Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Firkantede tallerkener...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 10:27   #1
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Firkantede tallerkener...

Ser etter et litt moderne kjøkkenservise. Vil ha firkantet!! Noen somhar sett det?? Gjerne i litt farger.. evt sort. Bare ikke hvitt..hehe.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:29   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg synes ser ser dem overalt. Ta deg en tur ut i butikkene. Jeg vet ikike hvilke som har samme navn her og der.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:30   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg kjøpte noen flotte på Til Bords. Firkantede, av gjennomsiktig glass med små ruter, og et grønt skjær. Lekre, holdbare og billige.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:30   #4
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes ser ser dem overalt. Ta deg en tur ut i butikkene. Jeg vet ikike hvilke som har samme navn her og der.


De er ikke over alt... sett ganske mange steder..lett på nett... osv. .

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:33   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

I butikkene her.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:34   #6
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

I butikkene her.

Navn...??

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:39   #7
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg kjøpte slike for noen år siden, det var egentlig fat/dekketallerkner (mørke brune), og de var på salg, så jeg slo til, og kjøpte 12stk. Bruker de bare når vi har "litt fine" gjester, siden de tar stor plass i oppvaskmaskinen. (Jeg hater å vaske opp for hand..)

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 10:43   #8
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

De har firkantede tallerkner på Ikea

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:08   #9
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg kjøpte nettopp tallerkener selv, de var runde. Men noen andre kom med sorte firkantede. Butikken het Ciro.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:11   #10
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Har sett det både på Skeidar, Ikea og Tilbords. Det er riktig nok et år eller to siden jeg så mye av det, men det burde jo finnes fordet.

Ellers så jeg noen lekre i tre når jeg var i Thailand, men det hjelper deg jo lite.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:13   #11
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg har. Marimekko sine. I hardplast. Jeg elsker dem.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:16   #12
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Ciro i Bodø har i alle slags farger, jeg har nettopp vært på julegavehandel og sett masser av dem.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:46   #13
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

de har det på den kjøkken butikken som er coop serien hehe..

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:47   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

hvor er ciro i bodø?
Skal på skolesamling siste uka i november. Å her på Mo har de lagt ned nr1, som er i samme serie som ciro

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:49   #15
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

hvor er ciro i bodø?
Skal på skolesamling siste uka i november. Å her på Mo har de lagt ned nr1, som er i samme serie som ciro


Det er i et bygg som heter Trekanten. Den ligger på stormyra, i nærheten av City Nord.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 15:31   #16
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det er i et bygg som heter Trekanten. Den ligger på stormyra, i nærheten av City Nord.

AAh da vet jeg hvor det er Takk

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 15:35   #17
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Til Bords har hvite og andre farger.
Black Design har også flere farger, men ikke store tallerkener.
Ikea
Glassmagasinet
Ciro

Du får dem nesten overalt

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 17:24   #18
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Jeg synes jeg så ett firkantet servise med Marimekko-mønster på Living sist jeg var der
Ikke skyt meg hvis det ikke er firkantet, men jeg mener det var det ...

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 19:19   #19
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Living hadde firkantede tallerker på salg for et år siden. Ikea og Ahlens har også.

Men jeg vet ikke om firkantede tallerker er så veldig moderne lenger ...

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:44   #20
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Firkantede tallerkener...

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.


Men jeg vet ikke om firkantede tallerker er så veldig moderne lenger ...

Lurte ikke på det. Skal bruke det til en spes anledning først og fremst.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no