Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nigella i dag

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-07, 21:06   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nigella i dag

Noen som så Nigellas Kitchen i dag?

Nam, sier jeg bare -eller rettere sagt; ungene sa nam.

De potetene hun lagde har jeg min egen variant av. Skraper ut inneholdet fra de bakte potetene og moser de med eggeplomme, Jarlsberg, fløte, masse SMØR, salt og pepper.

Også den nydelige kyllingen da....

Skal testes ut en av dagene.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 21:08   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Jeg så bare deler av det, og for det meste slutten.
Det var nemlig noen her som ikke ville legge seg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 21:08   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Så det ikke. Hun lager masse nydelig, deilig mat, men jeg fikser ikke se på henne ha sex med alt sammen hele tiden.

Jeg tror jeg evt. bare får kjøpe en av kokebøkene hennes, så lenge det ikke er noen slikkebilder av henne der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 21:09   #4
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Så det ikke. Hun lager masse nydelig, deilig mat, men jeg fikser ikke se på henne ha sex med alt sammen hele tiden.

Jeg tror jeg evt. bare får kjøpe en av kokebøkene hennes, så lenge det ikke er noen slikkebilder av henne der.

Hun var slettes ikke så uapetittelig i dag som hun pleier å være.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 21:09   #5
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg så bare deler av det, og for det meste slutten.
Det var nemlig noen her som ikke ville legge seg.


Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 21:23   #6
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hun lager masse nydelig, deilig mat, men jeg fikser ikke se på henne ha sex med alt sammen hele tiden.

Nettopp det sliter jeg også med. Jeg får følelse av at det ikke egentlig er matprogram hun har lyst til å spille inn, for å si det sånn... Og da ender jeg opp med å skru av. Da hjelper det ikke at hun lager de nydeligste sjokoladeretter. Og det er kanskje like greit, sjokoman som jeg til tider kan være.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:17   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nigella i dag

Jeg så ikke på idag, men jeg har aldri fått assosiasjoner til sex av programmene hennes.

Tvert imot syns jeg det virker som hun virkelig nyter å lage mat.Skulle ønske jeg hadde litt av den lidenskapen når jeg skal lage mat. Heldigvis har jeg to menn i huset som elsker å lage mat.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:32   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

"Oh, ah, slikk, smatt, stønn, lukke øynene, kaste hodet bakover, oh, oh, smatt, slikk"

Nigella lager sjokkiskake.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:40   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

"Oh, ah, slikk, smatt, stønn, lukke øynene, kaste hodet bakover, oh, oh, smatt, slikk"

Nigella lager sjokkiskake.


Nigella er vel ekstra glad i sjokolade da.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:43   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nigella er vel ekstra glad i sjokolade da.

Jeg tviler ikke!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-07, 23:44   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Kommentar fra gubben når jeg sa at vi diskuterte Nigella;
"Åh, ja - sexy-Nigella jah!"

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 05:51   #12
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Kommentar fra gubben når jeg sa at vi diskuterte Nigella;
"Åh, ja - sexy-Nigella jah!"


Så fint at han sier det da. Hun har jo lagt på seg en del kan man si, og fint å høre at menn setter pris på litt former.

Mannen min synes også hun er en smule gristete, men det spørs om han ikke synes hun er litt småsexy også.


Sist redigert av Fruktflua : 13-06-07 kl 08:25.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 08:24   #13
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Nigella i dag

Så i går at hun samler på pepperkakeformer.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 09:05   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Det skal hun ha, hun er virkelig rålekker. Jeg syns hun er en type som kler litt kjøtt på beina. Tror ikke hun hadde vært på langt nær så pen hvis hun var tynn.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 09:08   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Nigella har kiloene veldig pent plassert. Enig i at det kan bli litt mye sleiking og stønning, men jeg liker programmene hennes likevel. Femåringen og jeg så sjokoladeepisoden sammen og koste oss veldig. Han ble sjokkert da hun tok med seg kakao med krem i senga, riktignok.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 09:12   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Gikk glipp av det! :sutrer: Går det i reprise?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 10:01   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

"Oh, ah, slikk, smatt, stønn, lukke øynene, kaste hodet bakover, oh, oh, smatt, slikk"

Nigella lager sjokkiskake.



Jeg får også helt spader av det, og disse tørre vitsene hun kommer med hvert 2. minutt. Jeg synes det er litt pinlig å se programmene hennes av og til, men jeg synes hun lager mye godt, så en kokebok hadde ikke vært dumt.

Jeg så det i går, hjemme hos svigers, og svigerfar liker henne ikke. Han satt hele tiden og kommenterte hvor uappetittelig alt var, og at hun brukte KETCHUP var jo nesten verre enn om hun hadde spyttet på maten (ja, han er italiener).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 10:10   #18
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nigella i dag

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.



, og at hun brukte KETCHUP var jo nesten verre enn om hun hadde spyttet på maten (ja, han er italiener).


Jeg så det i går, og tenkte jeg skulle lage de nuggetene i dag. Kanskje potetene også. Noen som vet om oppskriftene står på nrk sine sider?
Jeg har aldri lagt merke til stønningen hennes før, men nå som dere sier det

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 12:07   #19
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nigella i dag

Har aldri sett det tidligere, men i går sto tv`n på i bakgrunnen og oppmerksomheten min ble dratt dit. Tenkte prøve både potetene, kyllingen og salaten på St Hans aften da vi får gjester

Mandinog

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 12:12   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nigella i dag

http://www.nrk.no/mat/

Hvorfor ligger alle andre enn Nigella ute her?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no