Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 10:22   #1
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hvilken krem til Oreokake? *haster*

I dag er det sommerfest i barnehagen og jeg skal bake Oreokaka. Hvilken krem lønner det seg å lage nå som det er så varmt? Vanlig kremfløte har en tendens til å bli litt sur i smaken i varmen, blir Menkomelen også det, eller har den en annen holdbarhet, selv etter at den er pisket?
Og til slutt, hvilken av de to smaker best, uavhengig av varmen?

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 10:41   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Menkomel surner ikke like fort som fløte.

Jeg liker den best på banansplitt, men i kake har jeg ikke spist det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 10:56   #3
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Takk for svar, Desembermamma!
Sendte gubben ut for å kjøpe Menkomel, men de hadde ikke, så da blir det vanlig kremfløte.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 10:56   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

menkomel - helt klart.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 10:57   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

menkomel - helt klart.

Pokker, også. Her sitter jeg kun med kremfløte.
Ja, ja, neste gang får det bli Menkomel.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 11:00   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Menkomel har jeg ikke prøvd, men det er iallfall det hun som la ut oppskriften på NM har brukt i sin Oreo-kake.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 11:02   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Hjelp!!
Jeg har kun ekstra lett melk, kan jeg bruke det i moussen, evt. blande inn 1 dl fløte??
Herregud, for et surrehue jeg er om dagen. *skylder på allergi*

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 11:36   #8
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Menkomel

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 13:11   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hjelp!!
Jeg har kun ekstra lett melk, kan jeg bruke det i moussen, evt. blande inn 1 dl fløte??
Herregud, for et surrehue jeg er om dagen. *skylder på allergi*

Ja, jeg har laget det bare med lettmelk jeg - helt uten å skjemmes engang! Å ha i litt fløte er sikkert lurt. Og det GÅR bra med vanlig krem altså! - Kaken blir litt "bløtere", men du og du så god!!!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 13:19   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Jeg brukte den ekstra lette melka, uten fløte, satser på at det gikk greit. Kremen pisket jeg med en eggehvite, da blir den litt stivere.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 18:17   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Kaka ble en hit på sommerfesten!

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-07, 23:34   #12
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Kaka ble en hit på sommerfesten!

Kanskje jeg også skal bake den til sommerfesten neste onsdag? Den kan jeg i alle fall lage. Men tenkte at den kanskje ble litt liten å ha med på sommerfest? Men den er jo ganske drøy. Eller kansje jeg må bake to.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 07:09   #13
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kanskje jeg også skal bake den til sommerfesten neste onsdag? Den kan jeg i alle fall lage. Men tenkte at den kanskje ble litt liten å ha med på sommerfest? Men den er jo ganske drøy. Eller kansje jeg må bake to.

Hos oss bakte 2 fra hver avdeling, så det ble nok kaker. Men, det var ikke nok Oreokake.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 07:58   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hos oss bakte 2 fra hver avdeling, så det ble nok kaker. Men, det var ikke nok Oreokake.

På vår sommerfest skal alle gutteforeldrene ha med kake. Snakk om kakegilde da!!!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:36   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken krem til Oreokake? *haster*

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hos oss bakte 2 fra hver avdeling, så det ble nok kaker. Men, det var ikke nok Oreokake.

Det er to fra hver avdeling hos oss også som skal bake. Men det er ca. 16-20 barn på hver avdeling, så det blir jo en del om mange kommer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no