Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

"Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 15:36   #61
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men, men, men... Nå kom nummeret mitt fram som alternativ. Jeg har forsøkt det samme jevnlig i flere måneder, men bare gitt opp, og vips! Nå kunne jeg velge telefonnummeret mitt. Mystisk! Dette er veldig mystisk!

Det tar noen sekunder før mobilnummeret dukker opp som alternativ, skjer vel noe magi i bakgrunnen der som sjekker hvilket nummer telefonen har.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 15:48   #62
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Lurer på hvor mange som er dødelig fornærmet på meg, men som ikke sier noe?

:nervøs:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 19:31   #63
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Lurer på hvor mange som er dødelig fornærmet på meg, men som ikke sier noe?

:nervøs:

Da må du legge ut en lang og forklarende status på Facebook vettu, så blir alle så kosemozeklemzete og blide igjen! :hjærtesmilefjæs:

Priser meg lykkelig for gammel og treig telefon som bare gjør det jeg vil den skal gjøre!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 19:46   #64
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Kanskje du bør sjekke mailen da, hvis det er der meldingene har havnet? :har ikke peiling:

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 20:37   #65
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Takk for forklaring. Då skal eg sjå om eg og får til å skru av dette tullet.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De som ikke får meldingene mine, har ofte sendt fra mailen sin, facebook eller liknende, så når jeg svarer går meldingen dit, framfor til telefonnummret. Harriet, kan du ikke se på innstillingene dine hva du sender i fra?

Eg har aldri sendt meldingar frå mail eller facebook, likevel får eg random meldingar i facebookinnboksen min. Dei er ikkje synlege frå mobil, kun frå facebook på nett, så det tar fort litt tid før eg finn dei. Korleis er dette blitt aktivert?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Lurer på hvor mange som er dødelig fornærmet på meg, men som ikke sier noe?

:nervøs:

Eg har slutta å bli dødelig fornærma på iPhonebrukarar, etter at eg nesten gjekk glipp av bursdagsfeiringa til svogeren min.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 22:34   #66
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Ingenting i noen innbokser. Merkelig.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 22:53   #67
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Jeg forstår ikke hvordan man sender sms fra Facebook? :domm:

Men jeg har observert at noen sender fra mailen sin og ikke nummert sitt på iMessage. Aner ikke hva jeg gjør selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 22:58   #68
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Polyanna gir tech-support, nå står ikke verden til påske.

Hun har ikke svart på min SMS ikveld, så hun driver nok å øver seg med innstillinger og kontrollpanel og annen risikosport på meldingsfronten nyheter frykter jeg.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 23:12   #69
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.140
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer



Så på Forbrytelsen, kunne ikke gå fra.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 23:34   #70
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Jeg studerte mikroprosessorteknikk i sin tid, og noe av det vi lærte om feilsøking var at man av og til bare måtte skru av maskinen og be en stille bønn før man skrudde på igjen.

Mens jeg har lært å slå av og telle til ti (sekunder) før man skrur på igjen. Men så er jeg ateist også da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 23:40   #71
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Shut up, and reboot.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 00:25   #72
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg forstår ikke hvordan man sender sms fra Facebook? :domm:

Men jeg har observert at noen sender fra mailen sin og ikke nummert sitt på iMessage. Aner ikke hva jeg gjør selv.

Eg veit ikkj eg heller, eg har bare plutseleg funne meldingar under "annet" i innboksen på face.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 08:08   #73
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg veit ikkj eg heller, eg har bare plutseleg funne meldingar under "annet" i innboksen på face.

Jeg og. Regner nesten med det er dit mine som ikke har kommet frem har blitt sendt og. Han ene hadde ikke imessage, men kontakten hans var av en eller annen grunn linket mot facebook.


Sist redigert av dharma : 11-12-12 kl 08:28.
dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 08:21   #74
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Jeg hadde ikke noe sånt under " annet".

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 08:24   #75
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Innstillinger - Meldinger - Send og motta. Velg bare mobilnummeret ditt.

Jeg har flere e-postadresser også, men har valgt at nye samtaler startes fra mobilnummeret også på Mac og iPad. Veldig praktisk å kunne svare på SMS/iMessage direkte fra Macen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 09:34   #76
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Mens jeg har lært å slå av og telle til ti (sekunder) før man skrur på igjen. Men så er jeg ateist også da.

Læreren min var tydeligvis ikke ateist, men jeg pleier ikke be Fader Vår når jeg restarter pc-en akkurat.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 11:46   #77
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.041
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Innstillinger - Meldinger - Send og motta. Velg bare mobilnummeret ditt.

Jeg kan kun velge mailadressen, mobilnummeret er grået ut og kan ikke velges. Jammen?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 11:57   #78
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg kan kun velge mailadressen, mobilnummeret er grået ut og kan ikke velges. Jammen?

Ligger telefonnummeret ditt under telefonnumre i AppleID-kontoen? Hvis ikke, prøv å legge det til der. https://appleid.apple.com/cgi-bin/We...localang=no_NO

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 12:05   #79
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.041
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Det så feil ut. Skal det stå 00 i landkode og 47 i den andre boksen? Får bare feilmeldinger, men når jeg skrev det sånn gikk det igjennom.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-12, 12:11   #80
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Er du sint på meg?" SMS'er som ikke kommer

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Det så feil ut. Skal det stå 00 i landkode og 47 i den andre boksen? Får bare feilmeldinger, men når jeg skrev det sånn gikk det igjennom.

Jeg har 47 i landkode, og - i boksen for retningsnummer. Burde funke med ingenting i boksen for retningsnummer, men jeg vil ikke endre på det som ligger inne på min bare for å teste.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no