Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-07, 21:34   #21
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:53.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:35   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg tror ikke jeg skjønner forskjellen. Hvis nøyaktig de samme menneskene hadde kommet til 17. mai-lunsj, ville det vært annerledes med vinservering da? Er det bursdagsbarnet du tenker på, at han bør slippe at vi drikker alkohol når han feires?

Barneselskaper bør skje på barnas premisser. Så lenge du ikke ville servert barnet alkohol, er det heller ikke nødvendig å være så fin på det at du må gi de voksne alkohol.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:36   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Jamen det er forskjell på barn og voksne, og det vet jo barn godt. De vet at voksne liker vin og synes rødbrus er ekkelt. Og at de selv slipper å spise dijon-sennep på pølsene selv om de voksne liker det.

Eller skal de voksne måtte spise helt identisk barnemeny også bare fordi det er et BARNE-selskap?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:36   #24
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:53.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:36   #25
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.


(Er det forresten noen som vet om Pascal lager tarte fraise til mange personer?)

Jeg vet ikke med Pascal, men Kristines franske fristelser som jo er i samme sjangeren har i hvertfall jordbærterter http://www.kristines.no/produkter.htm

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:37   #26
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller skal de voksne måtte spise helt identisk barnemeny også bare fordi det er et BARNE-selskap?

Selvsagt. Et barneselskap betyr ikke at man serverer mat spesiallaget for barn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:38   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Null dijon-sennep altså. Og langpannekake til alle, enten de vil eller ei.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:41   #28
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Null dijon-sennep altså. Og langpannekake til alle, enten de vil eller ei.

Jeg lager sjelden langpannekake. Ostekake og gulrotkake blir ofte med, skikkelig gode er de også.

Om du ikke kan spise mat uten dijon-sennep, så er det vel litt synd på deg. Men du kan få litt æshkupp.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:44   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Jeg er ikke fra Oslo, men jeg hadde blitt glad for et glass rosévin, jeg. Jeg vet ikke om jeg hadde servert det selv, det har jeg i grunnen ikke reflektert over. Jeg ville ikke servert det til foreldre til barnehagevenner som bare var med barna sine, men dersom det var et selskap for våre venner og deres barn, stiller saken seg annerledes.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:44   #30
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg må for øvrig legge til at jeg ikke ville kommet på å servere vin til voksne dersom dette var en barnebursdag hvor alle barna i barnehagen var invitert, hvor de voksne ikke var venner av oss. Dette er ikke tilfellet i denne bursdagen.

Vel, da er ikke dette det som jeg betegner som en barnebursdag, heller. Uttrykket barnebursdag her hvor jeg bor er en betegnelse på at det er barna som er innvitert, dere har jo innvitert både voksne og barn - og da er det jo mer rimelig at dere også behandler de voksne som gjester.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:47   #31
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er dette et Oslo-fenomen? Det ser nemlig ut til at det er vi som bor i Oslo som er mest komfortable med vin i slike anledninger.

Det kan godt være det. Jeg ville ihvertfall ikke løftet ett øyebryn. Vi var i en uformell vennesammenkomst for ett par uker siden, hvor barn og voksne var invitert til middag kl. 17 på en helt alminnelig tirsdag. Det ble servert pasta til store og små, og de voksne som ikke kjørte eller var gravide drakk Chablis til maten. Hadde ikke falt meg inn at noen kunne reagert negativt på det, selv om anledningen hadde vært ett av barnas bursdag.


Sist redigert av Koma : 17-06-07 kl 21:58.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:48   #32
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:52.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:48   #33
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Jeg har hatt voksenkaker og et glass med noe sprudlende i til mammaene som var med paa barnebursdagene da sönnen min ble 1, 2 og 3 aar. Da har vi skaalt for verdens beste mammaer (vi) og forövrig kost oss sammen med barna.

I aar var det skikkelig barnebesök uten mammaer. De fikk heller ingenting annet enn vann eller eplejuice da de kom for aa hente barna.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:52   #34
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Slettet.


Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 21:51.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:56   #35
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Skjønner. Da har jeg nok ordlagt meg feil her. Det er kun venner som er invitert, ingen "fremmede" voksne. Jeg skrev barnebursdag, fordi det er en toårsdag som er anledningen. Men de voksne er også gjester, så absolutt. Til neste år, når barnehagevennene blir invitert, blir det ikke alkoholservering. Det ville ikke føltes naturlig.

Det var saanne bursdager da jeg tilböd champis som nevnt over.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:58   #36
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Jeg ser ikke noe problem med ett glass vin til maten, anser det ikke som fyll. Jeg drikker knapt selv, men serverte champagne i barnedåp uansett.

Hvorfor alkohol kun skal drikkes (med måte) i skjul og hviskes om har jeg aldri forstått.

Når besteforeldre osv kommer på bursdager serveres det vin her.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 07:48   #37
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Jeg synes det ville vært hyggelig å få et glass vin i et selskap. Om det er i et barneselskap spiller ingen trille for meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 07:58   #38
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Hva med en god salat til de voksne? Med godt brød til. Eller salat til alle, i ulike skåler så barna får plukke selv.

Jeg har havnet i flere diskusjoner her inne rundt bruk av alkohol i ikke-typiske settinger og regner meg selv som liberal på punktet, men jeg hadde droppet vinen i den settingen du beskriver her. Både fordi jeg synes en bursdag for små barn er en veldig "barne-setting" med barna i fokus (selv hadde jeg ikke hatt lyst på vin da en gang), fordi det blir tidlig på dagen for alkohol, fordi jeg synes måltidet i barnebursdager går fort og ikke åpner for å kose seg særlig med hverken mat eller vin og fordi jeg generelt føler det litt "malplassert". Ikke at jeg føler det er så skrekkelig galt eller noe, det bare virker feil for meg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 07:59   #39
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er dette et Oslo-fenomen? Det ser nemlig ut til at det er vi som bor i Oslo som er mest komfortable med vin i slike anledninger.

Jeg må for øvrig legge til at jeg ikke ville kommet på å servere vin til voksne dersom dette var en barnebursdag hvor alle barna i barnehagen var invitert, hvor de voksne ikke var venner av oss. Dette er ikke tilfellet i denne bursdagen.

Jeg så dette litt sent. Dersom det er slik at det er de voksne som reelt sett er gjester slik at bursdagen like mye skal være for dem, synes jeg det er helt greit dersom du tror folk har lyst på det - gitt at du tenker at alle samles rundt bordet i en litt "langvarig" setting - jeg synes liksom ikke det er noe særlig hvis de voksne skvulper i seg vinen mens de samtidig veileder "halen på grisen".

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-07, 08:05   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Matservering (og alkohol?) til voksne i barnebursdag

Kan man servere kaffe kan man da servere et glass vin? Jeg hadde ikke reagert på vinservering. Jeg hadde takket nei om jeg var gravid, kjørte eller på slankekur, men bortsett fra det:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no