet de gangene vi kjøper noe nytt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 07:58   #56
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Da vi bodde i Oslo byttet vi mer, fordi vi flyttet mer og måtte innrede etter hva som fikk plass i leiligheten. Men etter at vi flyttet til hus er det mer stabilt. Vi har mye gamle arvemøbler, litt IKEA og noen dyrere ting som vi sparer opp til.

Den første sofaen min var en gammel sak som stod på låven til pappa. Da jeg og mannen flyttet sammen kjøpte vi en billig treseter som vi byttet ut da vi kjøpte hjørnesofa. Søsteren min overtok den og når de kjøpte ny sofa fikk vi den tilbake til å bruke i tv-stua. Da hadde den stått i intet mindre enn 7 forskjellige leiligheter.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 10:09   #57
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.863
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi bruker lite penger på møbler og interiør. Sofaen og spisebordet er fra 2008. Stuebordet er fra 2001, det skulle gjerne vært byttet men finner ikke noe bedre heller så da blir det værende.
Spisestuestolene kjøpte vi brukt.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 10:37   #58
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.419
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi bytter sjelden møbler, men for 2 år siden bygde vi om stue/ kjøkken og mistet en vegg og endret ganske mye, og da måtte vi bytte sofa og selge tv/oppbevaringsmøblet som krevde vegg. Og da byttet vi samtidig spisestue. Spisestuemøblene var forsåvidt moden for utbytting, siden de ble brukt daglig og fikk hard medfart av av småttiser som skulle lære å spise. Sofaen som ble solgt på Finn savner jeg fortsatt.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 10:43   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.888
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

De fleste møblene vi har nå kjøpte vi når vi flyttet inn i en tomannsbolig i 2001. Vi har lyst til å bytte ut sofa og spisebord, men det koster så mye så det skjer vel ikke med det første. (Vi drar heller på ferie enn å kjøpe ny sofa.)

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-14, 11:09   #60
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte skifter dere ut møbler?

Vi byttet ut litt av mine slitte Ikeamøbler med nye Ikeamøbler da vi flyttet i 2012, og kjøpte en del nytt i samme anledning siden vi flyttet fra 57 til 155 kvadrat. Nå blir det nok en stund til neste gang. Vi skal bytte kjøkken etterhvert, det er lite funksjonelt og slitt i tillegg til at vi ikke liker stilen så godt. Det blir nok ikke i år.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no