Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Is, is og mere is

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-07, 00:10   #21
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Is, is og mere is

Mc-Flurry er godt, men det må være dobbel dose Non-Stop.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 09:34   #22
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Is, is og mere is

Spiser nesten ikke is. Unntaket er soft is. Det er så sabla godt. Heldigvis at de ikke har det overalt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 09:37   #23
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Mc-Flurry er godt, men det må være dobbel dose Non-Stop.

Når vi er inne på soft is; Mc Flurryen, eller Mc Donalds-softisen generelt smaker mye mer margarin/vegetabilsk enn soft is som kjøpes på gatekjøkken. Mc D-softisen smaker mer vann, liksom. Flere som har lagt merke til det eller er det bare den ¤%#&&#¤ ganen min som leker gastronom?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:07   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Is, is og mere is

Jeg liker ikke vanlig softis, jeg syns det smaker feit krem. McFlurry liker jeg, men om den smaker mer margarin vet jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:40   #25
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Is, is og mere is

Fant en ny favoritt is i forrige uke.
Jordbærostekakeis!

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 10:46   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Når vi er inne på soft is; Mc Flurryen, eller Mc Donalds-softisen generelt smaker mye mer margarin/vegetabilsk enn soft is som kjøpes på gatekjøkken.

Jeg blir like dårlig av McD sin softis som jeg blir av vanlig softis, sånn sett kjenner jeg ingen forskjell.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:06   #27
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Is, is og mere is

Sammenligne Mc Donalds-softisen med "vanlig" softis blir som å sammenligne take away-pizza med hjemmelaget synes jeg. Godt på hver sin måte, men ikke helt det samme.

Forøvrig er Mr Freeze en like stor hit hos oss som den var da vi var barn.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:09   #28
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg blir like dårlig av McD sin softis som jeg blir av vanlig softis, sånn sett kjenner jeg ingen forskjell.


Blir du alltid syk av softis?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:14   #29
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Blir du alltid syk av softis?

Blir dårlig i magen ja, melkeintoleranse ...
Da jeg var gravid med poden var jeg helt frisk, jeg åt softis hver eneste dag.

Jeg tror forresten at McD-varianten er litt mer kvalmende. Den er i hvert fall ikke like god som sånn ordentlig softis!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:15   #30
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Blir dårlig i magen ja, melkeintoleranse ...
Da jeg var gravid med poden var jeg helt frisk, jeg åt softis hver eneste dag.

Jeg tror forresten at McD-varianten er litt mer kvalmende. Den er i hvert fall ikke like god som sånn ordentlig softis!

Ok, da forstår jeg.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:35   #31
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Is, is og mere is

McDonald's-isen er mye bedre enn vanlig softis, synes jeg. Tror jeg bare har kjøpt vanlig softis et par-tre ganger, men jeg elsker all isen på Mækker'n. Det kan nok stemme at McFlurry inneholder noe mer vann - jeg synes vanlig softis kan bli litt kvalmende.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 13:39   #32
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Blir dårlig i magen ja, melkeintoleranse ...

Jeg og - softis er nok det verste jeg kan spise i så henseende. Tenkte ikke på å prøve da jeg var gravid...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 20:00   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Is, is og mere is

Jeg elsker is, særlig Gullpinne, namnam

Da jentene var små frøs jeg bananer som ble knallgodt i varmen, og sunt er det også.Ikke noe sukker og den varer ganske lenge
i tillegg, når det er så varmt som nå, får man i barna næring.
Mine er ikke noen storspisere i denne varmen


Men, min desidert favoritt is er softisen de selger på et gatekjøkken i Svelvik
Den dyppes i flytende sjokolade,mørk sjokolade.
Må alltid innom der etter at vi har vært ute ved sjøen på Berger

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 19:58   #34
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Is, is og mere is

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg elsker is, særlig Gullpinne, namnam

Da jentene var små frøs jeg bananer som ble knallgodt i varmen, og sunt er det også.Ikke noe sukker og den varer ganske lenge
i tillegg, når det er så varmt som nå, får man i barna næring.
Mine er ikke noen storspisere i denne varmen


Men, min desidert favoritt is er softisen de selger på et gatekjøkken i Svelvik
Den dyppes i flytende sjokolade,mørk sjokolade.
Må alltid innom der etter at vi har vært ute ved sjøen på Berger


Ååååå......Sånn softis er det aller, aller beste jeg vet ( hvertfall på isfronten), og jeg kan sikkert spise tre stykk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 21:22   #35
tiril
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Is, is og mere is

Frozen yogurt med jordbær smak fra seven eleven er en hit her!!!

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no