Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-10, 16:30   #21
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Majsa: De to nederste lampene (som ser ut som blomster) har jeg faktisk vurdert, men tenker også at jeg har veeeeldig lyst på en sånn på minsta sitt rom

Den "kongla" du viser nederst er KJEMPEFIN! den har jeg lyst på over spisestubordet!

Høres ut som gode idéer begge deler. Vi har den "blomsten" over spisestuebordet, men kunne like godt hatt den på barnerommene. Hm, kanskje noe å tenke på. Til den prisen går det faktisk an.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har ingen bilder. Lysekrone da. Med prismer. Det heter vel prismekroner? Jeg liker sånne gammeldagse ting i et ellers stramt interiør. Det florerer nok av bilder på nettet. Jeg synes det lager flotte kontraster.

Veldig enig. Samme med naturmaterialer i kombinasjon med moderne, syntetiske materialer. Sånt som dette får hjertet mitt til å banke litt fortere:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 17:09   #22
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Jeg liker denne fra IKEA veldig godt. Men den har diameter på 80 cm, så den egner seg best i store rom.

Hva med disse fra Herstal?

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 22:54   #23
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Likte dem ja

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:03   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Ja, jeg lar jo forresten aldri en anledning gå fra meg til å nevne lampa Cabouche fra Foscarini! Den skal jeg eie om ikke så altfor lenge. Og den passer selvsagt (også) i en trappeoppgang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:07   #25
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Det er den fiiiiineste lampa ever Men akk så dyr

Passer ikke helt å kjøpe den midt oppi alt det andre.... Men den er absolutt noe av det fineste altså! :}

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:11   #26
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Det er den fiiiiineste lampa ever Men akk så dyr

Passer ikke helt å kjøpe den midt oppi alt det andre.... Men den er absolutt noe av det fineste altså! :}

I know. Vi pusser opp hus for en svimlende sum vi ikke har, men jeg SKAL ha den lampa! :tramper:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-10, 23:15   #27
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

Den er vakker

Jeg håper en vakker dag den blir min også! (over spisebordet).

Men jeg har ikke turt å tenkt tanken enda


Men en vakker dag

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-10, 19:13   #28
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Utfordring: Lampe til trappeoppgang

dytt

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no