Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Peppes speltbunn-mix på Rema

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-07, 16:57   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Peppes speltbunn-mix på Rema

Fant en pose med Peppes speltbunn-mix på Rema i dag, og nå står den i ovnen.

De selger visstnok også pizzasausen sin, ostemixen og dressingen, men den fant jeg ikke der.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 17:03   #2
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peppes speltbunn-mix på Rema

Oiiii. Jeg skal kjøpe dette!! :lettreklameoffer:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 17:35   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peppes speltbunn-mix på Rema

FANTASTISK god! Sitter og spiser et stort stykke nå, hadde på 3 forskjellige oster, hjemmelagede hvitløks - og ostekjøttboller, fersk sopp, ananas og rødløk. Nydelig! Bunnen er grov, og jeg eltet den ut med 4-korns-bakemel. Beste pizzabunnen jeg har smakt!

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 18:10   #4
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Peppes speltbunn-mix på Rema

Tror nesten jeg må begynne å handle på Rema igjen jeg.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 18:08   #5
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Peppes speltbunn-mix på Rema

Så bra at den var god! Har kjøpt meg det idag jeg å!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-07, 18:59   #6
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Peppes speltbunn-mix på Rema

Har kjøpt og prøvd bunnen og jeg kan bare si meg enig med Iset. Den er knallgod, så den blir nok en slager her i huset.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no